Παναγιώτης Κονδύλης: Ταυτότητα, ἰσχύς, πολιτισμός

Μιὰ ὄντως περιεκτικὴ συμπύκνωση βασικῶν ἀρχῶν τῆς, ἂς τὴν ποῦμε ἔτσι, κονδυλικῆς ἀνθρωπολογίας. Καὶ μιὰ καλὴ εἰσαγωγὴ στὴ φιλοσοφία τοῦ Κονδύλη.

Πηγή

κονδύλης 1

κονδύλης 2

κονδύλης3

κονδύλης 4

κονδύλης5

κονδύλης 6

κονδύλης7

κονδύλης 8

κονδύλης9

κονδύλης10

κονδύλης11

κονδύλης12

κονδύλης13

Ἀπ’ ὅσο ἔχω διαπιστώσει, οι «(φιλο)κονδυλικοὶ» ἐνδιαφέρονται κυρίως γιὰ τὰ πολιτικὰ ἢ ἐθνικὰ θέματα ποὺ θίγει ὁ Κονδύλης. Ὅμως, ἔτσι παραμερίζεται τὸ βασικότερο ἀπὸ ὅσα ἔγραψε (Οἱ ἀντικονδυλικοί, ἀντίθετα, ἀσχολοῦνται περισσότερο μὲ τὶς φιλοσοφικὲς πτυχὲς τῆς σκέψης τοῦ Κονδύλη προκειμένου νὰ τὶς ἀντικρούσουν). Ὅσον ἀφορᾶ ἐμένα, δὲν εἶναι ἡ πολιτικὴ κριτικὴ (π.χ. πρὸς τὴν παγκοσμιοποιημένη, ἐκσυγχρονιστικὴ Ἀριστερὰ ἢ πρὸς τὴν νεοφιλελεύθερη οὐτοπία κ.λπ.) ἢ οἱ ἐθνωφελεῖς παρατηρήσεις του (π.χ. ἀποδόμηση τῶν φαντασιώσεων σχετικὰ μὲ τὴν Εὐρώπη καὶ τὴν Τουρκία), ἀλλὰ ὁ ἔσχατος φιλοσοφικὸς πυρήνας τῆς σκέψης του αὐτὸ γιὰ τὸ ὁποῖο ἔχω ἄπειρο ἐνδιαφέρον καὶ πρὸς τὸ ὁποῖο τρέφω πάρα πολὺ μεγάλη ἐκτίμηση.

This entry was posted in φιλοσοφίες and tagged , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s