Οἱ μὲν καὶ οἱ δέ.

Δύση καὶ Ἀσία. Φιλοδυτικοὶ ποὺ φέρονται σὰν δυτικοὶ πλασιὲ ἢ ἀντιπρόσωποι, καὶ φιλοασιάτες, ποὺ φέρονται σὰν Ἐφιάλτες.

Οἱ μέν, πασχίζουν -μὲ τὴ φόρα ποὺ ἔχουν πάρει ἀπὸ τὰ πολυπολιτισμικὰ χρόνια τῶν παχιῶν ἀγελάδων κατὰ τὶς δεκαετίες τοῦ ’90 καὶ τοῦ 2000- νὰ ἀποδείξουν πόσο μεγάλη αὐτοκριτικὴ ἱκανότητα τῶν δικῶν τους, κυρίαρχων συλλογικῶν ἰδεολογημάτων εἶχαν οἱ Ὀγοῦζοι, οἱ Σαρακηνοί, οἱ Σαλαφιστὲς καὶ οἱ Πατζινάκες, οἱ Ἄβαροι οἱ Κουτρίγουροι, οἱ Γασσανίδες, οἱ Λαχμίδες, καὶ τὸ Ἰσλάμ διαχρονικά· πόσο βαθιὰ φιλοσοφία εἶχαν. Τὰ ἰδεολογικὰ ἀδέρφια τους στὴν Εὐρώπη, διαλαλοῦσαν (καὶ ἀκόμα διαλαλοῦν) πόσο διέσωσε τὴν ἀρχαιοελληνικὴ σκέψη καὶ γραμματεία τὸ Ἰσλάμ· πάνω ἀπ’ ὅλα, τὸ ἱερό τους τὸ Ἰσλάμ. Τὸ Ἰσλὰμ ἔσωσε καὶ μετάδωσε στὴν χριστιανικὴ=βάρβαρη Δύση τὸν πολιτισμὸ τῶν Ἀρχαίων (τὰ ἴδια ἔλεγε κι ὁ Χίτλερ): Αὐτὸ τὸ κατόρθωσε μὲ τοὺς τιτανοτεράστιους ὀθωμανοὺς ἐπιστήμονες (σὰν τὸν Μολλὰ Λουτφή, ποὺ τὸν ἀποκεφάλισε ὁ σουλτάνος), καὶ τοὺς ἄραβες φαλασάφ, οἱ ὁποῖοι θέσπισαν τὴν τριμερὴ διάκριση τῶν ἐξουσιῶν ὅταν μελέτησαν τὰ Πολιτικὰ τοῦ Ἀριστοτέλη (λάθος; δὲν πειράζει). Ὄχι «τὸ Βυζάντιο, ποὺ ἔκαιγε τὶς βιβλιοθῆκες καὶ γκρέμιζε τοὺς ναούς» ἢ ἐν πάση περιπτώσει ἀδιαφοροῦσε γιὰ τὰ σκονισμένα στὰ μπουντρούμια συγγράμματα τῶν Ἀρχαίων.

Οἱ δέ, τοὺς σηκώνεται κάγκελο ἡ τρίχα ὅταν διαπιστώνουν ὅτι ἡ ἑλληνικὴ κοινωνία ἀπομακρύνεται ὅλο καὶ πιὸ σταθερὰ καὶ συνειδητὰ ἀπὸ τὴ Δύση. Χωρὶς νὰ ἐξετάζουν τὸ καθεστὼς τῆς ἔνταξης τῆς Ἑλλάδας στὴ Δύση (ἀποικία καὶ μουσεῖο ἀρχαιοτήτων) ἀπὸ τὴν πρώτη ὥρα τῆς ἔνταξης, ποὺ ἦταν ἀνισότιμη. Μὲ τὴ Ἕλλάδα νὰ εἶναι -στὴν καλύτερη περίπτωση- ἕνα limes, στὸ περιθώριο τῆς Δύσης, ἤ -στὴ χειρότερη περίπτωση-ἕνα διαπραγματεύσιμο ἀγαθὸ κατὰ τὰ ἀτελείωτα, ἐπὶ αἰῶνες, γεωπολιτικὰ παζάρια μεταξὺ τῶν Δυτικῶν καὶ τῶν Ὀθωμανῶν, μὲ τὸ δόγμα τῆς ἀκεραιότητας τῆς Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας κι ἔπειτα μὲ τὸ «Ἑπτὰ πρὸς Δέκα».

Κι ὁ λαός, νανουρισμένος 40 χρόνια τώρα: Εἴτε ἀπὸ πολυπολιτισμικοὺς-ἀλλοτινοὺς τριτοκοσμικοὺς (ἀραβικὲς λυκοφιλίες κ.λπ.) εἴτε ἀπὸ τὰ εοκικὰ καὶ εὐρωενωσιακὰ πακέτα οἰκονομικῆς βοήθειας συλλογικῆς διαφθορᾶς. Τὰ ὁποῖα δὲν «διασπαθίστηκαν ἀπὸ τοὺς ἀνίκανους νὰ τὰ διαχειριστοῦν Βαλκάνιους», ἀλλὰ ἦταν κατασκευασμένα ἔτσι ὥστε νὰ διαφθείρουν (καμμία ἀνταγωνιστικὴ ἑλληνικὴ βιομηχανία δὲν ὑπῆρχε περίπτωση νὰ ἀναπτυχθεῖ σὲ κοινὸ οἰκονομικὸ πλαίσιο κόντρα στὴν πανίσχυρη γαλλική, στὴν γερμανικὴ κ.λπ. οἱ ὁποῖες εἶχαν παράδοση αἰώνων), μὲ καταστροφὴ τῆς ἁλιείας καὶ τῆς γεωργίας καὶ τὴν προαγωγὴ ἑνὸς καταναλωτισμοῦ πέρα ἀπὸ τὶς δυνατότητές μας.

Ἡ πιὸ μεγάλη ἀπόδειξη τῆς ἀπάτης τοῦ εἴδους ποὺ λέγεται «φιλοδυτικὸς Νεοέλληνας», «εὐρωπαϊστής» κ.ο.κ. εἶναι ὅτι αὐτοὶ ποὺ ἀπὸ τὸ 2010 κατηγοροῦν -σωστά, βέβαια…-τοὺς Έλληνες ὅτι ζοῦσαν πέρα ἀπὸ τὶς δυνατότητές τους καὶ τὴν Ἑλλάδα ὡς τὴν τελευταία Σοβιετία εἶναι οἱ ἴδιοι ἀκριβῶς οἱ ὁποῖοι μεταξὺ 1996-2007 περηφανεύονταν γιὰ τοὺς ἐκλεπτυσμένους ἐξευρωπαϊσμένους «Πολίτες» τῆς χώρας, γιὰ τὸ ὅτι λ.χ. ἀκοῦν Μόζαρτ, καὶ γιὰ τὴν νέα μεγάλη ἰδέα ποὺ εἶχε κατορθώσει ἡ ἰσχυρὴ Ἑλλάδα, ἡ Ἑλλάδα ποὺ ἀνῆκε στὸ κλὰμπ τῶν ἰσχυρῶν.

Μεταξὺ τῶν ἐκδυτικισμένων ἀπατεώνων καὶ τῶν φιλοκολλεκτιβιστῶν, ζητεῖται λαὸς ποὺ νὰ καταλαβαίνει τὸν διμέτωπο ἀγώνα, 4-8 αἰώνων, τῶν μεσαιωνικῶν Ἑλλήνων ἐναντίον τῶν ἐπιθέσεων τῆς Δύσης καὶ τῆς Ἀσίας. Δηλαδή, τῶν πολιτισμῶν καὶ λαῶν ποὺ ἐκθειάζουν οἱ ἐκκοσμικευμένοι Μισσιονάριοι καὶ οἱ ἐξιδανικευτὲς τοῦ Τζιχαντισμοῦ.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Μπορεῖ νὰ μὴ(ν προλάβει νὰ) βρεθεῖ τέτοιος λαός. Αὐτὴ τὴ φορά, ὅμως, δὲν θὰ ὑπάρξει καμμία τρύπα γιὰ κρύψιμο, καμμιὰ προφύλαξη, καμμιὰ ἀμέλεια τῶν κατακτητῶν ὅπως εἶχε ὑπάρξει τὸ 1204 καὶ τὸ 1453. Αὐτὴ τὴ φορὰ ἡ ἐξαφάνιση θὰ εἶναι τελειωτική.

Advertisements
This entry was posted in πολυπολιτισμός, Άραβες, Δυτικοί, Δύση, Ελλάδα, Ρωμανία and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s