Kâfir Yunan

Τὸ μικρὸ ἀπόσπασμα τοῦ ποιήματος Amentü (1974) τοῦ Ismet Ozel, ποὺ ἀπήγγειλε ὁ τοῦρκος ΥΠ. ΟΙΚ. στὴν τουρκικὴ βουλὴ τὶς προάλλες:

Δὲν ἀκούγεται τὸ ἐζὰν [σημ. τὸ κάλεσμα τοῦ χότζα ἀπὸ τὸ τζαμί, γιὰ προσευχή] / Ἔβαλαν σταυρὸ στὸ μινμπάρ (ἅμβωνα) / Ὁ ἄπιστος Ἕλληνας κρέμασε σημαῖες / Στὰ τζαμιὰ καὶ παντοῦ / Ἀφοῦ εἶναι ἔτσι, ἔλα ἀδελφέ / ἂς δώσουμε τὰ χέρια / ἂς σκάσουν οἱ βόμβες νὰ σιγήσουν οἱ καμπάνες / οἱ καμπάνες σίγησαν

Ezan sesi duyulmuyor/Haç dikilmiş minbere/Kâfir Yunan bayrak asmış/Camilere, her yere/Öyle ise gel kardeşim/Hep verelim elele/Patlatalım bombaları/Çanlar sussun her yerde

Ἐννοεῖται ὅτι κανεὶς στὴν Ἑλλάδα δὲν δίνει σημασία σὲ κάτι τέτοιες ἐνέργειες, ἐνῶ φυσικὰ ὅλοι οἱ «Ἕλληνες» θὰ ἔσκιζαν τὰ ροῦχα τους στὴ Βουλὴ ἂν ἕλληνας Ὑπουργὸς ἀπήγγειλε ἀντίστοιχα ποιήματα ἀπὸ τὸ βῆμα τῆς Βουλῆς. Ἔτσι εἶναι ὁ ἀντιεθνικισμός, τὰ δικά μου δικά σου καὶ τὰ δικά σου δικά σου.

Εἶναι ἀστεῖο βέβαια, μὲ τόσους ἀντιχριστιανοὺς στὴν Ἑλλάδα (παγανιστές, ξερόλες ψεκασμένους, ἀρχαιολάτρες, λουμπεναριὸ μορφωμένο μὲ Ἰχώρ-Δαυλό, μεταλάδες, e-ἄθεους κ.λπ.), οἱ ὁποῖοι ἄνετα θὰ συμμετεῖχαν μὲ ἐνθουσιασμὸ στοὺς διωγμοὺς τοῦ Διοκλητιανοῦ, νὰ θεωρεῖ ὁ Τοῦρκος πρόκληση πρὸς τοὺς Ἕλληνες τοὺς ἀντιχριστιανικοὺς στίχους τοῦ ποιήματος. Ἕνας ἀντιχριστιανὸς δὲν προκαλεῖται ἀκούγοντας ἀντιχριστιανικὰ ποιήματα, ἴσα-ἴσα, χαίρεται. Δύο πράγματα συμβαίνουν (τὸ δεύτερο δὲν εἶναι ἀστεῖο):

Οἱ Τοῦρκοι δὲν ἔχουν καμμία πληροφόρηση γιὰ τὸν ἀποχριστιανισμὸ τῶν Ἑλλήνων.

Τὸ σοβαρότερο: Δὲν τοὺς νοιάζει καθόλου ἂν ἔχουν ἀποχριστιανιστεῖ. Στὰ μάτια ἑνὸς πιστοῦ Μουσουλμάνου, ὁ χριστιανὸς καὶ ὁ πρώην χριστιανὸς-νῦν ἄθεος/ἄθρησκος/ἀντιχριστιανὸς εἶναι τὸ ἴδιο· εἶναι Γκιαούρηδες. Καὶ ἡ μεταχείριση ποὺ ἀντιμετωπίζουν θὰ εἶναι ἡ ἴδια. Ἐκτός, ὅπως εἶπα, κι ἂν λόγω ἀντιχριστιανισμοῦ ὁ ἑλληνόφωνος πρώην χριστιανὸς γίνει Μουσουλμάνος (ποὺ θὰ γίνει, ἂν ζοριστεῖ).

Γι’ αὐτὸ καὶ τὸ Ἰσλαμικὸ Κράτος ἔκανε τὶς ἐπιθέσεις στὸ Παρίσι σὲ αἴθουσα συναυλιῶν, σὲ συνάθροιση ἀτόμων προφανῶς ἄθρησκων, κι ὄχι σὲ καθολικὴ ἐκκλησία. Γι’ αὐτὸ καὶ  ἡ ἀντίστοιχη ἀνακοίνωσή τους ἀνέμελα μπερδεύει «σταυροφόρους» καὶ «ἄθεους ποὺ διασκέδαζαν».

Advertisements
This entry was posted in Αριστερά, Ακροδεξιά, Ελλάδα, Ισλάμ, Τούρκοι, θρησκεία, κοινωνία and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s