Συμπόσιο γιὰ τὸν Π. Κονδύλη

6906_1060849353974506_4486182470224443082_n

Ἀξιέπαινη κάθε σχετικὴ προσπάθεια, εἰδικὰ ὅσον ἀφορᾶ τοὺς ὁμιλητὲς τῆς Κυριακῆς. Ὁ νεοφιλελεύθερος Ἀνδριανόπουλος καὶ ὁ συριζαῖος ὑπουργὸς Ξυδάκης μαζὶ μὲ τὸν («ἀντιεθνικιστὴ ἀ λὰ 90’s») Π. Μπουκάλα (καὶ τὶς δακρύβρεχτες ἱστορίες του γιὰ τὸ ὀσμανικὸ παρελθὸν τῆς Λέσβου) δὲν καταλαβαίνω τί ἀκριβῶς θὰ ποῦν γιὰ τὸν Κονδύλη. Θὰ μιλήσουν ὡς οἱ κατὰ Κονδύλη «Ἐχθροὶ» τῆς κονδυλικῆς σκέψης γιὰ αὐτήν; Γιατὶ, ὁ Π.Κ. μόνο καλὰ λόγια δὲν ἔχει γιὰ τοὺς ἀριστεροφιλελεύθερους.

Μπορεῖ, λ.χ. ὁ Ἀνδριανόπουλος νὰ ἀποκλίνει ἐδῶ καὶ χρόνια ἀπὸ τὴν φιλομουσουλμανικὴ ρητορεία τῶν νεοφιλελεύθερων, ἀλλὰ ἔχει μιὰ λογικὴ Ἑλλάδας-Ἀκρίτα τῆς Δύσης ἔναντι τοῦ Ἰσλάμ. Πέρα ἀπὸ τὸ ἂν θέλουμε μιὰ τέτοια θέση, καὶ πέρα ἀπὸ τὸ ἂν ἡ Δύση θὰ μᾶς βοηθοῦσε πραγματικὰ νὰ τὰ βγάλουμε πέρα στὶς διαμάχες μας μὲ τὸ Ἰσλὰμ ὅπως μᾶς βοήθησε τὸ 1453 (ἐλάχιστα), εἶναι ἱστορικὰ βεβαιωμένο ὅτι γιὰ τὴ Δύση λογιζόμαστε ὡς παραχωρήσιμος χῶρος, τὸ σύνολο ἢ τμῆμα τοῦ ὁποίου μπορεῖ νὰ ἀποδοθεῖ στὴν Τουρκία ὡς ἀντάλλαγμα γιὰ διάφορα πράγματα (ἄρνηση ἔνταξης στὴν Ε.Ε., ὑποστήριξη τῶν Κούρδων κ.ο.κ.). Ὅταν ὁ Κονδύλης δεχόταν ἐπίθεση ἀπὸ τὰ ἀστέρια τοῦ χυλοῦ τοῦ ’90, κανεὶς ἀπὸ τοὺς προαναφερθέντες δὲν μπῆκε στὴ διαμάχη, ὄχι γιὰ νὰ ὑπερασπιστεῖ τὸν Π.Κ., ἀλλὰ νὰ θέσει ὅρια στὴν ἀμετροέπεια κι ἡμιμάθεια τῶν ἀντιπάλων του.

Ἂν γιὰ λόγους ἀντικειμενικότητας θὰ ἔπρεπε νὰ μιλήσουν καὶ οἱ ἐχθροὶ τῆς κονδυλικῆς σκέψης, τότε οἱ Σωμερίτης καὶ Βασιλάκης θὰ ἦταν καλύτεροι ἐκφραστὲς τῆς σὲ χημικὰ καθαρὴ μορφὴ ἐχθρότητας πρὸς τὴν κονδυλικὴ θεώρηση. Δὲν καταλαβαίνω, πάντως, γιατί εἶναι ἀνάγκη οἱ «Ἐχθροὶ» νὰ ἔχουν βῆμα καὶ λόγο παντοῦ καὶ σὲ ὅλα. Δὲν τοὺς φτάνει ποὺ κυριαρχοῦν;

Θὰ μποροῦσαν νὰ μιλήσουν, ἀντὶ γιὰ τοὺς Ξυδάκη-Ἀνδριανόπουλο, ὁ Μερτίκας κι ὁ Λαυραντώνης ἢ ὁ Λυκιαρδόπουλος κι ὁ Σπύρος Κουτρούλης. Ἐλπίζω σὲ κάποιο σχετικὸ βίντεο ὅταν ὁλοκληρωθεῖ τὸ συμπόσιο.

Advertisements
This entry was posted in πολιτικά, Άραβες, φιλοσοφίες, Δυτικοί, Δύση, Ελλάδα, Τούρκοι and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Συμπόσιο γιὰ τὸν Π. Κονδύλη

  1. Ο/Η aftercrisis λέει:

    Παναγιώτης Κονδύλης, αξιολογική ουδετερότητα και πολιτική πράξη. Η ηθική της ευθύνης στην Ελλάδα της κρίσης
    http://aftercrisisblog.blogspot.gr/2016/01/blog-post_11.html

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s