Παλαιοδιαθηκικά / ἑλλαδοπροφητικά

ρωμανική τέχνη

ΩΣΗΕ Θ’

3 Δε θα μπορέσετε να μείνετε στη χώρα του Κυρίου.

7 Έφτασε ο καιρός της τιμωρίας, ο καιρός της ανταπόδοσης. Εσύ, Ισραήλ, πρέπει να το γνωρίζεις.

15 (…) Και για τις πράξεις τους τις βδελυρές έξω απ’ τη χώρα μου θα τους διώξω.

17 Ο Θεός μου θα τους αποδιώξει, γιατί δεν τον άκουσαν. Κι έτσι πρόσφυγες θα πλανιούνται ανάμεσα στα έθνη.

ΚΡΙΤΑΙ Β’

13 Εγκατέλειψαν τον Κύριο και λάτρεψαν τον Βάαλ και την Αστάρτη,

14 κι ο Κύριος (…) τους παρέδωσε σε επιδρομείς, οι οποίοι τους ρήμαζαν (…).

15 Παντού όπου πήγαιναν να πολεμήσουν, ο Κύριος ήταν εναντίον τους και δε νικούσαν, όπως τους το ‘χε πει με όρκο (…).

ΚΡΙΤΑΙ Ι’

11 Ο Κύριος είπε στους Ισραηλίτες: Δεν σας έσωσα από τους Αιγύπτιους και τους Αμορραίους, από τους Αμμωνίτες και τους Φιλισταίους;

12 Όταν οι Σιδώνιοι, οι Αμαληκίτες και οι Μαδιανίτες σάς καταπίεζαν και μ’ επικαλεστήκατε, εγώ δεν σας ελευθέρωσα τότε απ’ αυτούς;

13 Εσείς όμως με αφήσατε και λατρέψατε άλλους θεούς. Γι’ αυτό δεν θα σας ελευθερώσω άλλη φορά.

14 Πηγαίνετε και ζητήστε βοήθεια από τους θεούς που διαλέξατε. Αυτοί να σας βοηθήσουν στον καιρό της δυστυχίας τους».

Γ’ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ Θ’

6 [ο Κύριος είπε στο Σολομώντα]: «Αν όμως εσείς, Ισραηλίτες, και οι απόγονοί σας απομακρυνθείτε από μένα, αν πάψετε να τηρείτε τις εντολές και τους νόμους που σας έδωσα, και πάτε και λατρέψετε άλλους θεούς και τους προσκυνήσετε,

7 τότε θα σας ξεριζώσω από τη χώρα που σας έχω δώσει. Κι αυτόν το ναό, δε θα θέλω πια να τον ξέρω. Τότε όλοι οι λαοί θα ειρωνεύονται και θα περιγελούν τους Ισραηλίτες.

ΩΣΗΕ Α’

4 «(..) Σε λίγο εγώ θα καταργήσω το βασίλειο του Ισραήλ.

5 Την ημέρα εκείνη θα συντρίψω το στρατό του Ισραήλ στην κοιλάδα Ιζρεέλ».

6 Τότε είπε ο Θεός στον Ωσηέ: «(…) δε θα ελεήσω άλλο τους Ισραηλίτες˙ δε θα τους συγχωρήσω πια».

9 «(…) εσείς δεν είστε πια λαός μου κι εγώ δεν υπάρχω πια για σας».

ΑΜΩΣ Ε’

12 (…) Για όλα τούτα, στα όμορφα σπίτια που χτίσατε, δε θα κατοικήσετε, κι απ’ τα ωραία αμπέλια που φυτέψατε, δε θα πιείτε κρασί.

19 Θα ‘ναι [η μέρα που θα επέμβει ο Κύριος] για σας όπως για κείνον που ξεφεύγει απ’ το λιοντάρι και πέφτει πάνω στην αρκούδα˙ γυρίζει σπίτι του κι ως ακουμπά το χέρι του στον τοίχο, δέχεται δαγκωματιά φιδιού.

21 Λέει ο Κύριος: «Μισώ, αηδιάζω τις γιορτές σας! Δεν με αγγίζουν πια τα πανηγύρια σας.

22 Όταν μου προσφέρετε τα ολοκαυτώματα και τις αναίμακτες τις προσφορές σας, μ’ εξοργίζετε˙ αποτροπιασμό μου προκαλούνε τα θρεφτάρια που προσφέρετε θυσία κοινωνίας.

23 Πάψτε πια να με ξεκουφαίνετε με τους ύμνους σας» (…)

ΑΜΩΣ ΣΤ’

3 Εσείς αποφεύγετε να σκέφτεστε την ημέρα της συμφοράς, αλλά με τις αδικίες σας τη φέρνετε κοντύτερα!

6 «Φτιάχνετε κακόφωνα τραγουδάκια για την άρπα κι έχετε την εντύπωση ότι συνθέτετε όπως ο Δαβίδ».

ΑΜΩΣ Η’

10 «Θα μετατρέψω τις γιορτές σας σε κηδείες και τα γιορταστικά τραγούδια σας σε γοερές κραυγές. Θα κάνω όλοι να ξυρίσετε τα κεφάλια σας (..). Το πένθος σας θα ‘ναι τόσο βαρύ, όπως όταν πεθαίνει ένα μοναχοπαίδι».

ΑΜΩΣ Θ’

8 Εγώ ο Κύριος ο Θεός παρατηρώ τι κάνει ο Ισραήλ, αυτό το αμαρτωλό βασίλειο, και θα το εξαφανίσω από την επιφάνεια της γης.

10 Όλοι οι αμαρτωλοί μες στο λαό μου, αυτοί που λένε με αυτοπεποίθηση «ο Θεός δεν θ’ αφήσει να μας βρει κακό», όλοι απ’ των εχθρών θα σκοτωθούν το ξίφος».

ΜΙΧΑΙΑΣ Γ’

12 Εξαιτίας σας η Σιών θα οργωθεί σαν χωράφι˙ η Ιερουσαλήμ θα γίνει σωρός από λιθάρια κι ο λόφος του ναού θα σκεπαστεί από θάμνους.

ΜΙΧΑΙΑΣ ΣΤ’

3 «Τι σου έκανα, λαέ μου;» ρωτάει ο Κύριος. «Σου ζήτησα πάρα πολλά; Απάντησέ μου!».

16 «(…) Όλοι γεμάτοι φρίκη θα σας δείχνουν με το δάχτυλο και τα έθνη θα σας περιφρονούν».

ΗΣΑΐΑΣ ΙΖ’

9 Την μέρα εκείνη οι οχυρές πόλεις σου, Ισραήλ, θα εγκαταλειφθούν όπως οι πόλεις των Ευαίων και των Αμορραίων, που οι κάτοικοί τους τις είχαν αφήσει έρημες και φύγανε για να γλιτώσουν από σας. Όλα θα ερημωθούν.

ΙΕΡΕΜΙΑΣ Η’

10 «Θα δώσω τις γυναίκες τους σε άλλους, και τα χωράφια τους σε ξένους, σε κατακτητές˙ επειδή όλοι, από τον πιο ασήμαντο ώς τον πιο σπουδαίο, γυρεύουν να πλουτίσουνε παράνομα (…).

17 «Θα εξαποστείλω εναντίον σας φαρμακερές οχιές», λέει ο Κύριος (…).

ΙΕΡΕΜΙΑΣ Θ’

10 Ο Κύριος όμως λέει: «Θα κάνω την Ιερουσαλήμ σωρό από πέτρες και τόπο τσακαλιών˙ τις πόλεις θα ερημώσω του Ιούδα, ώστε κανείς να μην κατοικεί πια σ’ αυτές».

ΙΕΡΕΜΙΑΣ ΙΑ’

11 Γι’ αυτό ο Κύριος λέει: «Θα τους φέρω τέτοια καταστροφή, που να μην μπορούν να ξεφύγουν. Θα μου φωνάζουν για βοήθεια, αλλά δε θα τους ακούω».

ΙΕΡΕΜΙΑΣ ΙΓ’

14 Θα τους συντρίψω όπως τα σταμνιά, ρίχνοντας τον ένα πάνω στον άλλον (…) Δε θα τους σπλαχνιστώ, δε θα τους λυπηθώ ούτε και θα τους ελεήσω˙ θα τους καταστρέψω! Εγώ το λέω, ο Κύριος».

24 Θα σας διασκορπίσω σαν το άχυρο, που της ερήμου ο άνεμος το παίρνει.

ΙΕΡΕΜΙΑΣ ΙΕ’

1 Αλλά ο Κύριος μου είπε: «Ακόμη κι αν ο Μωυσής και ο Σαμουήλ με παρακαλούσαν, δε θα έπαιρνα το μέρος του λαού αυτού. Διώξ’ τους να φύγουνε μακριά μου (…)».

14222325_1680017315650884_1098035752383237702_n

 

Παρούσα φάση, καὶ προοπτικές, τῶν προφητειῶν γιὰ τὴν Ἑλλάδα. Φαντάζομαι ὅτι ἡ συμμαχία τοῦ Πούτιν μὲ τοὺς Τούρκους τάραξε τοὺς προφητολόγους, γιατὶ χάλασε τὸ καθορισμένο ὑπόβαθρο γιὰ τὴν ἐξαφάνιση τῆς Τουρκίας ἀλλὰ καὶ τὴν θεϊκὴ ἀπάντηση κατὰ τῶν ἰσλαμικῶν καὶ δυτικῶν ἀντιχριστιανῶν ἢ αἱρετικῶν. Ἐξαιροῦνται οἱ γνωστοὶ ἐπαγγελματίες ποὺ βγάζουν λεφτὰ μὲ τοὺς Γέροντες καὶ τοὺς ΕΛ. Αὐτοὶ θὰ συνεχίσουν ἀπτόητοι, ὥσπου νὰ ἀντιληφθοῦν ὅτι δὲν βγάζουν πλέον λεφτὰ γιατὶ ὁ κόσμος ποὺ ἀσχολεῖται μὲ προφητεῖες κι ἀγοράζει τὰ προϊόντα τους θὰ ἀλλάξει γοῦστα καὶ θὰ ἀρέσκεται τότε σὲ καταστροφολογίες κι ὄχι σὲ θριαμβολογίες γιὰ τὴν ἐπικείμενη νίκη τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τοῦ Ἑλληνισμοῦ.

Ὑποψιάζομαι ὅτι ὅσο προχωρᾶ ὁ καιρὸς καὶ ἡ κατάσταση τῆς Ἑλλάδας ἐπιδεινώνεται, σαφῶς θὰ ἐξακολουθοῦν νὰ ὑφίστανται πεπεισμένοι ὁπαδοὶ τῶν προφητειῶν τοῦ Παϊσίου (π.χ. ὅπως πίστευαν τότε πάρα πολλοὶ στὴν περίφημη προφητεία ὅτι κατὰ τὴν Ἅλωση θὰ ἐμφανιζόταν Ἄγγελος Κυρίου καὶ θὰ ἔδιωχνε τοὺς Μουσουλμάνους ποὺ εἶχαν εἰσέλθει στὴν Πόλη), ἀλλὰ θὰ κερδίζουν ἔδαφος οἱ ἐπανεμφανιζόμενες -ὅπως πρὶν ἀπὸ τὴν Ἅλωση- ὀρθόδοξες (δηλ. ἀπὸ πραγματικούς Ὀρθόδοξους κι ὄχι παγανορθόδοξους ἢ λιακοπουλικούς) προφητεῖες περὶ καταστροφῆς τῶν Ἑλλήνων. Ἤδη (ἔχω κάνει λόγο παλιότερα) ἕνας ἱερέας ἢ μοναχὸς ἔχει κάνει λόγο γιὰ τὴν ὀργὴ τοῦ Θεοῦ μέσω τῶν λαθρομεταναστῶν, οἱ ὁποῖοι θὰ κυριαρχήσουν, θὰ ἐξισλαμίσουν τοὺς πολλοὺς χλιαροὺς καὶ ἀδιάφορους, καὶ θὰ βασανίσουν τοὺς λιγοστοὺς ἐναπομείναντες Ὀρθόδοξους.

Ὅσο γιὰ ἐκείνους ποὺ ἀποδέχονται τὶς προφητεῖες τοῦ ὁσίου Παϊσίου ὡς πραγματικὰ δικές του, δὲν θὰ ἔχουν πρόβλημα οὔτε αὐτοί. Θὰ διακηρύξουν ὅτι προέρχονται μὲν ἀπὸ τὸν Ὅσιο καὶ εἶναι θεόπνευστες ἀλλὰ ὅτι δὲν εἶναι ἀνάγκη νὰ ἐπαληθευτοῦν τώρα μὰ στὰ ἑπόμενα 100 ἢ 400 χρόνια (κι ὅτι οἱ περὶ τοῦ ἀντιθέτου ρητὲς διαβεβαιώσεις τοῦ Παϊσίου, ὅτι δηλαδή αὐτὰ θὰ γίνουν σύντομα, εἶναι «προσθῆκες-πόθοι» ὑπερβάλλοντων ζηλωτῶν ὁπαδῶν του). Κι ἔτσι, κανεὶς δὲν θὰ χρειαστεῖ νὰ ἀλλάξει οὔτε στὸ παραμικρὸ ἀπόψεις.

Ὡς γνωστόν, ὅλες οἱ σχετικὲς θριαμβικὲς προφητεῖες, ἀπὸ τὰ ρωμαϊκά (βυζαντινά) χρόνια εἶχαν ἕνα περίεργο συνδυασμό: Ὅτι θὰ ἐπικρατήσει ὁ Χριστιανισμὸς σὲ βάρος τοῦ Ἰσλὰμ καὶ τῶν αἱρετικῶν κ.λπ., ἀλλὰ μετὰ τὴ βασιλεία τοῦ ἐν Χριστῷ βασιλιᾶ, ποὺ θὰ κατατροπώσει τοὺς ἐχθροὺς καὶ στὸ τέλος τῆς βασιλείας του θὰ ἀποθέσει τὸ στέμμα του στὰ Ἱεροσόλυμα, θὰ ξαναρχίσουν τὰ πράγματα πρὸς τὸ χειρότερο καὶ θὰ ἀρχίσει ἡ ἀντίστροφη μέτρηση γιὰ τὸν Ἀντίχριστο. Ἡ ἐξέλιξη αὐτή (φθορά, ἐκπληκτικὴ νίκη, φθορὰ κι ἔλευση Ἀντίχριστου) εἶναι κάπως ἐξεζητημένη. Λοιπόν, οἱ προφητολογοῦντες θὰ διακηρύξουν πὼς εἶναι πιὸ λογικὸ καὶ σύμφωνο μὲ τὸ θεϊκὸ σχέδιο καὶ τὴ φορὰ τῶν πραγμάτων ἡ καταστροφὴ τῶν Ὀρθόδοξων ἢ εἰδικὰ τῶν Ἑλλήνων γιὰ τὶς ἁμαρτίες τους. Τὰ μοτίβα τῆς Ἀποκάλυψης (1000 χρόνια εἰρήνη μετὰ τὴν ἥττα τοῦ Ἀντιχρίστου) ἀφοροῦν ὅλον τὸν πλανήτη, φαντάζομαι, κι ὄχι μιὰ μικρὴ χώρα.

Ὅπως ἕως τώρα μπορεῖ κάποιος νὰ ἰσχυρίζεται ὅτι ἐπειδὴ οἱ Ἕλληνες ἔχουν διαδώσει τὸ Εὐαγγέλιο κι ἔχουν πολλοὺς ἁγίους, μάρτυρες-πρέσβεις στὸν οὐρανὸ γι’ αὐτὸ ὁ Θεὸς δὲν θὰ ἐγκαταλείψει ποτὲ τὴν Ἑλλάδα (κλασσικὸ μοτίβο), ἔτσι θὰ ἐπικρατήσει ὡς μοτίβο ἡ ἤδη ὑπαρκτὴ θέση ὅτι οἱ Ἕλληνες ὡς ἁμαρτωλοί (ἀπὸ σεξουαλικὰ ζητήματα ὣς τὴ βλασφημία καὶ ὅλα ὅσα βρίσκονται στοὺς καταλόγους τῆς Κ. Διαθήκης) θὰ ἀφεθοῦν νὰ «παιδευτοῦν» ὁριστικά, αὐτὴ τὴ φορά, ὅμως.

Νὰ θυμίσω ὅτι σύμφωνα μὲ τοὺς ἀρχαιοκεντρικοὺς προφῆτες (Δαυλός, Κεραμυδᾶς κ.λπ.) ὁ θρίαμβος τῆς ἑλληνικότητας καὶ τοῦ (αὐθεντικοῦ, βεβαίως, κι ὄχι ἰουδαιοχριστιανικοῦ)  Ἑλληνισμοῦ εἶχε προφητευθεῖ -σὲ ἀνύποπτο χρόνο, πολὺ πρὶν ἀπὸ τὴν Κρίση, ἀκόμη καὶ δεκαετίες πρίν, ὅσον ἀφορᾶ τὸ Δαυλό- μεταξὺ 2011 καὶ 2014 (καὶ βέβαια, διαπιστώθηκε πόσο καλὰ δὲν γνωρίζουν τὸ μέλλον οἱ χαρακτηριζόμενοι ὡς «θεοί»).

Ἄλλωστε, ὅπως καὶ μὲ τὶς προφητεῖες, ὅσοι δίνουν πρώτιστη σημασία στὰ θαύματα θὰ πιστέψουν πρῶτοι-πρῶτοι στὸν Ἀντίχριστο καὶ τὰ δικά του θαύματα.

This entry was posted in Ελλάδα, θρησκεία and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s