Ἄδικο ἔχει;

«Αν θέλουν να ξαναπέσουν στη θάλασσα, εάν τραβάει η ψυχή τους να κυνηγηθούν, καλώς να ορίσουν, ο τουρκικός στρατός είναι έτοιμος. Κάποιοι να εξηγήσουν στην ελληνική κυβέρνηση τι έγινε το 1921 και 1922. Αν δεν υπάρχει κανείς να τους εξηγήσει, εμείς μπορούμε να έρθουμε σαν σφαίρα στο Αιγαίο και να τους διδάξουμε πάλι την ιστορία. Μην ζορίζεστε και μην ενθουσιάζεστε χωρίς λόγο. Ο ελληνικός λαός, που δεν υπολογίζει το δίκαιο του γείτονα, να σταματήσει να αποθρασύνεται»

ανέφερε.

 «Η Ελλάδα τιμά και προασπίζεται τα νησιά της που είναι αναπόσπαστο τμήμα της. Κανείς δεν επιτρέπεται να τα αμφισβητεί και να τα επιβουλεύεται. Η Ελλάδα είναι έτοιμη σε όλα τα επίπεδα να τα προασπίσει, πάντα σε κλίμα ομοψυχίας και αποφασιστικότητας, διεκδικώντας τη στήριξη της παγκόσμιας κοινότητας, ειδικά όταν έχουμε το διεθνές δίκαιο με το μέρος μας»

ἀνέφερε

ο Γιώργος, λοιπόν, πλησίασε διστακτικά τον π. Παΐσιο, του φίλησε το χέρι και στάθηκε δίπλα του, οπότε ο π. Παΐσιος ξεκίνησε αμέσως να συζητά μαζί του: «Πως είναι ο στρατός μας , Γιώργο;» «Πιστεύω πως είναι καλά, πάτερ», απάντησε ο λοχαγός. «Δεν είναι καλά ο στρατός μας, Γιώργο […]»

ἀναφέρεται.

Ἄδικο ἔχει;

This entry was posted in Ελλάδα, Τούρκοι and tagged , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Ἄδικο ἔχει;

  1. Ο/Η Αντώνης λέει:

    ποιος απ’τους τρεις;

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Αντώνης λέει:

    Ο τούρκος είναι σίγουρος πως σε dt θα μας ρίξει για 2η φορά στην ίδια θάλασσα.
    Ο Κούλης μες στην ανασφάλειά του διεκδικεί τη στήριξη της παγκόσμιας κοινότητας.
    Ο π. Παΐσιος στην ουσία συμφωνεί με τους προηγούμενους(ο στρατός δε πάει καλά, οι μεγάλες δυνάμεις θα μας τα δώσουν όλα)

    Να σου πω, εγώ είμαι με τον 4ο που λες κι εσύ, τον Γιώργο.

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Αντώνης λέει:

    πάντα λέω ότι νομίζω πως είναι σωστό.
    ειδικά με τον άγιο Παΐσιο έχω θέμα με το 666 και κάποια άλλα βεβαίως βεβαίως….

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Αντώνης λέει:

    για όσους φοβούνται, φρεσκο φρέσκο:
    http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2017/03/tactical-leadership-programme.html

    Λοιπόν, ηθικόν… ακμαιότατον !!!

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Αντώνης λέει:

    συ, Κονδυλικός, και να δέχεσαι αδιαμαρτύρητα δηλώσεις του στυλ » ο στρατός μας έχει τα χάλια του;» που αν μη τι άλλο ρίχνουν το ηθικό;
    δε το πιστεύω.

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Αντώνης λέει:

    έλα βρε, κι αυτά του π. Παϊσίου προ 20ετίας ελέχθησαν.
    Με ποιον θα ήσουν τότε;;

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η Αντώνης λέει:

    αν προ 20ετίας θα μπορούσε κάποιος να ακούσει τον Κονδύλη γιατί να μη το κάνει και σήμερα;

    Δεν είμαι του χώρου αλλά ο συσχετισμός δυνάμεων δε πρέπει να άλλαξε.
    Άλλο θέμα αν σκλήρυνε η μεσούλα μας ή θόλωσε ο φακός στο ματάκι μας και δε βλέπουμε ευχάριστα τις προ 20ετίας προτάσεις του Κονδύλη.

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Δὲν μπορεῖ νὰ τὸ κάνει καὶ σήμερα γιατὶ οἱ νέοι ἔφυγαν κατὰ ἑκατοντάδες χιλιάδες, οἱ γέροι ἔγιναν ἀκόμη περισσότεροι, κι ὅσοι ἔμειναν στὴν Ἑλλάδα στὴν πλειονότητά τους ἔχουν ἀκριβῶς αὐτὸ τὸ «ἠθικὸν» ποὺ δὲν μπορεῖ νὰ κάνει κανένα πόλεμο, ἐνῶ ἡ χώρα πτώχευσε καὶ παρακαλᾶ γιὰ ἀνταλλακτικὰ καὶ δάνεια.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

