Γιὰ τὴν τιμὴ τῶν ὅπλων

Εύγε λοιπόν στην Εισαγγελία που αντέδρασε στο αίσχος. Και ντροπή σ’ όλους και σ’ όλες αυτές που τόσα χρόνια το ανέχονται και το συγκαλύπτουν

γράφει ὁ Κ. Κουτσουρέλης γιὰ τὶς κλειτοριδεκτομὲς στὴν Ἑλλάδα μεταξὺ τῶν «προσφύγων» καὶ τὴν παρέμβαση τοῦ Εἰσαγγελέα.

Εἶναι ἀπὸ ἐκεῖνες τὶς μάχες «γιὰ τὴν τιμὴ τῶν ὅπλων». Γιὰ νὰ «ρίξουμε μιὰ τουφεκιά», ὅτι «δὲν ἀνεχτηκε ἡ εὐρωπαϊκὴ Πολιτεία» κ.λπ. κ.λπ. Καὶ γιὰ νὰ μὴν μᾶς πεῖ κανεὶς ὅτι δὲν κάναμε τὸ χρέος μας νὰ ἀνυψώσουμε τὸ ἐπίπεδο τῆς ἀνθρωπότητας. Γελᾶνε καὶ οἱ πέτρες, τὰ λιθάρια.

Ἡ μάχη ὅμως εἶναι χαμένη ἀκόμα καὶ μ’ αὐτὲς τὶς προϋποθέσεις (δὲν ἐννοῶ «μὲ κάθε προϋπόθεση», βεβαίως). Ἂς ποῦμε, ἡ ἀφελὴς ἄποψη ὅτι ἐφόσον οἱ Μουσουλμάνοι ἀποδέχονται τὰ νεωτερικὰ πολιτισμικὰ κεκτημένα καὶ ἐφόσον τηροῦν τὶς διατάξεις τοῦ εὐρωπαϊκοῦ νομικοῦ πολιτισμοῦ τότε δὲν ἀποτελεῖ πρόβλημα (νὰ εἰσέρχονται καὶ) νὰ παραμένουν στὴν εὐρωπαϊκὴ ἤπειρο, -αὐτὴ ἡ ἄποψη παραγνωρίζει ὅτι ἡ ὑπερσυγκέντρωση καὶ μόνιμη διαβίωση Μουσουλμάνων στὴ Δύση, ἐν εἴδει ἀποικιῶν, καθιστᾶ ἀπὸ μόνη της ἐκ τῶν πραγμάτων ἀδύνατη τὴν υἱοθέτηση τῶν εὐρωπαϊκῶν «κεκτημένων» ἀπὸ τοὺς ἐν Δύσῃ Μουσουλμάνους: Μέσα στὶς κυψέλες-ἀποικίες αὐτὲς δὲν ὑπάρχει οὔτε λόγος οὔτε ἀνωτέρα βία ἱκανὴ νὰ ἀλλάξουν οἱ ἀραβικές, ἀφρικανικὲς καὶ ἀφγανικὲς κοινωνικὲς συνήθειες τοῦ χωριοῦ προέλευσης. Ὅλα γίνονται ὅπως στὴν χώρα προέλευσης. Κι ἂν κάποιος ἀντιπροτείνει τὴ διασπορά, τὴν «ἀντιγκετοποίηση», πάλι σφάλλει: Ὅσοι ζοῦν σὲ περιοχὲς μὲ μουσουλμανικὸ στοιχεῖο εἴτε θὰ πληρώσουν κάποιο «χαράτσι» (π.χ. «σεμνὴ ζωὴ» ἰσλαμικῶς νοουμένη) εἴτε θὰ ἐξισλαμιστοῦν. Εἴτε θὰ φεύγουν πρὸς περιοχὲς ἀπαλλαγμένες ἀπὸ ἰσλαμικὸ ἔλεγχο. Ἄρα, ἡ δημιουργία γκέτο εἶναι ἀναπόφευκτη. Ἐξαιτίας τῶν ἴδιων τῶν ἰσλαμικῶν πληθυσμῶν. Ἄρα κι ὁ ἔλεγχος τῆς κάθε «κλειτοριδεκτομῆς» εἶναι ἀδύνατος.

Δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ πιστεύεται ὅτι μέσῳ ποινῶν θὰ συνετιστοῦν νὰ μὴν κάνουν κλειτοριδεκτομή. Εἶναι ὅτι οἱ ποινὲς δὲν μποροῦν νὰ ἐφαρμοστοῦν σὲ 5, 10, αὔριο 40-50 ἑκατομμύρια ἀνθρώπων. Δὲν μπορεῖς νὰ τρυπώσεις στὰ σπίτια καὶ τὰ κοτέτσια δεκάδων ἑκατομμυρίων ἀνθρώπων. Δὲν μπορεῖς νὰ φυλακίσεις 20 ἑκατομμύρια μπουργκοφοροῦσες. Οὔτε νὰ ὁρίσεις δικάσιμο γιὰ 20 ἑκατομμύρια ἄντρακλες ποὺ παντρεύουν στὰ κρυφὰ τὰ ἀνήλικα (10-15 ἐτῶν) κορίτσια τους καὶ δέρνουν τὴ γυναίκα τους. Μόνο ἕνας πολὺ αἰσιόδοξος ἄνθρωπος πιστεύει τὸ ἀντίθετο. Χαίρομαι ποὺ ὑπάρχουν τόσο αἰσιόδοξοι ἄνθρωποι.

This entry was posted in Δύση, Ελλάδα, Ισλάμ and tagged , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Γιὰ τὴν τιμὴ τῶν ὅπλων

  1. Ο/Η Αντώνης λέει:

    μμμμμμ, καλά τώρα!
    Αν τόσα χρόνια δεν έχετε γράψει κι αυτός κι εσύ κάτι και για τις περιτομές των οβριών μηδεν εις το πηλίκον…

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Αντώνης λέει:

    κι επειδή δεν είστε αντιεβραίοι η περιτομή δεν προκαλεί αγανάκτηση όπως οι κλειτοριδεκτομὲς!!!
    ωραίος είστε….
    Αναρωτιέμαι σε πόσα χρόνια από τώρα θα δηλώνεις, «δεν είμαι αντιμουσουλμάνος» και θα βάζεις μετάνοια στο Μουζάλα που ως άλλος Βαγιαζήτ φέρνει καραβιές, όχι οβριών αυτή τη φορά αλλά ισλαμιστών;

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Αντώνης λέει:

    Συμπληρώνω οτι και η ελληνική Δικαιοσύνη θα έπρεπε να ερυθριά αν τοοοοόσα χρόνια δεν έχει ψελλίσει τπτ σχετικά με τις περιτομές των εβραίων ανά την Ελλάδα και μόνο τώρα ξύπνησε ή μάλλον την ξύπνησαν κάποια μέλη ΜΚΟ .
    Τι μου αναφέρεις τον Κύριο; Εσείς σχίζετε τα ιμάτιά σας για τις «περιτομές» στα κοριτσάκια αλλά σιγή ιχθύος για τις περιτομές στα αγοράκια.
    Έχετε μπερδευτεί.

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ἔχουμε παραφάει ἀρνί, νομίζω. Ἡ περιτομὴ ἀναφέρεται στὶς Γραφές, ἡ κλειτοριδεκτομή, ὅμως, ὄχι. Ὁ ἀντιεβραϊσμὸς σὲ μάρανε, καημένε, ὄχι τὸ Ἰσλάμ. Ἐμένα, πάλι, τὸ Ἰσλάμ.

      Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Αντώνης λέει:

    χαχα, κι επειδή η περιτομή αναφέρεται στις γραφές κι ο Κουτσουρέλης κι η Δικαιοσύνη, μούτοι !!!
    Ενώ με την κοριτσίστικη περιτομή γίναν πυρ και μανία (σε παρέσυραν κι εσένα).

    Εγώ αντιεβραϊστής, τι λες καλέ μου;! Δλδ καλά έκανε Βαγιαζήτ και γέμισε την Πόλη και τη Θεσσαλονίκη με οβριούς;;
    Ότι κάνει ο Μουζάλας τώρα έκανε ο Βαγιαζητ τότες. Εσύ βρίσκεις διαφορές;

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Καλά, ἐσὺ νὰ κάνεις μήνυση στὸν Μωυσή. Ναί, ὁ Κουτσουρέλης ὑπερασπίζεται τὴ Βίβλο, ἔστω κι ἔτσι, κακὸ δὲν εἶναι.
      Ἐσύ, ὁ ἴδιος, ἀντιεβραῖος, ναί. Τί δὲν καταλαβαίνεις;
      Φυσικὰ καὶ ἔχει διαφορές.Τώρα, ἔρχονται Ἑκατομμύρια Μουσουλμάνων. Τότε ἦρθαν λίγες δεκάδες χιλιάδες Ἑβραῖοι. Μήπως εἴχαμε ποτὲ Ἑβραιοκρατία ἀντὶ γιὰ Ἰσλαμοκρατία καὶ Τουρκοκρατία; Οἱ Ἑβραῖοι μετέτρεψαν σὲ συναγωγὴ τὴν Ἁγία Σοφία;

      Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Αντώνης λέει:

    ποτέ δεν εξέφρασα αγανάκτηση ή ότι άλλο για τις περιτομές σε αγόρια και κορίτσια.
    Κατάλαβες κάτι άλλο; Λάθος σου.

    Σιγά μην υπερασπίζεται τη Βίβλο. Ήθελε να εκφράσει την αγανάκτησή του για το μεταναστευτικό και πιάστηκε από την περιτομή στα κοριτσάκια. Λάθος του γιατί έτσι ανοίγει θέμα με τους οβριούς και αν αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο δε θα ξέρει που να κρυφτεί… (σιγά μην αντιδράσει και τον πουν αντισημίτη… απαπα, μακρυά από μας)

    χαχα, σιγά μη δε με χαρακτήριζες αντιεβραίο….

    Αν δεν γινόταν ο β’ παγκόσμιος πόλεμος και μες τον μεγάλο τάραχο της εποχής τα όσα διαδραματίστηκαν στη Θεσσαλονίκη τώρα τα εβραϊκά μνήματα θα έφταναν μέχρι το Χαριλάου, τότες πιάναν όλη την Πανεπιστημιούπολη. Τι δε καταλαβαίνεις απ’αυτό;
    Τους θεωρείς αόρατους και δίχως να επηρεάζουν τον γύρω χώρο τους; Όπου βρήκαν χώρο επιβλήθηκαν. Εν ολίγοις αναλογικά με τον πληθυσμό τους νομίζω πως οι παρεμβάσεις τους ήταν εξίσου σημαντικές με αυτές των αγαρηνών.

    Άντε, ν’αφήσεις λίγο τους αγαρηνούς και να πιάσεις τους οβριούς, αντίχριστοι αμφότεροι.
    Εκτός κι αν είσαι συναισθηματικά δεμένος….

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Καμμία σχέση ἡ περιτομή μὲ τὴν κλειτοριδεκτομή (ἡ πρώτη γίνεται καὶ γιὰ ἰατρικοὺς λόγους, ἡ δεύτερη ὄχι)
      Καὶ νὰ μὴ γινόταν ὁ Β’ ΠΠ,λόγῳ τῆς ἀστυφιλίας τὸ εἶχε χαμένο τὸ παιχνίδι ἡ ἑβραϊκὴ κοινότητα. Ἤδη ἀπὸ τὸν Μεσοπόλεμο. Τὰ ἑβραϊκὰ θὰ φεύγανε μέσα στὴν ἑλληνικὴ κοσμοπλημμύρα. Ἄσε ποὺ συγκρίνεις μιὰ ἀσήμαντη κοινότητα, ποὺ ἦταν ἀνταγωνιστικὴ πρὸς τοὺς Ἕλληνες μόνο ὅσο στὴν Ἑλλάδα κυριαρχοῦσε τὸ πραγματικὸ πρόβλημα -τὸ Ἰσλάμ-, μὲ τὸ Ἰσλάμ, ποὺ κατάπιε ὅλη τὴν Μικρασία καὶ τὴ χερσόνησο τοῦ Αἵμου.
      Ὁ Κουτσουρέλης μιλᾶ πολιτικά, δηλαδὴ βλέπει αὐτὸ ποὺ δὲν μπορεῖς νὰ δεῖς. Ποιὸς πραγματοποιεῖ εἰρηνικὴ εἰσβολὴ τώρα καὶ μὲ ποιὸν ἡ διαμάχη εἶναι παρελθόν (καὶ πολὺ μικρότερη ἄλλωστε τῆς διαμάχης μὲ τὸ Ἰσλάμ).
      Στὸ κάτω-κάτω, ἂν θὲς νὰ πιάσεις τὴ συνωμοσιολογία κατὰ τῶν Ἑβραίων, σὲ προλάβαν καὶ τὴν ἔχουν πάει ἀκόμη πιὸ πέρα https://chronographiae.wordpress.com/2016/11/02/%cf%83%cf%85%ce%bd%cf%89%ce%bc%ce%bf%cf%83%ce%b9%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%b3%e1%bd%b7%ce%b5%cf%82-%e1%bc%91%ce%b2%cf%81%ce%b1%e1%bf%96%ce%bf%ce%b9/

      Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Αντώνης λέει:

    Ο Κουτσουρελης εν προκειμένω μιλά συναισθηματικά, ποιητής γαρ (έως μελό, θα προσέθετα!)

    Εσύ, δε κατάλαβα, γιατί έχεις τέτοιο κόλλημα με τους οβριούς. Μπας και καμιά γιαγιά κρατά απτη φυλή π.χ. Βενιαμίν; 🙂

    Το μόνο που δεν σηκώνει συνωμοσιολογία είναι το οτι είναι αμετανόητα αντίχριστοι. Και μόνο γιαυτό περιμένω να γράψεις ανάλογα..

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ποιὸς εἶναι ὁ συναισθηματισμὸς τοῦ Κουτσουρέλη; Ὅτι ἡ ἀπειλὴ εἶναι τεράστια ἀπὸ τοὺς μὲν κι ἀσήμαντη ἀπὸ τοὺς δέ; Συναισθηματικὴ εἶναι ἡ ἐλπίδα του ὅτι μὲ δικαστήρια θὰ ἐκπολιτίσει τοὺς Μουσουλμάνους κατὰ τὰ δυτικὰ πρότυπα.
      Δὲν ἔχω καμμιὰ γιαγιά. Ἐσύ, γιατί τέτοιο κόλλημα κατὰ τῶν Ἑβραίων εἰδικὰ τῆς Θεσσαλονίκης; Κανένα κέρδος ἀπὸ τὴν ἐξόντωση τῶν Ἑβραίων, τότε (τὸ κέρδος) τὸ ’43; Ἢ καμιὰ σχετικὴ ἐρωτικὴ ἀποτυχία (γιὰ νὰ σοῦ ἀπαντήσω ἀνάλογα).

      Δὲν ἔχει σχέση ἡ θρησκεία τους μὲ τὴν ἀντιμετώπιση τοῦ Ἰσλάμ. Οἱ διακρατικὲς (καὶ μεταξὺ λαῶν) σχέσεις φιλίας ἢ ἔχθρας δὲν εἶναι ἀνάλογες τῆς θρησκείας (π.χ. ὀρθόδοξοι Βούλγαροι) ἀλλὰ τῆς πολιτικῆς ποὺ ἔχουν ἡ μία πλευρὰ κατὰ τῆς ἄλλης. Ἡ θρησκεία τους δὲν τοὺς ἀποτρέπει ἀπὸ τὸ νὰ ἐναντιώνονται στὸ Ἰσλάμ.

      Μου αρέσει!

  7. Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

    Καὶ κάτι ἄλλο. Ὅταν ἔσφαζαν καὶ φυλάκιζαν τοὺς Ἑβραίους τῆς Θεσσαλονίκης οἱ Τοῦρκοι, ἦταν ἀπὸ παρεξήγηση;

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η Αντώνης λέει:

    Δεν έχεις να ζηλέψεις τπτ απο τους σημερινούς αντιρατσιστές και αλληλέγγυους, από τον Μπουτάρη έως το Μουζάλα. Ίδια η ρητορική σου.
    Ποιος δε ξέρει τις δραστηριότητες των οβριών; Ακόμη και στη σφαγή της Νάουσας μετείχαν εκατοντάδες θεσσαλονικείς οβριοί. έως 50% τοκογλυφικό επιτόκιο οι τραπεζίτες τους. Έφτασαν να είναι το 50% του πληθυσμού της πόλης. Στα Βασιλικά σφάξαν, κάψαν αντάμα με τους τούρκους.
    κτλ κτλ κτλ
    Κι εσύ …. μούτος .
    Αιδώς.
    Στο ξαναλέω, σκέφτομαι πως δεν είναι και πολύ περίεργο σε λίγα χρόνια να επαινείς το Μουζάλα.
    Αν δεν έχεις συναισθηματικό δέσιμο με τους οβριούς τότες κάτι σοβαρότερο σου συμβαίνει. Να το δεις…

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Χάνεις τὴν ψυχραιμία σου, ὅταν μοῦ λὲς αὐτὰ περὶ Μουζάλα, καὶ κάνεις κακὸ στὴν ὑγειά σου. Πρῶτα ἀπ’ ὅλα μὲ τὴ χρήση τοῦ ὀβριός. Πρόσεχε μὴν καταλήξεις σὰν κάτι χριστιανοὺς ποὺ βρίζουν τοὺς Μακκαβαίους ἢ σὰν τὸν Ρασσιά.
      Αὐτὰ τὰ ἱστορικὰ ποὺ λές, ἔλα παππού μου νὰ σοῦ δείξω τὰ ἀμπέλια σου. Δὲν συγκρίνονται μὲ ὅ,τι ἔκανε τὸ Ἰσλάμ, ἀπὸ τὴν Ἀλεξάνδρεια, τὴν Παλαιστίνη καὶ τὴ Μικρασία ὣς τὴ Θεσσαλονίκη τὴ Σερβία. Ποσοτικά, ποιοτικά, χρονικά. Οὔτε μὲ αὐτὰ ποὺ κάνει, τώρα. Καὶ δὲν ἀπάντησες στὸ τελευταῖο ἐρώτημά μου.
      Ξέρεις, ὑπάρχουν κάποιοι ποὺ ἔφαγαν περιουσίες στὴ Θεσσαλονίκη. Καὶ κάποιοι ρουμανίζοντες ὅταν καταδιώχθηκαν μετὰ τὴν παράδοση τῆς Ἰταλίας, ἔφτασαν στὴ Θεσσαλονίκη καὶ ἔφαγαν κι αὐτοί. Ὡραῖα πράγματα, συμφωνεῖς;

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s