Ἡμέρα τοῦ Ράιχ

Οἱ παλιομοδίτες τὴ λένε Ἡμέρα τῆς Νίκης. Κι ἡ Γαλλία πάντα νὰ δίνει τὸ κρυφὸ νόημα τῆς ἐπετείου. Τὸ Ράιχσταγκ στὰ καλύτερά του:

victoryatthereichstag1945porpkrivonogov

 

This entry was posted in Γερμανία, Δύση, Ρωσία and tagged , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Ἡμέρα τοῦ Ράιχ

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ναί, οἱ σατανικοὶ ΕΒΡΑΙΟΙ, μποουυυυ

      Μου αρέσει!

      • Ο/Η Ν λέει:

        Προβοκατόρικο δε λέω αλλά ποιός νίκησε ποιόν τελικά και τι νίκη απολαμβάνουμε νικητές και ηττημένοι απο τότε;

        Μου αρέσει!

      • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

        Τὸ ἐρώτημά σου προϋποθέτει κάποιον ντετερμινισμό, ὅτι τὸ α (1945) ὁδήγησε στὸ γ (2017), καὶ ἀγνοεῖται ἡ συμβολὴ τοῦ β δίχως τὴν ὁποία τὸ α δὲν θὰ γεννοῦσε τὸ γ.
        Αὐτὸ τὸ β θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι ὁτιδήποτε π.χ. ἡ χαλάρωση τοῦ ἐλέγχου ἐπὶ τῆς Γερμανίας.
        Δὲν νομίζω ὅτι νίκησαν οἱ Ἑβραῖοι. Ἡ συνωμοσιολογία ἔχει λογικὰ σφάλματα.

        Μου αρέσει!

  1. Ο/Η Ν λέει:

    Δέν ανήρτησα το βίντεο ως κατάθεση άποψης αλλα επειδή έχει αναφορά στην ημέρα.Δέν μπορώ να αποδείξω τις προθέσεις μου αλλα για την ιστορία πρέπει να πώ οτι παρακινήθηκα απο εναν συγκυριακό αντιρωσισμό μου παρά απο αντιεβραισμό.Βάσιμη και η ερμηνεία σου αλλα επειδή έχουμε και επαφή στα μκδ δεν νομίζω να έχεις δεις ποτέ απο μένα κάτι σ αυτό το πνεύμα.Μου είναι άγνωστος ο χώρος και κυρίως τον θεωρώ αντιπαραγωγικό και λάθος αναγώριση εχθρου για τα δικά μου μείζοντα ενδιαφέροντα.Απο την αλλη όμως δεν είμαι διατεθιμένος να υπακούσω σε τέτοια ταμπού πολιτικής ορθότητας ούτε να υποκριθώ πως δεν υπάρχει κανενός είδους θέμα.Όταν κρίνω θα εκφραστώ -κατα τις δυνάμεις μου ντε-και για την περιτομή και για την »εβραική» Θεσσαλονίκη και για όλα.Η συνωμοσιολογία που αναφέρεις μπορεί να αναφέρεται στα πάντα και τελικά σε τίποτα.Το ποιός νίκησε ποιόν είναι πραγματικά πολύ μεγάλη κουβέντα.Αυτά και αλλη φορά θα είμαι πιο προσεκτικός στα σχόλια 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Ο/Η Ν λέει:

    Y.Γ. Αφήνω κι αυτό εδω για όποιον ενδιαφερθεί. https://www.youtube.com/watch?v=prUoWhzVKrw&t=56s Ο τίτλος της ταινίας είναι Hellstorm.Απ τα λίγα που τσέκαρα ο Εβραίος Σοβιετικός Ιlya Ehrenburg και οι λόγοι του δεν είναι καθόλου συνωμοσιολογία.

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

    Δὲν καταλαβαίνω γιατί χρησιμοποιεῖς φιλοναζιστικὰ ἐπιχειρήματα. Ὅπως δὲν ἰσχύουν τὰ ἐκ τῶν μουσολινικῶν τῆς Ἀριστερᾶς ἐπιχειρήματα τοῦ τύπου «μὲ τὸν Ἀντρέα / Κάστρο κ.ἄ. φάγαμε ψωμί», ἔτσι καὶ δὲν ἰσχύουν 2 καὶ 3 φορὲς τὰ ἴδιου τύπου ἐπιχειρήματα ἀπὸ τοὺς Ναζί (ποὺ κράτησαν ὡς καθεστῶτα πολὺ λίγο) -ἢ τὸν Παπαδόπουλο. Στὸ κάτω-κάτω, ἀφοῦ διαφωνοῦμε ἀπόλυτα στὸ ζήτημα, θὰ ἔπρεπε νὰ σκεφτεῖς σὲ ποιὸν θὰ ἄνηκε ἡ Μακεδονία ἂν εἶχε νικήσει ἡ ἐθνικοσοσιαλιστικὴ Γερμανία.

    Ἄλλωστε, ὁ κόσμος αὐτὸς εἶναι ἀρκετὰ ναζιστικὸς ὥστε ὁ ναζισμός νὰ βγαίνει ἠθικὰ ἀνώτερος ἐξαιτίας ὅσων ἔγιναν μετὰ τὸ 1945, καθὼς πάμπολλα μοτίβα τοῦ δεύτερου εἶναι πανταχοῦ παρόντα παρὰ τὴν ἥττα τοῦ 1945: Φόνοι ἀμάχων στοὺς πολέμους (κλασσικὴ ναζιστικὴ μέθοδος), ἐκτρώσεις (πρώτη φορὰ δεκτὲς γιὰ λόγους ὑγείας ἀπὸ ναζιστικὰ δικαστήρια), φιλοϊσλαμισμός-ἀντιχριστιανισμός, φυσιολατρεία-παγανισμός κ.ἄ.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

