Ἀπαγορευμένη Ἱστορία, σὲ ὅλα τὰ καλά, ἀπαγορευμένα περίπτερα

 

ce91ce99-29

«Κυκλοφορεῖ σὲ ὅλα τὰ περίπτερα», πληροφορούμαστε ἀπὸ τὶς ἐκδόσεις.

Ἂν καὶ αὐτοτιτλοφοροῦνται ὡς «ἀπαγορευμένα» τὰ ἔντυπα αὐτά, κανεὶς δὲν ἀπαγόρευσε τὴν κυκλοφορία κανενὸς τέτοιου ἐντύπου στὰ περίπτερα ἐδῶ καὶ 30 σχεδὸν χρόνια ἀπὸ τότε ποὺ τὰ βοθρολύματα τοῦ Παγανισμοῦ καὶ τοῦ Ἐσωτερισμοῦ ξεχύθηκαν στοὺς δρόμους. Τί εἰρωνεία κι αὐτή: Καὶ Ἀπαγορευμένος καὶ καθ’ ὅλα Νόμιμος, μὲ ΑΦΜ. Μπορεῖ, βεβαίως, κάποιος νὰ ἰσχυρισθεῖ ὅτι τὸ κλείσιμο τῶν περισσοτέρων περιπτέρων ἀνὰ τὴν Ἑλλάδα ἦταν ἕνα πλάγιο χτύπημα κι ἄτυπη ἀπαγόρευση τῆς κάθε ἀπαγορευμένης ἱστορίας. Ποὺ «δὲν μᾶς ἄφησαν νὰ μάθουμε στὰ σχολεῖα». «Γιατὶ …γιατὶ εἶναι κακοὶ Αὐτοί ποὺ δὲν μᾶς ἄφησαν νὰ μάθουμε στὰ σχολεῖα γιὰ τὴν ἀπαγορευμένη ἱστορία! πολὺ Κακοί».

Στὴν εἰκόνα βλέπουμε ἕναν ἐπιληπτικὸ ἤ  –πῶς λέγεται ἐκείνη ἡ ἀρρώστια ποὺ σὲ ἀφήνει κατὰ τὰ ἄλλα ὑγιὴ ἀλλὰ μὲ τοὺς βολβοὺς τῶν ματιῶν μόνιμα βγαλμένους πρὸς τὰ ἔξω;;– ἀρρωστημένο «Ἕλληνα Αἱρετικό», μὲ ἐνδείξεις νανισμοῦ ἢ παλιμπαιδισμοῦ, νὰ βγαίνει ἀπὸ τὸ Σκοτάδι ποὺ τὸν γέννησε. Ὡς ψυχοπαθής (γιὰ νὰ μὴν πῶ κάποια ἄλλη λέξη), φυσικά, δὲν κοιτᾶ τὸ κοινό του κατάματα, ἀλλὰ τὸ ὑπερπέραν ἢ τὴν τρέλλα του.

Δὲν μοῦ φαινόταν καλὸ σημάδι ὁ πλαδαρὸς λαιμός του, οἱ ὦμοι ποὺ ὅλο κουνιόντουσαν καὶ σηκωνόντουσαν, τὰ μάτια ποὺ διαρκῶς κινοῦνταν καὶ περιστρέφονταν μὲ μανία, ἡ καταγέλαστη ἔκφραση τοῦ προσώπου του…

Ὅπως γράφει ὁ Γρηγόριος Ναζιανζηνὸς γιὰ τὸν Ἰουλιανό (ἕναν ἀπὸ τοὺς «αἱρετικούς»)

Εἶναι ἐκεῖνοι οἱ «Αἱρετικοὶ» ποὺ φυσικὰ ἐν ἔτει 2017 εἶναι πιὸ δημοφιλεῖς κι ἀπὸ τοὺς «Ὀρθόδοξους», ἀλλὰ παρὰ ταῦτα συνεχίζουν νὰ χαρακτηρίζονται –χλευασμὸς κάθε πραγματικότητας καὶ γλώσσας– «αἱρετικοὶ» ἀπὸ τοὺς ὁπαδούς τους. Ὅταν ὁ «αἱρετικὸς» γίνεται λαοφιλής, τότε παύει νὰ εἶναι αἱρετικός-περιθωριακὸς ἢ κατατρεγμένος, καὶ γίνεται κυρίαρχος. Ἡ λέξη δὲν εἶναι περιεχόμενο, εἶναι σύμβολο δηλωτικὸ τῆς ἀπήχησης ὁρισμένων ἀπόψεων: Ὅποιος κυριαρχεῖ κοινωνικά, δὲν μπορεῖ νὰ χαρακτηρίζεται «αἱρετικός».

«Κατατρεγμένοι», «περιθωριακοὶ» καὶ «διωκόμενοι» ἀπὸ τὴν φθονερὴ Κοινωνία ἢ τὸ Κράτος-Σατανᾶ (κάθε Κράτος εἶναι ὁ Σατανᾶς. Βέβαια!), οἱ ὁποῖοι «διωκόμενοι» ἐντελῶς τυχαῖα «σπᾶνε τὰ ταμεῖα» σὲ ταινίες, σὲ βιβλία, στὰ μέσα κοινωνικῆς δικτύωσης, στὰ ΜΜΕ. Ἡ αἱρετικότητα εἶναι Ἀρετή, αὐτὴ καθεαυτήν. Δὲν ἔχει σημασία τί πρεσβεύεις, δὲν ἔχει σημασία τί κάνεις, δὲν ἔχει σημασία τί λές: ἀρκεῖ νὰ εἶσαι «αἱρετικός». Μειονότητα. Τότε, ἔχεις τὸ φωτοστέφανο τοῦ μάρτυρα. «Οἱ νικητὲς γράφουν τὴν Ἱστορία» διακηρύσσουν θριαμβευτικὰ οἱ ὁπαδοὶ τῶν «Αἱρετικῶν». Οἱ Ναζί, λοιπόν, καὶ οἱ χουντικοὶ εἶναι καλοί, καὶ οἱ Ἀτζέκοι ποὺ ξερρίζωναν τελετουργικῶς καρδιές. Ὅποιος χάνει εἶναι καλός, δὲν χρειάζεται ἄλλο τεκμήριο, ἄλλη δικαίωση. Ἀρκεῖ ἡ Ἥττα του. Ἐπαναξιολόγηση ὅλων τῶν ἀξιῶν, βάσει τῆς ἀβύσσου ἀπὸ τὴν ὁποία ξεπηδᾶ ὁ «Ἕλληνας Αἱρετικός».

Βέβαια, πάνω στὴν ἀμηχανία τους, οἱ ἐκδότες συγκαταλέγουν τὸν Πλάτωνα στοὺς παραπάνω «αἱρετικοὺς», ποὺ «παραμένουν υποσημείωση στα βιβλία μας». Ὁ Πλάτωνας! ὑποσημείωση στὰ βιβλία μας, ἡ ὁποία «αἰῶνες μετὰ» «δικαιώθηκε». Πῶς δικαιώθηκε τώρα, δηλαδή; Φτιάχτηκε ἡ Πλατωνόπολη;

Advertisements
This entry was posted in παλιά και νέα θεότητα, φιλοσοφίες, Ελλάδα, κοινωνία and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s