Τζήμερος καὶ Δικηγόροι

Ἔχει πλάκα ἡ φαγωμάρα μεταξὺ τῶν φιλελεύθερων. Ὁ νεοφιλελεύθερος Θᾶνος Τζήμερος ἐπιτέθηκε στοὺς δικηγόρους, τὸ κατεξοχὴν δεξιὸ καὶ νεοφιλελεύθερο, μετὰ ἀπὸ κάτι οἰκονομολόγους-τεχνοκράτες-δημοσιογράφους, κομμάτι τῆς κοινωνίας. Κι αὐτοὶ λύσσαξαν, μὲ ἑκατοντάδες σχόλια ἐναντίον του. Κι αὐτὸς συνέχισε μὲ ἀπανωτὲς ἀναρτήσεις κακίας. Τί «γιατί νὰ εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἡ παρουσία δικηγόρου;»· τί «γιατί, γιὰ νὰ φτειάξω ἑταιρεία, νὰ πληρώνω στὸ ταμεῖο τῶν Νομικῶν;» κ.ο.κ. Εἶναι ἡ στιγμὴ ποὺ ὁ κοινωνικὸς αὐτοματισμὸς ὑποστασιοποιεῖται κι αὐτονομεῖται, καὶ δὲν ξεχωρίζει φίλους ἀπὸ ἐχθρούς. Πυροβολεῖ στὸ πλῆθος ἀδιάκριτα. Δὲν εἶναι ἐχθροπάθεια (αὐτὴν τὴν ἔχουν ὅλοι κι ἄλλοι).

Ἐπειδὴ ἔχω βαρεθεῖ τοὺς ἀριστεροὺς πάσης φύσεως καὶ τὶς φαγωμάρες τους, πιστεύω ὅτι οἱ φαγωμάρες μεταξὺ νεοφιλελεύθερων εἶναι πιὸ ἐνδιαφέρουσες, πιὸ διασκεδαστικὲς καὶ πιὸ διδακτικές. Π.χ. τὰ ὑπαρκτὰ ἢ φανταστικὰ προνόμια νεοφιλελεύθερων καστῶν εἶναι πολὺ πιὸ ἐνδιαφέρον νὰ συζητηθοῦν σὲ συνδυασμὸ μὲ τὸ σακάτεμα τῶν λοῦμπεν τηλεορασάκηδων, ἀπὸ ὅ,τι τὸ νὰ συζητιοῦνται τὰ προτεινόμενα βήματα γιὰ τὴν ὁλικὴ ἀπελευθέρωση τοῦ Ἀνθρώπου (ἕνας εἶναι ὁ «Ἄνθρωπος») καὶ τὸ σχέδιο γιὰ τὸ σοσιαλισμὸ ἢ τὴν ἠθικὰ ὑποχρεωτικὴ καὶ διὰ νόμου ἀναγκαστικὴ ἀγάπη πρὸς τὰ ἀδέρφια μας τοὺς χριστιανοσφάχτες.

Κάτι πιὸ ἐνδιαφέρον ἀπὸ τὴν ἐνδιαφέρουσα φαγωμάρα γιὰ τὸ κατὰ πόσο κρατικοδίαιτοι εἶναι οἱ νεοφιλελεύθεροι καὶ μνημονιάκηδες: Ἡ ἀπάτη τῆς ταξικῆς συνείδησης. Οἱ δικηγόροι ποὺ βγαίνουν κατὰ ἑκατοντάδες ἀπὸ τὰ ΑΕΙ κάθε ἕτος εἶναι στὴ συντριπτικὴ πλειονότητά τους ἄνεργοι ἢ παιδιὰ γιὰ ὅλες τὶς δουλειὲς τοῦ μεγαλοδικηγόρου. Ἔχουν ὅμως τὸ στὺλ τοῦ ἀριστοκράτη. Δὲν εἶναι πλέμπα. Ὁ νομικὸς πολιτισμός μας ξεκινᾶ ἀπὸ πρὸ Χριστοῦ. Jus Graeco-Romanum, δὲν παίζουμε. Κι ἐνῶ ἡ ἀξία τοῦ πτυχίου εἶναι ὅση τοῦ τίτλου ἑνὸς ξεπεσμένου ἀριστοκράτη, ἡ φανταστικὴ ταξικὴ συνείδηση μίλησε. Συμπέρασμα: Ὅπως ἕνας χρόνια ἄνεργος δὲν εἶναι πιὰ προλετάριος ἢ ὅπως ἕνας προλετάριος ψηφίζει παραδοσιακὰ Δεξιὰ γιατὶ τοῦ σφάξαν τὸν παπποὺ οἱ κομμουνισταὶ ἢ γιατὶ δὲν ἀντέχει τὸν ἀντικληρικαλισμὸ ἢ γιατὶ δὲν ἀντέχει τὸν σχιζοφρενικὸ ἀκτιβισμό, ἔτσι κι ἡ ταξικὴ συνείδηση τῶν νομικῶν εἶναι φούμαρα. Ἐνῶ εἶναι ἄνεργοι, λοῦμπεν, χαμηλόμισθοι, αἰσθάνονται μέρος τῆς ἀστικῆς τάξης. Δὲν ὑπάρχουν τάξεις ἀλλὰ ὁμάδες, ἀρκεῖ νὰ σαλαμοποιήσεις τὶς τάξεις ἀκριβῶς π.χ. ὅπως σαλαμοποιοῦν τὸ ἔθνος Ἀριστεροὶ καὶ Σόροι. Ὁ δικηγόρος κι ὁ ἄνεργος στὸ ἴδιο συσσίτιο θὰ καταλήξουν, ἀλλὰ ὄχι στὸ ἴδιο κόμμα. Ποὺ σημαίνει ὅτι ὄχι οἱ ἴδιες ὑλικὲς συνθῆκες ἀλλὰ μόνο οἱ ἴδιες προσδοκίες ἑνώνουν τοὺς ἀνθρώπους. Σὲ πεῖσμα τῆς Ἀριστερᾶς.

 

Μέλλον: Ὅπως ἔχουν διδάξει διάφοροι σπουδαῖοι φιλόσοφοι, ὁ πόλεμος ὅλων ἐναντίον ὅλων δὲν διαρκεῖ παρὰ μόνο γιὰ λίγο· μετά, συνάπτονται συμμαχίες μέσῳ τῆς τακτικῆς τοῦ μαστίγιου καὶ καρότου, γιατὶ καμμιὰ κοινωνία δὲν μπορεῖ νὰ ὑπάρξει σὲ κατάσταση διαρκοῦς πολέμου ὅλων κατὰ ὅλων. Μιὰ τέτοια αὐτοκαταστροφικὴ ἐπίθεση τοῦ Τζήμερου ὁδηγεῖ στὸν πόλεμο ὅλων ἐναντίον ὅλων (ἐκτὸς κι ἂν τὸ παράδειγμά του δὲν υἱοθετηθεῖ). Μετά; Τί γίνεται; Ποιοὶ θὰ συμμαχήσουν μὲ ποιούς; Πρὸς τὸ παρόν, ἡ μόνη συμμαχία ποὺ διακρίνω εἶναι αὐτὴ μεταξὺ ὁμοφυλόφιλων καὶ δικαιωματιστῶν μὲ Μουσουλμάνους καὶ Ἀριστερούς. Εἶναι ὑπαρκτή, ἀλλὰ δὲν ἔχει πολὺ μέλλον -ὅταν οἱ Μουσουλμάνοι θὰ ἀρχίσουν νὰ σφάζουν ὁμοφυλόφιλους καὶ στὴν Ἑλλάδα. Σὲ κάθε περίπτωση, ἡ κατάσταση χάους καὶ πολέμου εἶναι προσωρινὴ μέχρι νὰ ἐνθρονιστεῖ ὁ νέος κυρίαρχος. Ἢ νὰ προκύψει μιὰ ἄλλου εἴδους -θρησκευτικά, ἠθικά- κοινωνία.

Advertisements
This entry was posted in παλιά και νέα θεότητα, φιλελεύθεροι, Δεξιά, Ελλάδα, κοινωνία and tagged , , , . Bookmark the permalink.

1 Response to Τζήμερος καὶ Δικηγόροι

  1. Παράθεμα: Δικηγόροι με ύφος…αριστοκράτη – manolisgvardis

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s