Πόλεις – Σύμβολα

Ἀθήνα – Ρώμη – Ἱεροσόλυμα. Πόλεις χωρὶς τὶς ὁποῖες δὲν νοεῖται εὐρωπαϊκὸς πολιτισμός. Καὶ γιὰ τὴ μισὴ Εὐρώπη (τὴν ἀνατολική), ἡ Κωνσταντινούπολη ὡς σύνοψη τῶν τριῶν προαναφερθεισῶν πόλεων – πολιτισμῶν. Ἐντελῶς τυχαῖα ἀλλὰ διόλου τρελά, ἡ Ἁγία Σοφία (δηλαδή, ἡ Κωνσταντινούπολη) ἐξισώνεται μὲ τὴν Ἱερουσαλήμ, σύμφωνα μὲ μερικοὺς τούρκους Μουσουλμάνους. Οἱ Κωνσταντινούπολη – Ἱεροσόλυμα εἶναι τὸ ἀνατολικὸ ἄκρο (ὄχι σύνορο) τοῦ πολιτισμοῦ αὐτοῦ. Πέρα ἀπὸ αὐτό, εἶναι ὁ Ἀλὴ Μπαμπά, ἡ βαρβαρότητα, ὁ κολλεκτιβισμός, ὁ Μέγας Βασιλεὺς – θεός, τὸ Χαλιφάτο-Σαρία, τὰ χαρέμια ἀγοριῶν, ἡ Ἀσία.

Ἀντὶ νὰ ἀφήνεται νὰ ὡριμάζει τὸ μίσος τῶν Μουσουλμάνων γιὰ κάθε τὶ εὐρωπαϊκὸ ὥσπου μιὰ μέρα νὰ μὴν εἶναι ἀντιστρέψιμα τὰ πράγματα, ἂς ἐκφραστεῖ πρόωρα γιὰ τὴν ἀναγνώριση ἀπὸ τὶς ΗΠΑ τῆς Ἱερουσαλὴμ ὡς ἰσραηλινῆς πρωτεύουσας. Ἔτσι κι ἀλλιῶς οἱ Μουσουλμάνοι ὡς πολιτισμὸς εἶναι χριστιανοφάγοι καὶ δυτικοφάγοι (ὅ,τι κι ἂν ἔχει ἀπομείνει ἀπὸ Χριστιανισμὸ καὶ Δύση -δὲν εἶναι ἀντεπιχείρημα ὅτι ἔχει ἀπομείνει λίγο), ἔτσι κι ἀλλιῶς θὰ ἐπιχειρήσουν νὰ ἐξοντώσουν τὸν εὐρωπαϊκὸ πολιτισμὸ ὅταν γίνουν ἰσχυρὴ μειονότητα ἢ πλειονότητα στὴν Εὐρώπη. Τὸ νὰ δείξουν τὶς προθέσεις τους μιὰ ὥρα ἀρχύτερα περισσότερο ὠφελεῖ τοὺς Εὐρωπαίους καὶ λιγότερο βλάπτει. Ἀκόμη καλύτερα, ὅταν βλέπουμε Ἀριστεροὺς καὶ Μουσουλμάνους μαζὶ νὰ διαμαρτύρονται. Ἀκόμη καλύτερα τὰ ρωσικὰ ΜΜΕ νὰ ἀναδεικνύουν τὴν ἱερὴ ἀγανάκτηση τοῦ Ἰσλάμ. Δείχνουν τὸν διαλυτικὸ ρόλο τῆς ἐπίσημης Ρωσίας, ποὺ μᾶλλον ἀποφάσισε (μὲ τρέλα ὅμοια αὐτῆς τῶν «κλιντονικῶν» καὶ «ὀμπαμικῶν» ρωσοφάγων Δυτικῶν) ὅτι ἡ καιροσκοπικὴ συμμαχία μὲ τὸ Ἰσλὰμ καὶ τὴν Τουρκία θὰ τῆς βγεῖ σὲ καλό. Υ. Γ. Φυσικά, ὅταν οἱ Ἕλληνες ταυτίζονται μὲ τὸν Ἐρντογὰν ποὺ ἀποκαλεῖ τὸ Ἰσραὴλ κατοχικὸ κράτος, δείχνουν πόσο ἔχουν ἐκτουρκιστεῖ ψυχικά, ἀφοῦ ἄλλωστε κάνουν μόκο γιὰ τὸν ἐξισλαμισμὸ τῆς Ἑλλάδας μετὰ τὸ 2015.

Γιὰ τοὺς Μουσουλμάνους, οἱ χῶρες τῶν Χριστιανῶν εἶναι ἐδάφη ποὺ τοὺς ἔδωσε ὁ Ἀλλὰχ νὰ κατακτήσουν. Ἡ χριστιανικὴ Αἴγυπτος, ἡ χριστιανικὴ Παλαιστίνη καὶ Συρία, ἡ χριστιανικὴ Καρχηδόνα, ἡ χριστιανικὴ Μικρασία, ἡ χριστιανικὴ Ἱσπανία, δὲν ἦταν χριστιανικὲς πατρίδες στὰ ἐδάφη τῶν ὁποίων οἱ κάτοικοί τους εἶχαν δικαίωμα κυριαρχίας: Ἦταν ἄδειες ἀπὸ ἀνθρώπους χῶρες, ἦταν προαιώνιος κλῆρος τοῦ Ἰσλὰμ καὶ τῶν Ἀράβων, καὶ οἱ κάτοικοι τῶν χωρῶν αὐτῶν ἔπρεπε δικαίως νὰ ποδοπατηθοῦν ἀπὸ τὶς φοράδες τῶν Ἀράβων καὶ νὰ ἐξισλαμιστοῦν ἢ νὰ ὑποφέρουν. Οἱ ἰσλαμικὲς μυρμηγκιὲς ποὺ δαιμονίζονται στὸ ἄκουσμα τῆς ἄποψης ὅτι τὰ Ἱεροσόλυμα δὲν εἶναι ἰσλαμικά, καὶ ποὺ πλήθυναν (τόσο ὥστε νὰ εἶναι σὲ θέση νὰ ἀπειλοῦν) τὸν τελευταῖο αἰώνα ἐξαιτίας τῆς δυτικῆς ἰατρικῆς τοῦ 19ου καὶ 20οῦ αἰ., θεωροῦν ἠθικὸ τὸ δίκαιο τῆς κατάκτησης. Ὁ Πατριάρχης Ἱεροσολύμων Σωφρόνιος, πάντως, ἀποκάλεσε βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως τὸν Ἄραβα Μουσουλμάνο κατακτητὴ ὅταν τὸν εἶδε νὰ εἰσέρχεται στὰ Ἱεροσόλυμα τὸν 7ο αἰ. (Θεοφάνης, Χρονογραφία AM 6127). Αὐτὸ εἶναι τὸ συμπέρασμα ὅταν μιλᾶμε γιὰ περὶ δικαίου αἴσθημα: Τὸ ἰσλαμικὸ αἴσθημα περὶ Δικαίου λίγη σχέση ἔχει μὲ τὸ δικό μας.

This entry was posted in Άραβες, Δύση, Ισλάμ, θρησκεία and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s