Μετὰ τοὺς Ἀινού

Ὁ Γιανναρᾶς. Αἰωνίως σκυλόβριζε τὴν ἐπέκταση τῆς Ἑλλάδας στὴν Μικρασία (1920-1922) ὡς «ἐθνικιστικὴ», ὡς «ἐνάντια στὴν Ἑλληνικότητα» καὶ ὡς ὑπόθεση «χαμένη ἀπὸ χέρι», ἀλλὰ τώρα τὴν χρησιμοποιεῖ ὡς ἐπιχείρημα γιὰ νὰ πείσει ὅτι οἱ Ἕλληνες ἀδίκως ἀγωνίζονται διότι στὴν πραγματικότητα δὲν ἔχουν καμμία ἑλληνικότητα, εἶναι χούλιγκαν καὶ τίποτε ἄλλο:

Εχει την παραμικρή σχέση ο σημερινός Ελληνας με τον Ελληνα που πολέμησε να ελευθερώσει τη γη των πατέρων του το 1912-13 ή με αυτόν του 1920-22 στη Μικρασία ή με αυτόν του 1940-41 στη Βόρεια Ηπειρο;

Ντροπὴ καμμιά, δηλαδή.

Κάνει κάτι γελοῖες συγκρίσεις ποὺ δὲν στέκουν μὲ τίποτε, βασιζόμενος στὴ σιγουριὰ ὅτι δὲν ζοῦν πιὰ οἱ παπποῦδες μας, ποὺ δὲν ἤξεραν οὔτε τὸ 1/10 ἀπὸ ἐμᾶς γιὰ τὴν ἀρχαία Ἑλλάδα, ὥστε νὰ μὴν τοῦ βγεῖ ἡ σύγκριση «ἀγγούρι»:

Ξέρει ο σημερινός Ελληνας για την Αρχαία Ελλάδα κάτι περισσότερο από επιπόλαιες φήμες ή αφελή ιδεολογήματα;

Οἱ τζομπάνοι τῆς ἀρχαίας Ἑλλάδας ἤξεραν νὰ ἐτυμολογοῦν τὴ λέξη ἄγαλμα. Ναί, τόσο. Γεμίσαμε μὲ ὀρθόδοξους Δημητριάδηδες.

 

 

Advertisements
This entry was posted in Ελλάδα, κοινωνία and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s