Ὁ Ἑλλαδίτης

όσο πιο «μορφωμένος» είναι ο Ελλαδίτης σήμερα τόσο πιο φανατικά προσκολλημένος σε «βεβαιότητες», «πεποιθήσεις» και «πληροφορίες» γεννήματα της ψυχολογικής του ανάγκης.

δ

Είναι απίστευτο πόσο «πρωτόγονα» ο Ελλαδίτης σήμερα ταυτίζει την υπεράσπιση των πολιτικών του επιλογών με την εγωιστική του αυτοάμυνα, τον ναρκισσισμό του

δ

Πρωτογονισμός και αμνησία συντηρούν και τρέφουν τον φανατισμό των Ελλαδιτών.

Ἑλλαδίτης,Ἑλλαδίτης.Ἑλλαδίτης! Λὲς καὶ ὑπάρχει πιὰ ἡ διάκριση μεταξὺ Ἑλλήνων καὶ Ἑλλαδιτῶν, καὶ νὰ ἀλληλοκοροϊδευόμαστε στὸ διηνεκές. Γιὰ ὅσους δέ, συσχετίζουν τὸν μυξοπεριφρονητικὸ χαρακτηρισμὸ «Ἑλλαδίτης» μὲ τὸ Βυζάντιο, πρέπει νὰ παρατηρήσουμε ὅτι οὐδέποτε σὲ βυζαντινὰ κείμενα παρατηρεῖται περιφρόνηση γιὰ τοὺς Ἑλλαδικούς. Αὐτά, λοιπόν, τὰ ψευτοβυζαντινά, εἶναι καθαρῶς φαναριώτικα. Ὀθωμανικά.

Πηγή

Ἄνθρωποι δίπλα μας καὶ στὴν δ. Εὐρώπη πλέον, σφάζουν, σκοτώνουν, δέρνουν τὶς γυναῖκες, βιάζουν ἑξάχρονα σύμφωνα μὲ τὴ νοοτροπία τοῦ πολιτισμικοῦ κώδικα ἀξιῶν τους, ἐπιβάλλουν τοὺς κανόνες τους, αἰσθάνονται ὑπεράνθρωποι μεταξὺ κατσαρίδων. Ἀλλὰ ἐμεῖς πρέπει νὰ αὐτομαστιγωθοῦμε γιὰ τὸν «φανατισμὸ» καὶ τὸν «πρωτογονισμό» μας. Γιὰ τὸ πόσο ἀπαίσιοι καὶ τελειωμένοι ὡς χαρακτῆρες εἴμαστε. Ἕνα ἐκπαιδευτικὸ ταξίδι ἐκεῖ ὅπου συμβαίνουν ὅλα αὐτὰ θὰ ἦταν ἴσως διδακτικό. Θὰ ἦταν ἄραγε; ἢ ἔχουμε χάσει κάθε μέτρο σύγκρισης μὲ τὸν κόσμο ποὺ μᾶς περιβάλλει; Ἡ ἄγνοια τῆς (ἑλληνικῆς, ἀρχαίας καὶ μεσαιωνικῆς,) ἱστορίας εἶναι μιὰ ἄλλη μεγάλη ἢ μᾶλλον ἀπέραντη πηγὴ ἔμπνευσης. Τὰ μοτίβα τοῦ Γιανναρᾶ εἶναι τόσο πανομοιότυπα μὲ αὐτὰ τοῦ Κοραῆ (ποὺ θεωροῦσε αἰτία τῆς ὑποταγῆς στοὺς Τούρκους τὴν «ἔλλειψη παιδείας») ποὺ ἂν βάζαμε αὐτοκόλλητο μὲ τὸ ὄνομα «Ἀδαμάντιος Κοραῆς» στὰ βιβλία τοῦ πρώτου, κανεὶς δὲν θὰ ἀντιλαμβανόταν τὴ διαφορά.

Ἐπισήμανση τῶν ἀρνητικῶν δίχως ἐναλλακτικὴ πρόταση σημαίνει μηδενισμὸ καὶ παραίτηση. Ἀκόμη κι ἂν ἡ ἐναλλακτικὴ πρόταση ἐμπεριέχει μιὰ μεταφυσικὴ δόση. Ἀλλὰ ξέχασα, ἔτσι δὲν θὰ εἴμαστε πειστικοί. Λὲς καὶ πρέπει νὰ πείσουμε τοὺς πάντες καὶ εἰδικὰ τὴν ἀντιεκκλησιαστικὴ μερίδα τῆς κοινωνίας. Φυσικά, οἱ πηγὲς τῆς αἰσιοδοξίας μπορεῖ νὰ εἶναι καλύτερα ἢ χειρότερα θεμελιωμένες. Σίγουρα, τὸ μηδενιστικὸ βρισίδι εἶναι ὁ καλύτερος τρόπος ἐξισλαμισμοῦ. Οὔτε, φυσικά, ὁ Χ.Γ. ὑποστηρίζει τὸ προφανές: τὴν πολυτεκνία, τὴν ἐμμονὴ ἀκόμη καὶ στὸν θρησκευτικὸ τύπο, ποὺ σώζει τὴν οὐσία. Ἀναμενόμενο γιὰ ἕναν ἄνθρωπο ποὺ ἐπειδὴ εἶχε τὸν γκομενικό του (δανεισμένη ἡ ἔκφραση) καημὸ μὲ τὰ κατηχητικὰ τῆς Ζωῆς-Σωτήρα, δημιουργοῦσε ἐκ τοῦ μηδενὸς διαμάχες γιὰ τὰ «πέντε λεπτὰ πρίν» σπαταλώντας τὴ ζωτικότητα ὅλων. Ἀντιθέτως ἀναστενάζει ζητώντας νὰ εἴχαμε κι ἐμεῖς ἕναν Ἐρντογάν ἢ «νὰ προστατεύαμε τὴν ἑλληνικὴ γλώσσα». Δηλαδή, οἱ προτάσεις του κινοῦνται ἀποκλειστικὰ στὸ χῶρο-μεταεπίπεδο τοῦ σαλονιοῦ (τοῦ πολιτισμοῦ) καὶ τῆς πολιτικῆς. Ὅπως καὶ τῶν ἀριστερῶν του ἀντιπάλων.

Στὰ νάματα τοῦ Δημητριαδισμοῦ-Γιανναρισμοῦ: ἡ τέλεια θεωρητική δικαιολόγηση τῆς παραίτησης ἀπὸ τὴ ζωὴ εἶναι ἡ δική τους.

This entry was posted in Δεξιά, Ελλάδα, θρησκεία, κοινωνία and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s