Παρακμές

Στὴ μπάλα πάντοτε ἔτσι ἔκαναν. Ὄχι ὅμως μπροστὰ στὰ σύμβολα.

snip_20180514211609

Ἄσχετο: Ὁ ἑπόμενος πρωθυπουργὸς δὲν μπορεῖ ἀκόμη νὰ δέσει τὰ κορδόνια του, καὶ τοῦ ξελύνονται. Στεῖλτε τον στὸ νηπιαγωγεῖο, νὰ τὸν μάθει ἡ κυρία.

agnostos1-768x570

 

Πασὸκ καὶ πάσης Ἑλάδος ἅμα λάχει νἀ ‘οῦμε. Πατᾶμε καὶ σὲ τάφους. Ἐμπρός, Λαέ.

1016090_capture_23

Φιλελευθερισμός κι ἀνεμελιά.

Γιὰ τὸν Τσίπρα καὶ τοὺς ἀναρχικοὺς δὲν χρειάζεται νὰ πῶ κάτι.

Δὲν ἔχω κανένα καημὸ εἰδικὰ μὲ τὸ μνημεῖο αὐτό, ὑπὸ τὴν ἔννοια ὅτι σύμβολα ὑπάρχουν παντοῦ ἀνὰ τὴν Ἑλλάδα. Ἁπλά, εἶναι τὸ κεντρικότερο μνημεῖο. Ὄχι καὶ τόσο παλιά, τέτοιες συμπεριφορὲς δὲν θὰ γίνονταν ἀποδεκτές. Εἴτε θὰ ἔβριζαν αὐτὸν τὸν πολιτικὸ ποὺ θὰ ἔδειχνε ἀσέβεια καὶ οἱ δικοί του, εἴτε θὰ τὸν μάζευε -τὸν ἁπλὸ πολίτη- ἡ ἀστυνομία. (Φαντάζομαι δὲν θὰ εἶχαν καταργηθεῖ οἱ σχετικοὶ νόμοι ἀκόμα.)

Ἡ διαφορὰ μὲ διαδικτυακὸ φίλο ἔγκειται καὶ στὸ ὅτι ἂν δὲν κατονομάσεις τοὺς πρωταίτιους τῆς παρακμῆς, δηλαδὴ τὴν πασοκικὴ δεκαετία τοῦ ’80, τὴ μεταπολιτευτικὴ Ἀριστερά (ἂν ζοῦσαμε πρὸ τοῦ 1974, ἄλλοι θὰ ἦταν οἱ ἔνοχοι) καὶ τὰ ριζοσπαστικὰ μυαλὰ τοῦ ἀναρχισμοῦ κ.ο.κ., κάνεις μισὴ δουλειά, καὶ τὸ πρόβλημα τῆς παρακμῆς παρατείνεται. Τὸ ὅτι σήμερα ὁ καρκίνος ἔχει ἐξαπλωθεῖ παντοῦ δὲν σημαίνει ὅτι δὲν ἐξακολουθεῖ νὰ ἔχει 1-2 πηγές, ποὺ συνεχίζουν, σὰν τὴ Φουκουσίμα, νὰ διαχέουν τὴν παρακμή.

 

 

This entry was posted in φιλελεύθεροι, Αριστερά, Ελλάδα, κοινωνία and tagged , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Παρακμές

  1. Ο/Η Μανώλης λέει:

    Είναι θέμα μεγέθους και ποσότητας. Οι μπακουρο-προβληματισμένοι (και τελικά προβληματικοί) είναι πολύ πιο σημαντικό πρόβλημα από τα κορδόνια του Τσίπρα. Οι οικογένειες- συμβιώσεις και κατά τα άλλα εθνο-πατριωτισμοί και κουβέντες εναλλακτικής ανασυγκρότησης, είναι πολύ πιο σημαντικό πρόβλημα από το μπεγλέρι στον Άγνωστο. Οι εκκλησιαστικοί τύπου Πειραιώς, οι λούμπεν μακεδονομάχοι, οι νηστεύοντες μόνο τη Μ. Παρασκευή, είναι πολύ περισσότερο προβληματικοί από τους ΣΥΡΙΖαίους υστερικούς. Είναι θέμα οπτικής. Και μη μου πεις ότι δεν κατονόμασα. Ο διαδικτυακός φίλος!

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Αὐτὰ ἦρθαν μετά. Ἄλλο ἡ πηγὴ ἑνὸς προβλήματος κι ἄλλο ἡ μετάσταση καὶ ἡ διόγκωση. Ὁ Πειραιῶς, γιὰ παράδειγμα, ἦρθε ἀφότου οἱ Συριζαῖοι ἀποφάσισαν νὰ τὰ ἰσοπεδώσουν ὅλα.

      Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Μανώλης λέει:

    ΟΚ! Επιχειρηματολογία ΠΑΟΚ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ! Καλημέρα

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ἄ, καλά. Τὶς περιγραφὲς μὲ βυζαντινοὺς καλόγερους καὶ παπάδες ποὺ μασκαρεύονταν στὶς Ἀπόκριες καὶ χοροπηδοῦσαν, τὶς ἔχεις ὑπόψη; Ἄλλαξε κάτι ὥστε νὰ μᾶς κάνει ἐντύπωση;
      Ἡ διαφορά μας εἶναι ὅτι ἐγὼ λέω «πίνει νερὸ ἀπὸ τὸ ρυάκι ποὺ καταλήγουν τὰ ἀστικὰ καὶ βιομηχανικὰ ἀπόβλητα», κι ἐσὺ λές «ἔχει πυρετό, καὶ ξερνᾶ ὁ ἀγενής».

      Μου αρέσει!

      • Ο/Η Μανώλης λέει:

        Απλά για εμένα είναι και αυτός απόβλητο…..

        Μου αρέσει!

      • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

        Δὲ θὰ ἦταν καλύτερα νὰ θεωρηθεῖ ἄρρωστος καὶ νὰ φτιαχτεῖ μιὰ βρύση, λέω;
        Ὑπάρχει μιὰ συνέχεια, κι ὄχι μεταμοντέρνος ἐκφυλισμὸς, στὴν θρησκευτικὰ κακὴ παρόμοια πρακτική. Ὅπου ὑπάρχει συνέχεια, δὲν μπορεῖς νὰ μιλήσεις γιὰ ἐκπεσμὸ τῶν τελευταίων ἑλληνικῶν δεκαετιῶν.

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s