Ἀντιφάσεις

«Τί κι ἂν ἡ Ἑλλάδα ἔχασε στὴ Μικρὰ Ἀσία πρὶν ἀπὸ 70 96 χρόνια; Τί κι ἂν οἱ ἑλληνικοὶ πληθυσμοὶ ἔφυγαν; Ἡ γῆ ἐκείνη εἶναι δική τους. Δικαιοῦνται νὰ γυρίσουν πίσω καὶ νὰ κυριαρχοῦν σὲ αὐτή».

Οἱ Ἀριστεροὶ δὲν θὰ ἔλεγαν ποτὲ τὰ παραπάνω ὡς πολιτικὴ στόχευση. Καὶ καλὰ κάνουν, γιατὶ πρέπει νὰ σεβόμαστε τὶς συνθῆκες καὶ τὰ ἀποτελέσματα τῶν πολέμων -τουλάχιστον γιὰ ὅσο καιρὸ ἰσχύουν οἱ συνθῆκες. Γιατί τὰ λένε ὅμως γιὰ τὴν Παλαιστίνη τὸ Ἰσραήλ (Παλαιστίνη εἶναι ὄνομα ποὺ ἔδωσαν οἱ Ρωμαῖοι γιὰ νὰ ἐξαλείψουν τὴν ἑβραϊκὴ παρουσία στὴ χώρα ἐκείνη, μετὰ τὴν κατάπνιξη μιᾶς ἑβραϊκῆς ἐξέγερσης); Δὲν ἔκαναν πόλεμο οἱ Ἄραβες, καὶ τὸν ἔχασαν, μιά, δυό, τρεῖς φορές; Ἐπειδὴ δὲν τοὺς χωρίζει τὸ Αἰγαῖο Πέλαγος, συνεχίζουν; Τί 70, τί 100 χρόνια, θὰ ἔλεγε κάποιος.

Μαζὶ μὲ τοὺς Ἀριστερούς, εἶναι καὶ οἱ φιλελέδες, ποὺ εἶναι μὲ τὸ Ἰσλὰμ γιὰ τρεῖς λόγους. Πρῶτον, γιατὶ ὑπάρχει ἕνα παρελθὸν δουλοφροσύνης πρὸς τοὺς Ὀσμανούς: Τὸ τιμημένο τὸ χωριό τους («Κοινοτισμός»!) νὰ περνοῦσε καλὰ ἐπὶ Τουρκοκρατίας, ἢ Φαναριῶτες νὰ διορίζονταν οἱ ἴδιοι, κι ἂς σουβλίζονταν οἱ ἄλλοι Ἕλληνες. Δεύτερον, γιατὶ δὲν βλέπουν τίποτε κακὸ στὴν σεξουαλικότητα καὶ τὸν ἰδιαίτερο ἡδονισμὸ τοῦ Ἰσλάμ. Ἴσα-ἴσα, τὰ κρυφογουστάρουν (ξέρετε ποιά). Τρίτον, γιατὶ οἱ πρῶτοι Σιωνιστὲς στὸ Ἰσραὴλ ἦταν σοσιαλιστὲς ἢ κάτι τέτοιο. Ὕψιστη ἁμαρτία. Σοσιαλισμός; – θὰ ξεράσω. Οἱ φιλελέδες τῆς γ’ κατηγορίας νὰ ὑποθέσω ὅτι θεωροῦν τοὺς κολλεκτιβιστὲς Ἄραβες ὡς οἰκονομικὰ φιλελεύθερους. Εἴπαμε, οἱ πρῶτοι ποὺ θὰ τρέξουν νὰ τοὺς πετσοκόψουν τὸ πέος θὰ εἶναι Ἀριστεροὶ καὶ Φιλελεύθεροι. Ἐκτὸς κι ἂν στὸ μεταξὺ ἀπελευθερώσουμε τὴν Κωνσταντινούπολη καὶ ἐφαρμόσουμε τοὺς νόμους τῶν ἡμετέρων ἀειμνήστων Χριστιανῶν Αὐτοκρατόρων τῆς Κωνσταντινουπόλεως.

Ἐπὶ τῆς οὐσίας, ἡ Ἑλλάδα δὲν χρειάζεται νὰ διαλέξει στρατόπεδο. Ὄχι γιατὶ εἶναι ἀνήθικο νὰ διαλέξει τὸ α ἢ τὸ β. Ἀλλὰ γιατὶ ἡ στήριξή της ἔτσι κι ἀλλιῶς δὲν θὰ ἄλλαζε τὴν ἔκβαση τοῦ πολέμου, καὶ μάλιστα τὸ μόνο ποὺ θὰ πετύχαινε μὲ τὴν ὑποστήριξή της θὰ ἦταν τὸ μίσος τῆς πλευρᾶς τὴν ὁποία δὲν θὰ ὑποστηρίξει. Μιλᾶμε, βεβαίως, γιὰ τὴν τεράστια ἀποφασιστικὴ βοήθεια τοῦ κράτους-γίγαντα! Τὸ «Δίκαιο» εἶναι σὲ δευτερεύουσα θέση σὲ σχέση μὲ τὴν ἑλληνικὴ ἐπιβίωση. Ἄλλωστε, πρέπει πρῶτα νὰ συμφωνηθεῖ τὸ τί συνιστᾶ Δίκαιο σὲ τέτοια περίπτωση, πράγμα ποὺ ἀποκλείεται νὰ γίνει. Οἱ μικρὲς χῶρες δὲν μποροῦν νὰ διαπράττουν μεγάλες ἀτιμίες γιατὶ ἁπλούστατα, καὶ κατὰ κύριο λόγο, δὲν μποροῦν νὰ σηκώσουν τὸ στρατιωτικό, οἰκονομικὸ κ.λπ. βάρος τέτοιων ρίσκων καὶ ρήξεων. Κι ὄχι, κατὰ κύριο λόγο, γιατὶ πρόκειται γιὰ ἀτιμίες. Τρόποι νὰ μείνεις οὐδέτερος ὑπάρχουν πολλοί. Ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς εἶναι νὰ τὸ βουλώσεις -ὡς κράτος. Ἄλλος εἶναι νὰ κάνεις τὸν διαμεσολαβητή.

Ἀλλὰ ἔτσι εἶναι οἱ Ἕλληνες. Δὲν μποροῦν ἂν δὲν σώσουν τὴν οἰκουμένη. Ἔτσι ἦταν, καὶ εἶναι, καὶ οἱ κομμουνιστές. Πῆραν ποτὲ τόσο πολὺ στὰ σοβαρά -σὲ βαθμὸ καταστροφῆς τοῦ κράτους τους- τὸν κομμουνισμὸ οἱ Ἀλβανοὶ διεθνιστές (!) καὶ οἱ Βούλγαροι σοσιαλιστές; Καὶ δὲν μιλῶ μόνο γιὰ τοὺς Ἀριστερούς. Καὶ δὲν ἐννοῶ, φυσικά, τὴν ἰδιωτικὴ ἔκφραση γνώμης.

Ἀφοῦ δὲν μπορεῖς νὰ σώσεις τὸν ἑαυτό σου, σῶσε τὸ Γαλαξία τουλάχιστον.

Υ.Γ. Ἐννοεῖται ὅτι τὸ March of Return δὲν εἶναι παρὰ τὸ No Borders σὲ περιβάλλον στεριανό. Οἱ ἀναρχικοὶ (ἀντιφά) βρίσκονται σὲ σύγχυση. Ὁπότε, τὸ καλύτερο ποὺ ἔχουν νὰ κάμουν εἶναι νὰ καταγγείλουν τὰ κράτη καὶ τὰ σύνορα. Πρὶν πᾶνε γιὰ μπύρες.

This entry was posted in Άραβες, φιλελεύθεροι, Αριστερά, Εβραίοι, Ισλάμ, Παλαιστίνη and tagged , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s