μακεδονικὸς βοῦρκος

Ὅλα τὰ ὀνόματα ποὺ ἔχουν προταθεῖ καὶ ἀπὸ τὰ ὁποῖα θὰ διαλέξει ὁ πρωθυπουργὸς τῆς ΠΓΔΜ εἶναι τὸ ἕνα χειρότερο ἀπὸ τὸ ἄλλο. Νέα Μακεδονία παραπέμπει στὴν μακεδονικὴ Ἀρχαιότητα, ἀκριβῶς ὅπως οἱ Νεοέλληνες κατάγονται ἀπὸ τοὺς Ἀρχαίους Ἕλληνες. Δὲν εἶναι ἡ μακρινὴ Νέα Ἀγγλία, χιλιάδες χιλιόμετρα ἀπὸ τὴν Ἀγγλία. ΒόρειαἌνω, συνεπάγεται τὸ αἴτημα τῆς ἐπανένωσης μὲ τὴν «Κάτω» Μακεδονία, ὅπως τόσα «Ἀνατολικὰ» καὶ «Δυτικά», «Βόρεια» καὶ «Νότια» κράτη ἔχουν ἑνωθεῖ. Αὐτὸ ποὺ γίνεται τώρα εἶναι ἀντίστοιχο τῆς Συνθήκης τῆς Ζυρίχης στὴν Κύπρο. Ἀμέσως θὰ ξεπεταχτοῦν «Νεομακεδόνες» ἢ «Βορειομακεδόνες», μὲ τὴ σφραγίδα τοῦ ἑλληνικοῦ κράτους, θὰ προκύψει ζήτημα μειονότητας, συμφωνιῶν γιὰ τὴν «προστασία» της, καὶ προπαγάνδας μεταξὺ τῶν σλαβόφωνων Ἑλλήνων. Θὰ προκύψουν συμφωνίες γιὰ τὴν οὐδετεροποίηση τῆς μακεδονικῆς ἱστορίας ὥστε Ἑλλάδα καὶ Νέα Μακεδονία «νὰ μὴν προκαλοῦν ἡ μία τὴν ἄλλη» κ.λπ. Συμβιβασμὸς ποὺ δὲν ἀρνεῖται τὸν ἀλυτρωτισμὸ (ἱστορικό, γεωγραφικό) ἀλλὰ ἀφήνει χῶρο σὲ αὐτόν, εἶναι ἀπαράδεκτος.

Τὸ γεγονὸς ὅτι μιὰ δράκα «ἀντιεθνικιστὲς» καὶ ἀλλοπρόσαλλοι νατοϊκοὶ Ἀριστεροὶ μὲ τὴν μισο-κρυφὴ ὑποστήριξη τοῦ Μητσοτακισμοῦ κάνουν ὅ,τι θέλουν (ἔχουν βέβαια τὶς ἐπικοινωνιακὲς ἱκανότητες τοῦ Ἀριστερισμοῦ καὶ τὶς διασυνδέσεις), καὶ τίποτε δὲν τοὺς σταματᾶ, σημαίνει κάποια πράγματα γιὰ τὸ λαό. Ποὺ τοὺς ψήφισε, ποὺ 30 χρόνια υἱοθετοῦσε τὴν κοσμοεικόνα τους καὶ τὸν ἀριστεροφιλελεύθερο τρόπο ζωῆς. Σύριζα δὲν ψήφιζαν οἱ κάτοικοι τῆς Λέσβου; Δὲν ἀρκοῦν τὰ συλλαλητήρια, ἀφοῦ οἱ καθεστωτικοὶ σκέφτονται: «Κάντε ὅσα συλλαλητήρια θέλετε, ἐμεῖς θὰ κάνουμε τὴ δουλειά μας». Γιὰ τὴν ἀκρίβεια δὲν ἀρκεῖ τίποτα. Καὶ ποιὸς γνωστὸς πολιτικὸς φορέας θὰ τοὺς ἀντιμετώπιζε; οἱ ἐμφυλιακοὶ νεοδεξιοὶ μὲ τὰ κονσερβοκούτια τους; Τὰ δεξιὰ πρόβατα τῆς Νέας Δημοκρατίας ποὺ εἶναι μὲ ὅλα καὶ μὲ τίποτε, περιμένοντας τὴν κουτάλα τῆς ἐξουσίας; Ὁ Καμμένος ποὺ «θὰ καταψηφίσει» ἀλλὰ «δὲν θὰ ρίξει τὴν κυβέρνηση» μᾶλλον γιατὶ εἶναι μικρῆς σημασίας θέμα; Ἢ οἱ νεοναζὶ ποὺ ἐπιτέθηκαν μὲ κουκκοῦλες καὶ ρόπαλα ἐνάντια σὲ κόσμο ποὺ συμμετεῖχε στὸ συλλαλητήριο γιὰ τὴ Μακεδονία στὶς 21-1-2018; (Υ.Γ. προφανῶς πρὸς ὅσους ἀφελεῖς τὴ συμπαθοῦν τὸ γράφω -ὄχι ὅτι οἱ χιτλερικοὶ θὰ ἦταν ποτὲ ἕλληνες πατριῶτες.) Ἢ τὸ ΚΚΕ ποὺ (ξανα)ἀνακάλυψε καὶ ξαναδιακήρυξε τὴν ἀνυπαρξία τοῦ μακεδονικοῦ ἔθνους ἀποκλειστικὰ γιὰ λόγους ἐργαλειακῆς «κομματικότητας τῆς ἐπιστήμης», δηλαδὴ μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ ἡ λοιπὴ συριζαϊκὴ Ἀριστερὰ ὑποστηρίζει τὴν ὕπαρξη μακεδονικοῦ ἔθνους; Κι ἂς μὴν ξεχνᾶμε κάμποσα ἑκατομμύρια Ἀθηνέζων, ποὺ ἀπὸ τὴν ἀσφάλεια τῆς πρωτεύουσας γράφουν τὸ ζήτημα στὰ παλιά τους τὰ παπούτσια. Μεγάλωσε τὸ χωράφι τους τὸ 1920; Πάθαν τίποτα τὸ 1974 μήπως; Ἢ τὸ 2018 στὴ Λέσβο; Ἴσα-ἴσα, θὰ βγάλουν λεφτά, μερικοί.

Καὶ τί πταίει ἡ γλαῦξ, ἡ θρηνοῦσα ἐπὶ τῶν ἐρειπίων; Πταίουν οἱ πλάσαντες τὰ ἐρείπια

Advertisements
This entry was posted in Αριστερά, Ακροδεξιά, Δεξιά, Ελλάδα, Μακεδονία, Σλάβοι, Χερσόνησος του Αίμου and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to μακεδονικὸς βοῦρκος

  1. Παράθεμα: Καὶ τί πταίει ἡ γλαῦξ, ἡ θρηνοῦσα ἐπὶ τῶν ἐρειπίων; Πταίουν οἱ πλάσαντες τὰ ἐρείπια – manolisgvardis

  2. Ο/Η Ἀνώνυμος λέει:

    Καμμία εὐαισθησία δὲν ἔχει ΠΙΑ ὁ λαὸς καὶ καμμία συνειδητή, μαζικὴ (καὶ γι᾽ αὐτὸ ἀποτελεσματικὴ) 
ἀντίδραση γιὰ τὴν Μακεδονία μας δὲν πρόκειτα νὰ ὑπάρξει!

    Καμμία σχέση μὲ Μάρκους Εὐγενικοὺς (ἐλίτ) καὶ Παυλο-Μελᾶδες (κοινωνία)!
    Ἡ Ἱστορία θ᾽ ἀδιαφορήσει ΠΛΗΡΩΣ γιὰ τὶς ὅποιες (σποραδικές, ἀσυντόνιστες καὶ χαοτικές) ἀντιδράσεις Ἑλλήνων τοῦ 2018-2019 μ.Χ. σ᾽ ἕναν (κάκιστο) συμβιβασμὸ στὸ Σκοπιανό.


    Καμμιὰ σχέση, ἄλλωστε, δὲν ἔχει τὸ ἔθνος τοῦ 2018 οὔτε κἂν μὲ αὐτὸ τοῦ 1992-1993, 
ποὺ διαδήλωνε μαζικὰ σ᾽ Ἀθήνα, Θεσ/νίκη καὶ στὴ διασπορά.
    Ἀπὸ πλευρᾶς βιταλισμοῦ, δημογραφίας, ἠθικῆς συγκρότησης οἱ συνθῆκες μεταβλήθηκαν ταχύτατα ἔκτοτε…
    
Ἔχει ἐκδημήσει πρὸς Κύριον ὁ κοσμάκης αὐτὸς κατὰ τὸ 1/3 ἔκτοτε, χωρὶς ἀνάλογη βιολογικὴ ἀνανέωση, ἔχει ἀποδημήσει στὸ ἐξωτερικὸ σ᾽ ἕνα ἱκανὸ ποσοστό, 
ἐνῶ ὅσοι ἀπέμειναν, 
τσακισμένοι ψυχολογικά καὶ πλήρως ἐκμαυλισμένοι ἠθικά,
    
* ἀποδέχονται μαζικὰ τὰ π@#$*ο-νομοσχέδια,
    * προτίμησαν καὶ προτιμοῦν ΣΥΡΙΖΑ γιὰ νὰ σώσουν, ὅπως νομίζουν, τὸ πορτοφόλι τους,

    * γλυκο-βλέπουν ἐσχάτως τὸν Κούλη γιὰ τὸν ἴδιο λόγο,
    * ψηφίζουν (καὶ θὰ ξαναψηφίσουν, τὰ χαϊβάνια, οἱ «ἐθνικόφρονες» & «χριστιανοὶ» Σαλονικιοί)
 τὸν … Ζουράρι (ἢ ἀνάλογου φυράματος ἄτομα), ὡς … ἀντίβαρο (!) στὸν … ἐθνομηδενισμό (??!!).

    Καὶ τὰ (ἀριθμητικῶς, πράγματι, ἀξιόλογα) συλλαλητήρια τοῦ Γενάρη καὶ τοῦ Φλεβάρη 2018 δὲν πρέπει νὰ ὑπερτιμῶνται : ἐκτόνωση τοῦ θυμικοῦ ἦσαν, δυστυχῶς, καὶ τίποτε παραπάνω -καὶ μάλιστα ἐλλείψει ἐκλογῶν ἐπί 2 1/2 συναπτὰ ἔτη, ὁπότε ὁ χαοτικὸς ἐλληναρᾶς δὲν εἶχε ποῦ νὰ ξεχαρμανιάσει καὶ νὰ φασκελώσει «Ὅρσε, Κουβέρνο!»
    Ρωτῆστε τους ὅλους αὐτούς, τὰ ἑκατομμύρια τῶν διαδηλωτῶν,
    ἂν εἶναι διαταθειμένοι νὰ κάνουν κάποιαν ΑΠΤΗ καὶ μὲ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ θυσία γιὰ τὴν Μακεδονία μας, ξεκινῶντας ἀπ᾽ τὴν μεγαλύτερη στρατιωτικὴ θητεία τῶν κανακάρηδών τους καὶ φθάνοντας μέχρι τὴν οἰκονομικὰ ἀσύμφορη προτίμηση ἑλληνικῶν προϊόντων ἢ καὶ τὴν συνειδητὴ προτίμηση ἑλλήνων ἐργατῶν ἢ ἐπαγγελματιῶν (οἰκονομικὰ ἀσύμφορη, ὁμοίως) ἢ -ἀκόμα- ἂν θὰ θυσίαζαν ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ χρόνο ἀπ᾽ τὸ κομμωτήριό τους, τὸν (μ)ΠΑΟΚ ἢ τὴν βόλτα τοῦ σκύλου τους, προκειμένου νὰ κάτσουν καὶ νὰ διαβάσουν στὰ παιδιά τους τὰ «Μυστικὰ τοῦ Βάλτου» ἤ τὸ «Παραμύθι χωρὶς ὄνομα» τῆς Π. Δέλτα (μὲ ὅρους «Κρυφοῦ Σχολειοῦ» κατ᾽ ἀνάγκην, ἐδῶ ποὺ μᾶς ἔφθασε ἡ ἀποδόμηση τῆς Ἐκπαίδευσης). Ρωτῆστε τοὺς Βορειοελλαδίτες συνταξιούχους, ἂν εἶναι διατεθειμένοι νὰ λύσουν τὶς μισθώσεις διαμερισμάτων τους στὴν (φτηνὴ) Βουλγαρία, ὅπου περνοῦν «ζωὴ καὶ κότα» καὶ νὰ ᾽ρθουν ἐδῶ, νὰ συγκακοπαθήσουν μὲ τοὺς συνέλληνες καὶ συμμακεδόνες. Ρωτῆστε, ὁμοίως, τοὺς Βορειοελλαδῖτες, ἂν ἔχουν σκοπό νὰ σταματήσουν τὰ ψώνια, τοὺς ὀδοντιάτρους, τὴν φτηνὴ μπενζίνα ἀπ᾽ τὴν Γευγελή κτὅ. Ρωτῆστε, τέλος, καὶ τοὺς διαδηλωτὲς ἀπ᾽ τὴ Νότια Ἑλλάδα, ἂν ἔχουν σκοπό, ὅσοι μποροῦν, νὰ καθιερώσουν ὡς τόπο γιὰ τὶς καλοκαιρινές τους διακοπὲς τὸ Καϊμακτσαλάν, τὸ Λουτράκι Ἀριδαίας, τὸ Πάικο, τὸ Μπέλες, τὸ Βέρμιο, τὸ Νευροκόπι ἢ τὸ Σιδηρόκαστρο κλπ. (ὄχι, ὅμως, τὴν Χαλκιδική!) ἀντὶ τῶν Κυκλάδων.
    Νὰ μὴ θέσουμε κἂν τὸ ἐρώτημα, ἂν ὁ ὀχλοπολτὸς αὐτὸς εἶναι διατεθειμένος ν᾽ ἀλλάξει τὴν ἀτταβιστικὴ προσκόλλησή του στὰ 3 – 4 μεγάλα κόμματα ὑπέρ μιᾶς «ἐναλλακτικῆς» ψήφου.
    Ἡ ἀπάντηση ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ αὐτὰ εἶναι (σχεδὸν) ἕνα (ἑκατομ)μυριόστομο «ΟΧΙ!» – «ΟΥΔΕΠΟΤΕ!».

    Οἰ παππούληδές τους, ὡστόσο, σὲ Σαλονίκη καὶ Μοναστῆρι (οἱ Πατριαρχικοί ἀστοὶ) προτιμοῦσαν συνειδητὰ νὰ καταστραφοῦν οἰκονομικῶς, προκειμένου νὰ κάνουν lock-out σ᾽ Ἐξαρχικοὺς ἐργάτες ἢ προμηθευτές. Θὰ τὰ ξέρετε ἀσφαλῶς καλά ἐσεῖς, οἱ Θεσσαλονικεῖς, τὰ περί «Κιλκὶς-Μαχαλᾶ» καὶ τὰ περὶ γενικευμένου ἐμπορικοῦ πολέμου τῶν διαφόρων ἐθνοτήτων κατὰ τὴν περίοδο ἐκείνη. Ἐκεῖ, ὅμως, ὅπου «κατουροῦσαν» οἱ τότε (1904-1908) ἐλίτ, φυτρώνει κυριολεκτικὰ ὁ «πατριωτισμὸς» τοῦ παρακμιακοῦ νεοέλληνα, ὁ ὁποῖος -τὴν ἴδια στιγμὴ ποὺ ὕψωνε τὸ ἀστέρι τοῦ Μεγαλέξανδρου- διαμαρτυρόταν ταυτόχρονα (1993, 1994) μπρὸς στὶς Ἀστυνομικὲς Διευθύνσεις Ἠμαθίας κλπ., ὥστε …. ν᾽ ἀνασταλοῦν οἱ τότε «ἐπιχειρήσεις -σκούπα» γιὰ τοὺς Ἀλβανούς καὶ ἔτσι νὰ ἐξακολουθήσει νά ᾽χει φθηνὰ ἐργατικὰ χέρια γιὰ τὰ ροδάκινά του [ὁ ἴδιος αὐτός, ποὺ σκόρπαγε τότε τὰ χιλιάρικα τῶν κοινοτικῶν ἐπιδοτήσεων σὲ ἱερόδουλες, οἱ ὁποῖες ὀσμίστηκαν πὼς πέφτει χρῆμα καὶ πήγαιναν οἱ ἴδιες, μὲ τροχόσπιτα, νὰ βροῦν τὴν πελατεία τους μέσ᾽ στὶς φυτεῖες].

    Αὐτὸς εἶν᾽ ὁ λαὸς ποὺ διαδήλωσε.

 Δὲν πρόκειται, λοιπόν, νὰ κουνηθεῖ φύλλο γιὰ τὸ Μακεδονικό. Εἶμαι βέβαιος.
    
Μὴν τὸ παλεύετε πλέον – Δὲν ὑπάρχει σωτηρία!
    Ἡ μόνη σωτηρία εἶναι ἡ ἐλπίδα γι᾽ ἀδιαλλαξία τῶν Σκοπιανῶν, ἀνάλογη μὲ τὴν ἕως τώρα σωτηρία τῆς ἐλεύθερης Κύπρου μας χάρις στὴν ἀδιαλλαξία ποὺ ἐπέδειξαν (πλὴν Σχεδίου Ἀνάν) Τουρκοκύπριοι & Ἄγκυρα. Μὲ τὴν διαφορά, ὅτι -ἀντίθετα μὲ τὴν Τουρκία- τὰ Σκόπια εἶναι puppet state καὶ ἐν ἔτει 2018-19 ἀποτελεῖ ἀδήριτη ἀνάγκη ἡ ἔνταξή τους στὸ ΝΑΤΟ.

    Μείναμε, ἁπλῶς, λιγοστοὶ ἀλαφροϊσκιωτοι, νὰ μιλᾶμε στὸν ἀέρα, πρὸς ἕνα λαὸ ἀνισορρόπων, τεμπέληδων & φαύλων. Κι εἶναι ἐντελῶς ἀνοίκειο νὰ γίνεται προβολὴ τοῦ βιταλισμοῦ ποὺ ἐπιδείξαμε στὴν διαχρονία μας ὡς ἔθνος, στὴν παρακμιακή συγχρονία τοῦ Ἑλληνισμοῦ …

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s