«Ποιὸν νὰ πρωτοκλάψω;»

«Τοὺς αἱρετικοὺς ἢ τοὺς Ὀρθόδοξους;» εἶχε πεῖ ἕνας καθηγητὴς θεολογίας ΑΠΘ γιὰ διαθρησκευτικοὺς διαλόγους, ὅπου λέγονταν ὄργια ἀπὸ τοὺς μὲν ἐνῶ οἱ Ὀρθόδοξοι ἀπαντοῦσαν μὲ κοτσάνες. Τὸ ἴδιο θὰ μποροῦσε νὰ πεῖ κάποιος μὲ ἀφορμὴ τὸ θαῦμα (;) ποὺ παρουσίασε τὸ «Βῆμα Ὀρθοδοξίας (ὅλη ἡ ἀλήθεια μὲ ἕνα κλίκ)», γιὰ μία εἰκόνα ποὺ δὲν κάηκε. Τὸ λέω διαβάζοντας ἕνα σχόλιο ἄθεου στὰ ΜΚΔ, ὁ ὁποῖος κοινοποίησε τὸν παραπάνω δεσμό. Τὸ σχόλιο ἦταν:

Αυτή η Παναγία δεν φρόντισε για την ζωή των 80 (και είναι πολύ νωρίς ακόμη να μιλήσουμε για τον τελικό αριθμό) που κάηκαν, μεταξύ αυτών και πολλά παιδιά. Δεν φρόντισε για τους κόπους των πιστών της. Φρόντισε να σωθεί αυτή η ίδια.
Δικό σας.

Ὅλη ἡ τυχαιότητα τοῦ ἀθεϊσμοῦ, τὸ ὅτι σὲ ἕνα ἀθεϊστικὸ σύμπαν κάποιος παραδέχεται ὅτι ὑπάρχουν μόνο οἱ ἄκαρδοι νόμοι τῆς φύσης καὶ τὸ δίκαιο τοῦ ἰσχυρου, ἐνῶ παράλληλα οἱ «ἠθικὲς ἀξίες» τοῦ ἀθεϊσμοῦ / ἀνθρωπισμοῦ ἐξάγονται κι ἀποδεικνύονται ἀπὸ τὴν ὑλικὴ Πραγματικότητα – Ζωή ὅπως ἀκριβῶς βγαίνει καὶ ὁ λαγὸς ἀπὸ τὸ καπέλο τοῦ μάγου, κι ἡ ἐπίγνωση ὅτι ὁ κόσμος εἶναι φθαρτὸς καὶ τρέπεται πρὸς τὸ μηδὲν ἔτσι κι ἀλλιῶς -ὅλη λοιπὸν αὐτὴ ἡ ἐπίγνωση τῆς ματαιότητας νὰ κάνεις ὁτιδήποτε καλὸ σὲ ἕναν τέτοιο σκηνοθετημένο κόσμο, χάνεται μὲ τὴν ἐναγώνια προσπάθεια νὰ δείξουμε ὅτι θαύματα γίνονται τώρα ἐνῶ καίγονται παιδάκια.

Ἄντε μετά, νὰ ἐξηγήσεις στὸν ἄθεο κάτι. Τὸν ἔχει καπαρώσει ὁ ὀρθόδοξος ἱστότοπος καὶ τὸν ξαναέπεισε γιὰ τὸν ἀθεϊσμό του. Πολλὰ μπράβο στὸν ἱστότοπο…

Ποιὸν νὰ πρωτοκλάψει κάποιος, τοὺς ἄθεους ἢ τοὺς Ὀρθόδοξους, λοιπόν;

This entry was posted in παλιά και νέα θεότητα, Ελλάδα, αθεϊσμός, θρησκεία, κοινωνία and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s