ἐδῶ καὶ 8 χρόνια, εἰδικὰ στὴν πόλη αὐτήν. Τὴ διάσπαση τῆς κοινωνίας (πατριῶτες, κομμουνιστές, ἀναρχικοί). Τὴν κυριαρχία, καὶ στὴν πρώτη ὁμάδα σύμφωνα μὲ τὸν δικό της χαρακτήρα, ἀτόμων μὲ χαμηλὸ δείκτη νοημοσύνης (κῶλοι, κρεμάλες, κουκουλοφόροι μὲ ρόπαλα-σημαῖες, μὴ «κανονικὴ κοινωνία» κ.λπ., «τραγούδια» χὶπ-χὸπ καὶ «μπίτια» μὲ στίχους γιὰ τὴ Μακεδονία). Τὰ χημικά, κι ὅποιον πάρει ὁ Χάρος (γέρους, παιδιά). Τὴν ἐκδήλωση τοῦ αἰώνιου κυνικοῦ μίσους τῶν Νοτίων («κωλοβούλγαροι»). Τὸ πλῆθος τῆς «κανονικῆς κοινωνίας», πού, ἀναμενόμενα καὶ φυσιολογικά, φεύγει ὅταν ἀρχίζουν τὰ δάκρυα καὶ ἡ ἀσφυξία, γιατὶ στὸ σπίτι του συγκατοικοῦν μαζί του κι ἄλλοι ἄνθρωποι (γυναίκα του, παιδιά του, γονεῖς) τοὺς ὁποίους ὀφείλει μετὰ τὴ λήξη τοῦ «ἀγώνα» νὰ φροντίσει ὅπως φρόντιζε πρὶν ἀπὸ τὸν «ἀγώνα», ἐπιστρέφοντας σῶος. Τὴν μεσοπολεμικὴ αὐταπάτη τῶν πολιτικοποιημένων, περὶ τῆς ἀποτελεσματικότητας τῆς σύγκρουσης «στὸ δρόμο» (π.χ. νὰ «μποῦν» στὸ Βελλίδειο) συνδυασμένη μὲ τὴν μάταιη ἐλπίδα ὅτι ἂν ἐξαιτίας τῆς «σύγκρουσης» ὑπάρξουν «θύματα» (κάθε εἴδους, ἔστω καὶ δακρυσμένα λόγῳ χημικῶν), τότε ἡ «κοινωνία» θὰ «σοκαριστεῖ» καὶ θὰ «ξυπνήσει» -βλ. θάνατοι πολιτῶν στὴν «Μαρφὶν» ὡς ἀπόδειξη περὶ τοῦ ἀντιθέτου. (Μόλις περιέγραψα τοὺς λόγους ποὺ δὲν μπορεῖ ὁ ἀκτιβιστὴς νὰ ἀναλύσει τὴν «κανονικὴ κοινωνία» καὶ νὰ ταυτιστεῖ μαζί της διαφωτίζοντάς την.) Τὴν ξιπασιὰ τῶν φιλοκυβερνητικῶν βολεμένων. Κεντροαριστεροὺς καὶ Ἀριστεροὺς ποὺ θέλουν τὴ λαϊκὴ ἀγανάκτηση νὰ τὴν καρπωθοῦν οἱ ναζιστές (τὰ ἔργα τῶν ὁποίων ὑπερπροβάλλουν συστηματικά), γιὰ νὰ διατηρεῖται τὸ δίπολο «Ἀριστερὰ – Ἀκροδεξιά», κάθε σκέλος τοῦ ὁποίου εἶναι ἄλλοθι τοῦ ἄλλου. Ἂν ὁ κῶλος τοῦ διαδηλωτῆ ἀνῆκε σὲ ἀγωνιζόμενo ὑπὲρ τῶν ΛΟΑΤΚΙ ὁμοφυλόφιλο, τότε ὅλοι οἱ «ἀντιεθνικιστὲς» θὰ χειροκροτοῦσαν τὸ ξεβράκωμα ὡς πράξη ποὺ γενναῖα ἀψηφᾶ τὴν ἀστικὴ – πατριαρχικὴ συμβατικότητα καὶ «κανονικότητα». Τὴ βολικὴ κυβερνητικὴ νοηματοδότηση (μὲ τοὺς «0,60€ / μήνυμα», ΜΜΕ, ψυχ-ἀνώμαλους, πανεπιστημιακοὺς στοχαστὲς τῆς δεκάρας κ.ἄ.), μὲ ἀριστερὰ πρόσημα αὐτὴ τὴ φορά, τῶν συμβάντων, ὥστε οἱ κῶλοι, οἱ εἰκόνες καὶ οἱ κρεμάλες νὰ διαγράφουν ἢ νὰ δικαιολογοῦν ὅσα μύρια προηγουμένως ἔπραξε αὐτὴ ἡ κυβέρνηση τῆς Ἀριστερᾶς, ἔχοντας ἀριστερὰ κριτήρια, ἡ χειρότερη κυβέρνηση μετὰ τὸ 1966.
chronographiae@gmail.com
-
Πρόσφατα άρθρα
- Ἐμεῖς μιλᾶμε γιὰ βιτρίνες
- Ἀλεξιάς
- Διπλωματικά: Τὸ ἠλίθιο ἑλληνικὸ χαμόγελο
- Μητσοτάκ
- Οἰκογενειακά
- ἐπειδή, διὰ ταῦτα
- «Ἡ τέχνη ἐξετράπη τοῦ προορισμοῦ της…»
- Γυναῖκες ἀπελευθερωμένες: ἡ λαϊκιὰ ὄψη τοῦ βαμπιρισμοῦ
- Οἱ χαζοὶ ἕλληνες μαθητὲς (2)
- Ἦταν θέλημα Θεοῦ
- Οἱ χαζοὶ ἕλληνες μαθητές
- ἐρωτήματα σὲ ἠλίθιους
- τουβλομαχίες
- Φαῖδρος Μπαρλᾶς, Ἐν ἔτει 2000
- Santuyano
- Γελάει ὁ κόσμος
- πλατεία Ἀμερικῆς
- κοσμικὸ σχολεῖο στὴν Κύπρο
- Σὲ βλέπει
- δυὸ γάιδαροι σὲ ξένο ἀχυρώνα
- Μεταλληνός: ἀδιέξοδα
- μετα-ἰμπεριαλιστικὰ ἐρωτήματα
- brain drain, ἡ φυγὴ τῶν ἀπάτριδων
- Νηστεία σὲ 4, 3, 2, 1 μέρες: Ψῆστες χοιρινῶν Ψυχῶν
- τί ποιεῖ ἡ ἀριστερά σου
- Τρίγωνα
- λιφο-τσαγκαρουσιανός: πολυτονικό
- Ὀκτωβριανὰ 2
- Ὀκτωβριανά
- «Ἡ Ἐπιστήμη μᾶς ὁδηγεῖ»
- ὀρθοδοξοτυπικά
- Τὸ Ἑλληνοχριστιανό-μετρο τοῦ μητροπολίτη Ἰγνάτιου
- Sir Thomas Lawrence: Καποδίστριας (1818)
- βυζαντινὴ μικρογράμματη γραφή
- γεροντικά
- βήγκαν φυλακές
- ΕΔΑΔ
- Χάλογουην: ἀμερικανιές
- «Ὅπως μᾶς εἶπε» -καὶ τὰ σκυλιὰ δεμένα
- Ἀλλαξοπιστίες
- ἀγάλματα μὲ ἐσώρουχα
- Παραπληροφόρηση για την επίσκεψη του Πατριάρχη στο Άγιο Όρος
- Τὸ πεντάλεπτο τῆς δημοσιότητας
- καημένα Γερμανόπουλα τῆς Ἀ. Εὐρώπης
- τζοκερικά
- βία στὶς αἴθουσες..
- πλοῖα καὶ μαχητικά, μεταξὺ προδοσίας κι ἐθνικοφροσύνης
- Δύσκολα παιδικὰ χρόνια
- βαμπιρικά
- στὸν κόσμο τῶν βιβλίων
- καὶ ἄλλα ρωσικά
- Δόσεις
- Τὸ δράμα τῶν ΗΠΑ: Θηβαϊκὴ ἡγεμονία
- ἀγγλικό, γαλλικό, ρωσικό
- Εἰσβολές
- Τραμπολίνια: ἡ ἑλληνικὴ ἑρμηνεία τοῦ Τρὰμπ
- 50% τουλάχιστον
- Κοῦρδοι 2: ἡ μοίρα τῶν χωρὶς κράτος
- Κοῦρδοι: τί δὲν καταλαβαίνεις;
- Δὲν προλαβαίνουμε
- Στὸ Μητσοτακιστάν
- μάρτυρες
- διαμάχες μελλοθανάτων
- 598
- θρησκευτικοδεξιά
- Πόσο δεξιὸς εἶναι ὁ Μητσοτάκης
- ρωσοδεξιά
- Ξυδάκι ἀπὸ τὸ Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας
- Γιανναρικά
- ἰσραηλο-σοβιετικά
- Κεραμίδια
- Τὸ 10% τῶν 400 ἑκατομμυρίων
- Τὸ ζωάκι εἶναι ἄκακο, δὲν ἔφταιγε
- ἐθνικὴ Ἑλλάδος, ἄντε γειά σου
- Marin Marais: Sonnerie de Ste. Geneviève du Mont-de-Paris (1723)
- Ἐμφύλιοι στὸ ΑΠΘ
- σὲ ἄμυνα ποιοί
- γιατί ὄχι τὸ Βυζάντιο;
- Ὀτοτοτοῖ, ὀτοτοτοῖ
- Ἀνδρέας Κάλβος: Πάντοτε ἐπίκαιρος
- σιγά, οἱ πατριῶτες κοιμοῦνται
- Νίκας τοῖς βασιλεῦσι
- Νέα Παραλία
- 3 του Σεπτέμβρη
- Σιγά, ἡ ἐθνικὴ Δεξιὰ κοιμᾶται
- κάνουν πῶς δὲν βλέπουν
- Ὁ θεός τους, τὰ καπούλια
- Wagner, Bruckner, Beethoven
- ὁ καημένος Ἀρειανισμός, καὶ ἄλλα τέτοια: Ὁ ἀνθρωπιστικὸς φανατισμὸς τῆς ἰσοπέδωσης
- Παλαιὰ Διαθήκη: Ἀντιγραφὴ ἄλλων μυθολογιῶν;
- Can you swim?
- Τὸ σουηδικὸ σάιμποργκ
- ψῆφος ὁμογενής, συστημένη ἀπὸ τὸ χωριό.
- Τί ἄσχημο, πόσο ἄσχημο
- πυθαγορικά
- Ἡ νύχτα τῶν ζωντανῶν μουσικῶν
- γιὰ τὸ καλό σου, οἰκολόγε
- ἄγαλμα – MET
- Τὸ 1/3 τῶν ἐπιτυχόντων κάτω ἀπὸ τὴ βάση;
- οἰκολογία γιὰ λίγους
- Νὰ τὸν χαιρόμαστε
- ἑλληνορθόδοξα
- Στὰ χωράφια
- Πληθωνικά
- Σμύρνη 1922 – Σαγγάριος 1921
- ἡ ἁγιότητα τῶν μεταμοντέρνων ἀριστεροχριστιανῶν
- Μάλθους
- Παιδιὰ τοῦ κλίματος
- Μιὰ στὸ καρφί..
- Ἡ Δημοκρατία στὰ χρόνια τοῦ Φιλόστρατου
- Δράσεις
- δύο (2)
- 16 & τοῦβλο
- Energy 101
- ρούσικος πατριωτισμός
- Ἀμβροσιάδα
- προτεραιότητες
- Τελευταῖοι Ἐθνικοὶ κατὰ Ἑλλήνων
- τὸ θέατρο τοῦ ἀρχαιοκεντρισμοῦ
- ἀνεμογεννήτριες
- παραδοσιακά
- Antoine Forqueray: La Forqueray
- Berlioz: Symphonie fantastique – 5/5
- πυρκαγιές
- HWV
- Θεοδωράκης: συνεκμετάλλευση Αἰγαίου
- Μὰρκ Τουαίην καὶ Ἁγία Σοφία
- Vasilissa ergo gaude
- στιγμιότυπα διακοπῶν
- ἀνατομία μὲ ζωντανούς
- Στῶν παπάδων τὶς γιορτὲς ὅλοι στὴ δουλειά
- παῖξε γκόλφ
- Μητροπολίτης Μόρφου 2
- Μάχη τοῦ Κλειδίου, 29-7-1014
- Noheda
- Μητροπολίτης Μόρφου καὶ παραεπιστήμη ἢ ψυχολογία
- J.S. Bach: Jauchzet Gott in allen Landen BWV 51
- Λουκιανός
- Licht auf dem Weg
- Ἀφίσες 1913-1918
- Ἄσυλο Πανεπιστημιακό
- 24-7-1923
- «Αὔριο θὰ σὲ δῶ»
- Γκράφιτι καὶ γκράφιτι
- Γεροντικὲς ἐκδικήσεις
- Ἄδειες ζωές;
- Σκοτεινοὶ Αἰῶνες: τουαλέτες
- ὁ τρελὸς ποὺ ὁδηγοῦσε ἀνάποδα
- οἱ δύο δρόμοι τῆς ἑλληνικῆς Δεξιᾶς
- Στὴ βρύση στὰ Τσερίτσενα…
Kατηγορίες
- 1453 (21)
- 1821 (26)
- παράδοση (62)
- παιδεία (48)
- παλιά και νέα θεότητα (273)
- πεζόστιχοι (1)
- ποίηση (80)
- πολυπολιτισμός (116)
- πολιτικά (132)
- σεξουαλικότητα (17)
- τἐχνη (10)
- τυχαίο (16)
- τέχνη (98)
- τεχνη (1)
- Άραβες (87)
- φωτογραφίες (39)
- φιλελεύθεροι (152)
- φιλοσοφίες (236)
- Ύστερη Αρχαιότητα (179)
- Αρχαιότητα (168)
- Αριστερά (536)
- Αίγυπτος (14)
- Αθήνα (6)
- Ακροδεξιά (134)
- Αναδημοσιεύσεις (102)
- Βούλγαροι (27)
- Γερμανία (47)
- Δυτικοί (198)
- Δύση (343)
- Δεξιά (102)
- Εβραίοι (47)
- Ελλάδα (744)
- Θεσσαλονίκη (88)
- Ιστορίες (79)
- Ισλάμ (206)
- Ινδία (10)
- Κίνα (14)
- Μακεδονία (70)
- Μεσαίωνας (8)
- Μικρά Ασία (44)
- Πέρσες (10)
- Παλαιστίνη (3)
- Ρωσία (67)
- Ρωμαίοι (90)
- Ρωμανία (306)
- Σέρβοι (9)
- Σαν παραμύθια (47)
- Σλάβοι (35)
- Τούρκοι (221)
- Χωρίς κατηγορία (97)
- Χερσόνησος του Αίμου (37)
- αθεϊσμός (36)
- ανθρωπισμός (78)
- ανθρώπινα (56)
- βυζαντινή τέχνη (97)
- βυζαντινή αρχιτεκτονική (42)
- γυναίκες (27)
- γλώσσα (31)
- δυτική μεσαιωνική τέχνη (3)
- επιστήμη (25)
- ελληνορωμαϊκή τέχνη (70)
- ζωγραφική (52)
- θρησκεία (405)
- ιστορία (103)
- κείμενα (10)
- κοινωνία (501)
- μουσική (196)
- οικολογία (24)
- οικολογίες (5)
- οικονομία (3)
Blogs που ακολουθώ
Ετικέτες
- 1821
- 1922
- Άραβες
- Ύστερη Αρχαιότητα
- Αθήνα
- Ακροδεξιά
- Αναδημοσιεύσεις
- Αναρχισμός
- Αριστερά
- Αρχαία Ελλάδα
- Αρχαιότητα
- Βούλγαροι
- Βυζάντιο
- Γαλλία
- Γερμανία
- Δεξιά
- Δυτικοί
- Δύση
- ΕΣΣΔ
- Εβραίοι
- Ελλάδα
- Ερντογάν
- Ευρώπη
- ΗΠΑ
- Θεσσαλονίκη
- Ισλάμ
- Κορνήλιος Καστοριάδης
- Κωνσταντινούπολη
- Μακεδονία
- Μαρξ
- Μικρά Ασία
- Ναζισμός
- Παναγιώτης Κονδύλης
- Ρωμαίοι
- Ρωμανία
- Ρωσία
- Ρώμη
- Τουρκία
- Τούρκοι
- Χριστιανισμός
- αθεϊσμός
- ανθρωπισμός
- βυζαντινή Θεσσαλονίκη
- βυζαντινή αρχιτεκτονική
- βυζαντινή ζωγραφική
- βυζαντινή τέχνη
- γλώσσα
- γυναίκες
- δυτική μεσαιωνική τέχνη
- ελληνορωμαϊκή τέχνη
- ζωγραφική
- θρησκεία
- ιστορία
- κοινωνία
- κοινωνία ώρα μηδέν
- κομμουνισμός
- μακεδονικό
- μεταναστευτικό
- μουσική
- μουσική μπαρόκ
- μουσική ροκ
- νεοφιλελευθερισμός
- ομοφυλοφιλία
- παγανισμός
- παιδεία
- παράδοση
- ποίηση
- πολυπολιτισμός
- σκοπιανό
- τέχνη
- φεμινισμός
- φιλελεύθεροι
- φιλοσοφίες
- φωτογραφίες
- ψηφιδωτά
Αρχείο
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτεμβρίου 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιουλίου 2019
- Ιουνίου 2019
- Μαΐου 2019
- Απρίλιος 2019
- Μαρτίου 2019
- Φεβρουαρίου 2019
- Ιανουαρίου 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτεμβρίου 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιουλίου 2018
- Ιουνίου 2018
- Μαΐου 2018
- Απρίλιος 2018
- Μαρτίου 2018
- Φεβρουαρίου 2018
- Ιανουαρίου 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτεμβρίου 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιουλίου 2017
- Ιουνίου 2017
- Μαΐου 2017
- Απρίλιος 2017
- Μαρτίου 2017
- Φεβρουαρίου 2017
- Ιανουαρίου 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτεμβρίου 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιουλίου 2016
- Ιουνίου 2016
- Μαΐου 2016
- Απρίλιος 2016
- Μαρτίου 2016
- Φεβρουαρίου 2016
- Ιανουαρίου 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτεμβρίου 2015
- Αύγουστος 2015
- Ιουλίου 2015
- Ιουνίου 2015
Reblogged στις manolisgvardis.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!