Τοῦρκος καλός…

ὁ Σενὲρ Λεβέντ. Καλὸς ὡς Τοῦρκος ἢ ὡς ἄνθρωπος, δὲν μπαίνω σὲ λεπτομέρειες. Κυνηγιέται συστηματικὰ καὶ πολὺ ἀπὸ τοὺς Τούρκους (τὴν πλειονότητα τῶν ἀνθρώπων ποὺ ζοῦν στὰ Κατεχόμενα, καθὼς οἱ γηγενεῖς κύπριοι Τοῦρκοι ἔχουν καταστεῖ μειονότητα ἢ ἁπλὰ ἔφυγαν), ἀνθρώπους καὶ καθεστώς, καὶ εἶναι κατὰ τῆς διζωνικῆς ὁμοσπονδίας. Ὣς ἐδῶ, καλά.

Ἀντιλαμβάνομαι τὴ δυσκολία ἑνὸς ἀνθρώπου ποὺ τοῦ πετᾶνε πέτρες νὰ παραδεχτεῖ ὅτι οἱ Τοῦρκοι εἶναι μειονότητα δικαιούμενη μόνο δικαιώματα μειονότητας στὴν Κύπρο. Ἀντιλαμβάνομαι τὴ δυσκολία, γενικά, τῶν Τούρκων νὰ παραδεχτοῦν ὅτι οἱ Τοῦρκοι ἔσφαζαν καὶ κατέστρεψαν τὴ Μικρὰ Ἀσία προκειμένου νὰ ἀποκτήσουν «νέους Τούρκους» καὶ νὰ γίνουν «γηγενεῖς». Οἱ ἴδιοι οἱ τωρινοὶ Τοῦρκοι εἶναι ἀποδείξεις αὐτοῦ τοῦ φρικαλέου περάσματος (διὰ τοῦ φόβου καὶ τῆς ἀνυπόφορης ζωῆς) ἑκατομμυρίων Ἑλλήνων κ.ἄ. στὸν Τουρκισμό. Ἀνυπέρβλητη δυσκολία. Ἀλλὰ δὲν μὲ νοιάζει ἡ δυσκολία του. Κυττῶ τὴ δικιά μου πρῶτα. Δὲν θὰ μὲ σώσει ὁ Σ. Λ., οὔτε θὰ μπορέσω νὰ τὸν σώσω. Οὔτε διὰ τοῦ Σ. Λ. θὰ μεταπείσω τὸ ΑΚΕΛ καὶ τοὺς Ἑλλαδίτες ὁμοίους του (ἀριστεροὺς καὶ μή) ὅτι ἡ διζωνικὴ ὁμοσπονδία εἶναι ρατσιστικὴ καὶ ἀντιδημοκρατική. Χαμένος χρόνος, καμμένο χαρτί. Τὸν ἀπαλλάσσουμε λοιπόν, ἀπὸ ὅλα τὰ σχετικὰ δύσκολα καθήκοντά του. Δὲν τὸν κατακρίνουμε μὲ κριτήριο αὐτά. Οὔτε τὰ μπορεῖ οὔτε χωρᾶ ὁ νοῦς του νὰ κατανοήσει τί συνέβη.

Ὁ Σ. Λ. ἀπαριθμεῖ ἐγκλήματα τῆς ΕΟΚΑ Β’ κι ἄλλων κατὰ τὸ διάστημα 15-19/7/1974, φέρνοντας διὰ τῆς πλαγίας ὁδοῦ τὴν ἐξίσωση ἐγκλημάτων στὴ συζήτηση. Ἐξάλλου, ὁ Σ. Λ. ξεχνᾶ, ὅταν ἀναφέρει ἐπικριτικὰ τὸ σύνθημα γιὰ τὸν Καλὸ – Νεκρὸ Τοῦρκο, καθὼς καὶ τὸν Γρίβα: Τὸ ἔχει πεῖ κι ὁ Κολοκοτρώνης, κάτι ἀντίστοιχο. Δὲν ἦταν, οὔτε ἐκεῖνος, φασίστας, ἀκόμη κι ἂν ὑπάρχουν ἕλληνες φασίστες ποὺ λένε τὸ ἴδιο.

Γιατὶ ἡ σχέση μας, Τούρκων κι Ἑλλήνων, δὲν ἦταν αὐτὴ δύο ἰσότιμα ἐγκληματικῶν ἐθνῶν, ποὺ ἐπέδραμαν ἐναλλὰξ στὰ ἐδάφη ὁ ἕνας τοῦ ἄλλου. Ἦταν ἡ σχέση μεταξὺ ἀφενὸς ἑνὸς ἅρπαγα λαοῦ, ποὺ ἅρπαξε, ὑπέταξε, ἐξισλάμισε, ἐξευτέλιζε καὶ βασάνιζε μὲ διαφόρων βαθμῶν βάσανα τοὺς Ἕλληνες καὶ εἰδικὰ τοὺς κύπριους Ἕλληνες, καὶ ἀφετέρου ἑνὸς ἀμυνόμενου λαοῦ ποὺ ἐγκληματοῦσε ἀπὸ ἀντεκδίκηση τὶς συγκριτικὰ ἐλάχιστες φορὲς ποὺ τὸ μπόρεσε. Κι ἐγκληματοῦσε μὲ βάση τὸν τρόπο ποὺ τοῦ δίδασκε ὁ κυριάρχος, ἅρπαγας λαός. Τὰ ἀντιτουρκικὰ ἑλληνικὰ δημοτικὰ τραγούδια ἐκφράζουν μίσος γιὰ τοὺς Τούρκους, ποὺ ἦρθαν πέρα ἀπὸ τὸ Μαντζικέρτ, ἔφτασαν ὣς τὴν Πελοπόννησο καὶ μᾶς κατέστρεψαν τὸν παράδεισό μας. Δὲν εἶναι οὔτε στὸ 1/1000 ἐγκληματικὰ μὲ τὴν ἔννοια τοῦ προκατειλημμένου μίσους ποὺ διέπει τὴν ψυχοσύνθεση τοῦ Μουσουλμανισμοῦ καὶ τοῦ Τουρκισμοῦ πρὸς τοὺς «ἀπίστους» στοὺς ὁποίους ἀναίτια ἐπιτέθηκε. Αὐτὰ δὲν ξεγράφονται μὲ ἕναν Σ.Λ. οὔτε ἀντιστρέφονται μὲ ἕνα, δύο, ἢ καμπόσα ἐγκλήματα τῆς ΕΟΚΑ Β’ καὶ τοῦ Σαμψών.

Σενὲρ Λεβέντ. Δὲν ξέρεις τί θὰ πεῖ γιὰ 900 χρόνια Πέρασαν Τοῦρκοι. Μιλᾶς μὲ βάση οὔτε 15 χρόνια ἱστορίας.

 

This entry was posted in Τούρκοι and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s