Κάβανο

Ἡ ἥττα τῶν #metoo στὸ ζήτημα τοῦ ὑποψήφιου γιὰ μέλος τοῦ ἀνώτατου δικαστηρίου στὶς ΗΠΑ φαντάζει ὡς ἐπεισόδιο ἀπὸ μιὰ ἀκόμη ἀλλοπρόσαλλη ἐκδοχὴ τοῦ ἀμερικανικοῦ τρόπου ζωῆς (σεχταρισμός, ἱερὰ ἐξέταση), ποὺ δὲν ἐπηρεάζει τὸ χωριό μας. Ὡστόσο, καλῶς ἢ κακῶς ἀπὸ τὴ χώρα ἐκείνη προέρχονται οἱ ταινίες, ἡ μουσικὴ καὶ τὰ ἤθη ποὺ κυριαρχοῦν στὸ Δυτικὸ Κόσμο -ὅπου ἂνευ ἔλλογων ὅρων καὶ προϋποθέσεων βρεθήκαμε. Ὅ,τι συμβαίνει ἐκεῖ, διαδίδεται ἐδῶ. Ὁ κλιντονισμὸς κι ὁ ὀμπαμισμὸς δὲν ἔφεραν τὶς ΜΚΟ καὶ τὸ μεταμοντέρνο ποὺ μωραίνουν ὅλα τὰ μυαλὰ στὴ χώρα μας;

Ἡ οὐσία τοῦ κινήματος αὐτοῦ εἶναι στὸ ὅτι θὰ ἔπρεπε νὰ ἐξετάζονται θετικὰ οἱ ἀπόψεις γιὰ βιασμὸ ἢ παρενόχληση δεκαετίες μετὰ τὴν διάπραξη τέτοιου ἐγκλήματος. Κι ἐνῶ τὸ χρονικὸ ὅριο γιὰ τὴν νομικὴ παραγραφὴ εἶναι εἴκοσι ἔτη, πῶς ἄραγε θὰ μποροῦσε νὰ ἀποδειχθεῖ ὅτι πράγματι ἔλαβε ἕνας βιασμὸς ἢ μιὰ ἀπόπειρα βιασμοῦ μετὰ ἀπὸ κάποιες ἑβδομάδες, ὅταν χάνονται τὰ ἵχνη τοῦ DNA τοῦ δράστη, ὅταν οἱ μώλωπες ἐξαφανίζονται, ὅταν δὲν ὑπάρχουν φωτογραφίες τους κ.ο.κ.; Ὑπάρχει ἡ προκατάληψη πὼς ὅποιος φωνάζει ὅτι εἶναι θύμα, εἶναι καὶ ὄντως θύμα, χωρὶς κάποια ἄλλη ἀπαιτούμενη ἐξέταση τῆς ὑπόθεσης. Καὶ σιωπηρὰ υἱοθετεῖται ὡς αὐταπόδεικτη ἡ ἄποψη πὼς ἐπειδὴ μιὰ γυναίκα εἶναι σωματικὰ πιὸ ἀδύναμη, ἀληθεύουν καὶ ὅσα ὑποστηρίζει γιὰ βιασμό. Πώς, δηλαδή, ἕνας ἄνδρας μόνος μὲ μία ὡραία γυναίκα ὁπωσδήποτε θὰ ἐπιχειρήσει νὰ συνευρεθεῖ μαζί της, βίαια ἢ μὲ τὴ συγκατάθεσή της. Καὶ γιατί ὁπωσδήποτε;; μά, γιατὶ «ὅλοι οἱ ἄνδρες εἶναι γουρούνια» -νά γιατί. Θέλει καὶ ρώτημα; Ἐπιχειρηματολογία ἐπιπέδου, δηλαδή, ἢ δαπέδου. Ἐννοεῖται ὅτι στὴν περίπτωση τοῦ δικαστῆ, ἡ πολιτικὴ στόχευση – ἀπάτη ἦταν ὁλοφάνερη, ἀφοῦ ἡ ὑπόθεση τοῦ «βιασμοῦ» βγῆκε στὴ φόρα τὴ στιγμὴ ποὺ θὰ κρινόταν ἂν ἀξίζει νὰ καταλάβει τὸ ἀξίωμα τοῦ ἀνώτατου δικαστῆ. Ἡ ὀρθολογικὴ ἔρευνα δὲν μπορεῖ νὰ ἀποδείξει ἢ νὰ ἀναπαραστήσει τὸ παρελθὸν σὲ κάθε περίπτωση. Τότε, ὁ κατηγορούμενος ἀπαλλάσσεται, καθὼς τὸ βάρος τῆς εὐθύνης γιὰ ἀπόδειξη τῶν κατηγοριῶν τὸ ἔχει ὁ κατήγορος.

Ἔχουμε τραβήξει -στὰ πλαίσια τοῦ ἀκτιβιστικοῦ ἀντιχριστιανισμοῦ μας- τὴν χριστιανικὴ αἵρεση τοῦ θυματισμοῦ τόσο πολὺ στὰ ἄκρα, ὥστε ἀκούγεται ὡς ἱεροσυλία καὶ ἄρνηση τῶν θεμελίων τοῦ πολιτισμοῦ μας ἡ ἄποψη ὅτι οἱ ἐκ τῶν ὑστέρων καταγγελίες τῶν θυμάτων πρέπει νὰ λαμβάνονται ἐπιφυλακτικὰ ὑπόψη, ἢ ὅτι καθένας εἶναι ἀθῶος ἐκτὸς κι ἂν προσκομιστοῦν ἀκλόνητα ἐνοχοποιητικὰ στοιχεῖα στὸν καιρό τους. Τί εἰρωνεία, τελικὰ ὁ ἀκτιβισμὸς ὑποσκάπτει τὰ ρωμαϊκὰ θεμέλια τοῦ νομικοῦ δυτικοῦ πολιτισμοῦ. Ἀπόλυτα ἀναμενόμενο ὡστόσο, ἀφοῦ ὁ ἀκτιβισμὸς προετοιμάζει τὴν ἐπικράτηση τοῦ ἰσλαμικοῦ νομικοῦ πολιτισμοῦ.

Advertisements
This entry was posted in σεξουαλικότητα, φιλελεύθεροι, Αριστερά, Δύση, γυναίκες and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s