Μανιτάρια κατὰ καταλήψεων

Πόσο ρηχὴ εἶναι αὐτὴ ἀλλὰ καὶ ἐτούτη ἡ χριστιανοκομμουνιστικὴ ἔμμεση χείρα βοηθείας στὴν ἀνιστόρητη ἄποψη (βλ. καὶ 1, 2,) ὅτι τάχα ἡ Μακεδονία μοιράστηκε σὲ τρία κομμάτια τὸ 1913 (ἀφοῦ ἡ Μακεδονία «είναι σίγουρο πως ανήκει στους λαούς της») μὲ τὴν Ἑλλάδα νὰ παίρνει μόνο τὸ 51%; (Ἀπέραντο ψέμμα/λάθος.) Ἢ ἡ ἔμμεση χείρα βοηθείας στὴν συριζέικη ἄποψη στὴν ὁποία ἐναντιώνονται οἱ μαθητές, πὼς ὑπάρχει μακεδονικὸ ἔθνος· ἢ στὴν τάχα δημοκρατικὴ ἀλλὰ «ἀγανακτισμένη» ἄποψη πὼς «Στην ουσία δεν ήταν κατάληψη, αλλά ραντεβού» (ἐνῶ γιὰ τὶς τυρόπιτες καὶ κατὰ τοῦ Κοντογιαννόπουλου τὸ 1990, ἦταν πασοκικὴ-δημοκρατικιὰ καὶ κνίτικη, μαρτυρική).

Βλέπουμε στὰ δυὸ ἄρθρα μιὰ ἐπιχειρηματολογία τοῦ τύπου «πετᾶμε τὴ μπάλα στὴν κερκίδα»: Μᾶς λένε ὅτι «ο Χριστός ποτέ δε θα κρατούσε σημαία φωνάζοντας αλυτρωτικά συνθήματα»: Οὔτε κινητὸ τηλέφωνο κρατοῦσε  ὁ Χριστός, βέβαια, καὶ μάλιστα ἡ Ρωμαϊκὴ Αὐτοκρατορία τοῦ 1ου αἰώνα εἶχε τερματίσει τὸ ζήτημα τῶν ἐθνικῶν διεκδικήσεων, ἀλλὰ σήμερα ζοῦμε σὲ ἄλλες ἐποχές, μὲ ἄσχετα ἀλλὰ πραγματικὰ προβλήματα ἀλυτρωτισμοῦ τὰ ὁποῖα γιὰ ὅσους ἀποδέχονται (εἴτε σιωπώντας εἴτε ρητά) τὴν συμφωνία τῶν Πρεσπῶν εἶναι μικρῆς σημασίας γιὰ τὴ ζωὴ τῶν μαθητῶν. Δὲν μποροῦμε λοιπὸν νὰ ἐπικαλούμαστε, ἀθέλητα ἢ μή, τὸν Χριστὸ ὡς σύμμαχο τοῦ σλαβομακεδονικοῦ ψέμματος. Ὁ Χριστός, σοῦ λένε ἐμμέσως οἱ «χριστιανοὶ ἀντιεθνικιστές», ἂν ζοῦσε σήμερα τότε «πιθανόν να έμπαινε μπροστάρης σε ένα κίνημα ανθρώπων [sic: πλεονασμός] που ανεξάρτητα από φυλή και θρήσκευμα, θα διεκδικούσε έναν κόσμο χωρίς φτώχεια, πείνα και πόλεμο» (τίθεται τὸ ἐρώτημα γιατί, ἀφοῦ δὲν ἔπραξε κάτι τέτοιο κατὰ τὸν 1ο αἰώνα, νὰ τὸ κάνει στὸν 21ο), λὲς καὶ πρόκειται γιὰ ἀκτιβιστὴ τῆς Ἀκροαριστερᾶς καὶ ὄχι θεάνθρωπο (ἀφοῦ σὲ χριστιανικὸ ἱστότοπο ἀναδημοσιεύεται τέτοια ἄποψη… πολὺ χριστιανική!). Μὲ τέτοια σιγουριὰ μὲ τὴν ὁποία διαβεβαιώνουν ὁρισμένοι σχετικὰ μὲ τὸ τί θὰ ἔκανε τώρα ὁ Χριστός, εὔκολα θὰ κατέληγε κάποιος νὰ πιστέψει κι ὅτι ὁ Χριστὸς θὰ ἔπαιρνε μὲ ἐνθουσιασμὸ μέρος στὶς ἀφελεῖς, παραπλανητικὲς «ἐκστρατεῖες εἰρήνης» τῆς Σοβιετικῆς Ἕνωσης (ποὺ μπούκαρε στὸ Ἀφγανιστὰν καὶ τὴν Τσεχοσολοβακία) κατὰ τὴ δεκαετία τοῦ ’60, κι ὅτι κατόπιν θὰ γραφόταν σὲ τίποτε χριστιανοκομμουνιστικὲς κολλεκτίβες.

Τὸ ἄκρον ἄωτον τῆς whataboutism λογικῆς εἶναι «Καὶ γιατί δὲν διαδηλώνουν γιὰ τὰ λυόμενα κτήρια;». Τέτοια ἀντίληψη προϋποθέτει τὴν ἄποψη ὅτι μόνο τὰ «κοινωνικὰ» θέματα εἶναι πραγματικά, ἢ ὅτι σὲ κάθε αἴτημα πρέπει νὰ ὑπάρχει καὶ ποσόστωση 1/4 κοινωνικῶν αἰτημάτων, ἢ ὅτι μόνο τὰ κοινωνικὰ καὶ συντεχνιακὰ προβλήματα ἔχουν μεγαλύτερη ἀξία. (Ἀποδέχονται, βεβαίως, τὶς ἐπὶ δεκαετίες ἄπειρες κι ἄσχετες μὲ τὰ ΑΕΙ καταλήψεις καὶ διαδηλώσεις ἀριστερῶν φοιτητῶν κατὰ τοῦ ἰμπεριαλισμοῦ.) Ἂν ὅμως ἀναγνωριστεῖ ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες, μὲ τὴ συγκατάθεσή τους, μακεδονικὸ ἔθνος καὶ γλώσσα –μὲ τὴν ὁποία ἀναγνώριση κατὰ τὰ φαινόμενα δὲν ἔχουν κανένα πρόβλημα μερικοί, ἀφοῦ ἡ Μακεδονία εἶναι ὡς χῶρος κάτι σὰν τὴν Σκανδιναβία– σίγουρα θὰ ἐγερθοῦν ἐπισήμως/διακρατικῶς ἀνυπόστατα μειονοτικὰ ζητήματα στὴ βόρεια Ἑλλάδα, καὶ ἐν τέλει ζητήματα συνόρων. Τὰ ὁποῖα προβλήματα μόνο οἱ μαθητὲς καταληψίες κι ὄχι οἱ μὲ τὰ προ-1991 μυαλά τους, δῆθεν ἀντιεθνικιστὲς καθηγητὲς θὰ ἀντιμετωπίσουν στὴν μετέπειτα ζωή τους καὶ στὴν κοινωνία τους. Ἀλλὰ περιμένει κανεὶς ὁποιαδήποτε σοβαρότητα διαλόγου ὅταν διαβάζει τὰ ἑξῆς σουρεαλιστικά: «Ποιός μας κάλεσε σε αυτήν την κινητοποίηση; Η πατρίδα ή μήπως η Μακεδονία η ίδια;». Δηλαδή, τὸ «ἔθνος» κι ἡ «Μακεδονία» εἶναι ἀφηρημένες κατασκευές-ὑποστασιοποιήσεις, ἀνύπαρκτες πέραν τοῦ πολιτικοῦ – νομικοῦ πλαισίου τους, ἐνῶ ἡ «κοινωνία» (ὅπως τὴν ἀντιλαμβάνονται οἱ «ἀντιφασίστες») εἶναι ἕνα πραγματικὸ Ὄν, ἔρχεται ἔξω ἀπ’ τὴν πόρτα σου καὶ τὴν χτυπᾶ νὰ τῆς ἀνοίξεις!

Τὸ ἄκρον ἄωτον  τῆς φιλοσυριζαϊκῆς ἀριστερῆς λογικῆς τὴν ὁποία οἱ χριστιανοκομμουνιστὲς ἀναδημοσιεύουν εἶναι ὅτι ἐνῶ τὸ ΝΑΤΟ ἐπέβαλε τὴ συμφωνία τῶν Πρεσπῶν (ἡ ὁποία ἀναγνωρίζει μακεδονικὸ ἔθνος) μὲ τὴν κυβερνητικὴ συγκατάθεση τῆς ἑλληνικῆς Ἀριστερᾶς, ἔρχονται κατόπιν οἱ Ἀριστεροὶ καὶ παραδίδουν μαθήματα ἀντι-ΝΑΤΟϊσμοῦ καὶ ἀντιιμπεριαλισμοῦ: «Το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να αθωώνουν την πραγματική οικονομική και πολιτική εξουσία (….ενώσεις του κεφαλαίου όπως η ΕΕ και το ΝΑΤΟ)». Λὲς καὶ δὲν ἦταν τὸ ΝΑΤΟ καὶ ἡ Ε.Ε. αὐτοὶ ποὺ ζήτησαν ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες μαζὶ μὲ σύμπασα τήν, γύρω ἀπὸ τὸ ΣΥΡΙΖΑ, ἑλληνικὴ τάχα «ἀντιφασιστική» Ἀριστερὰ ν’ ἀποδεχτοῦμε τὴν τελείως ἀνιστόρητη θέση ὅτι ἡ Μακεδονία μπορεῖ νὰ σημαίνει σλαβικὸ μακεδονικὸ ἔθνος κι ὅτι εἶναι γεωγραφικὸς χῶρος ποὺ χωρίστηκε στὰ τρία. Μὴν μᾶς κάνετε κήρυγμα ἀντιΝΑΤΟϊκό, κι ἀπὸ πάνω, ἀφοῦ βρίσκεστε (μὲ τὸ α ἢ τὸ β σκεπτικό, νεορθόδοξο ἢ διεθνιστικό) στὴν ἴδια πλευρὰ μὲ τὸ ΝΑΤΟ: Ἐναντιώνεστε σὲ ὅσους ἐναντιώνονται στὴ συμφωνία ποὺ τὸ ΝΑΤΟ καὶ ἡ Ε.Ε. ἐπέβαλαν μὲ τὴ βοήθειά σας σὲ μᾶς.

Υ.Γ. Ἡ «κομματικότητα τῆς ἐπιστήμης» τῶν χριστιανοκομμουνιστῶν «Μανιταριῶν τοῦ Βουνοῦ» καὶ τῶν  Ἀριστερῶν ἐν γένει ἀποδεικνύεται ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι ἐνάντια στὴ συνθήκη τῶν Πρεσπῶν δηλώνουν μόνον ἐπειδὴ καὶ στὸ βαθμὸ ποὺ ἡ συνθήκη «ἐξυπηρετεῖ τὸν ἰμπεριαλισμό». Κατὰ τὰ ἄλλα, πιστεύουν, οἱ ἄσχετοι, ὅτι ἡ Μακεδονία μοιράστηκε ἐπισήμως μὲ τὴ συνθήκη τοῦ Βουκουρεστίου κ.λπ.

Βρίσκουν, φυσικά, οἱ «ἀντιφασίστες» (μολονότι, «ἀντιφασίστες» ἦταν κι οἱ ἀντικομμουνιστικὲς / καπιταλιστικὲς ΗΠΑ, Γαλλία καὶ Ἀγγλία) ἄλλοθι σὲ 2-3 συνθήματα ἀλυτρωτικὰ ἢ ἀκροδεξιά, τὰ ὁποῖα ὅμως δὲν ἐκπροσωποῦν παρὰ ἕνα μικρὸ κομμάτι τῶν μαθητῶν, τὸ ὁποῖο ὑποθέτω ὅτι ἀντιστοιχεῖ στα ἐκλογικὰ ποσοστὰ τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς τὴν ὁποία οἱ γονεῖς τῶν μαθητῶν αὐτῶν ψηφίζουν. Τὸ μόνο ἀντικειμενικὸ πρόβλημα εἶναι ἡ διαρκὴς καπηλεία τῶν αὐθόρμητων λαϊκῶν κοινωνικῶν ἀντιδράσεων ἀπὸ τὴν Ἀριστερὰ καὶ ἡ διαρκὴς καπηλεία τῶν αὐθόρμητων λαϊκῶν ἐθνικῶν ἀντιδράσεων ἀπὸ τὴν Ἀκροδεξιά. Εἶναι τὸ γνωστὸ 5%, ποὺ μᾶς κάθεται στὸ σβέρκο. Αἴ, καί; Νὰ μὴν μιλᾶ κανεὶς γιὰ ἐθνικὰ καὶ κοινωνικὰ ζητήματα ἐπειδὴ εἶναι βεβαιότατο ὅτι ὁ Ἀριστεριστὴς θὰ σοῦ ἀρχίσει τὶς οὐτοπιστικὲς μαξιμαλιστικὲς παρλαπίπες του κι ὁ ἐθνικοσοσιαλιστὴς θὰ μιλήσει γιὰ «αἷμα καὶ τιμή»;; Ἅμα εἶναι, φυσικά, κάποιος «συλλέκτης ἀκροδεξιῶν μαθητικῶν συνθημάτων» δὲν θὰ ἀκούσει ποτέ του τὸ σύνθημα «Δὲν εἴμαστε φασίστες, δὲν εἴμαστε ναζί / ἡ Μακεδονία εἶναι ἑλληνική» οὔτε θὰ δεῖ φωτογραφίες σχολικῶν πανὼ μὲ «Ἡ Μακεδονία εἶναι ἑλληνική, ἔξω οἱ φασίστες ἀπὸ τὰ σχολεῖα» καὶ «Ἕλληνες πατριῶτες» μὲ τὴ σβάστικα μέσα σὲ ἀπαγορευτικὸ κύκλο.

Ἡ Ὑπαρκτὴ Ἀριστερὰ πούλησε λιμάνια, πούλησε τραῖνα, πούλησε ἀρχαιολογικοὺς χώρους, καὶ τώρα πουλᾶ καὶ ἀντιφασισμὸ γιὰ νὰ ξελασπώσει.

Βεβαίως, τὸ βαθύτερο πρόβλημα γιὰ τοὺς μονόπλευρα ἀντιλαμβανόμενους τὸν «ἐθνικισμὸ» καὶ τὸν ξύλινο «ἀντι-ἐθνοφυλετισμό», εἶναι αὐτό, καὶ μόνον αὐτό,

Η ιερά μανία που έχει καταλάβει τον προοδευτικό όμιλο της χώρας με τις καταλήψεις των σχολείων για το Μακεδονικό εξηγείται από το γεγονός ότι οι άνθρωποι αντιμετώπιζαν τα παιδιά ως ιδιοκτησία τους, δική τους αποκλειστικότητα. Καλούν σε εγρήγορση τις δημοκρατικές δυνάμεις διότι σε κάποιο από τα σχολεία εμφανίστηκαν συνθήματα της Χρυσής Αυγής, καταπατώντας το συμβόλαιο που έχει υπογράψει η Αριστερά με τη μαθητιώσα νεολαία, η οποία οφείλει να είναι ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, να θαυμάζει τον «Ρουβίκωνα» και να πετάει μολότοφ στην αστυνομία. Η πρώτη σκέψη που σου έρχεται στο μυαλό είναι ότι, αν δεν περίμεναν πως αργά ή γρήγορα θα συνέβαινε κι αυτό, είναι ηλίθιοι. Είναι μάλλον και η τελευταία.

 

Οὔτε ὁ φασισμὸς οὔτε τίποτε ἄλλο. Τοὺς κλέβουνε τὸ αὐτονόητό τους, αὐτὸ εἶναι ὅλο.

Advertisements
This entry was posted in Αριστερά, Ακροδεξιά, Μακεδονία, Χερσόνησος του Αίμου and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s