Μπαίνω στὸ ταξί. Πίσω, ἕνα ζευγάρι. Ὁ ταξιτζὴς ὁμιλητικότατος, ἀλλὰ εὐτυχῶς ἀπὸ ἐκείνους ποὺ δὲν σὲ ἐνοχλοῦν κάθε λεπτὸ μὲ ἐρωτήσεις ὑποχρεώνοντάς σε νὰ μιλήσεις ἐνῶ βαριέσαι ἢ εἶσαι κουρασμένος. Μιλᾶ μόνος του, οἱ πίσω γελᾶνε κι ἐγὼ κρυφοχαχανίζω. Ἀρχικά, μοῦ λέει γιὰ τὶς λεκτικὲς διαμάχες μὲ διάφορες κυρίες ποὺ ἔκλειναν ἀπότομα τὴν πόρτα κι ὅτι τὸ ἁμάξι του εἶναι τὸ μοναδικὸ στὴ μάρκα του ποὺ κυκλοφορεῖ στὴν πόλη, καὶ ὅτι ἐντέλει δὲν τὸν ἐνοχλεῖ ποὺ θὰ χαλάσει ἡ πόρτα, ἀλλὰ ἁπλὰ δὲν ἀντέχει τὴν ἰδέα τοῦ ἤχου τῆς πόρτας ποὺ κλείνει ἀπότομα. Μετά, μᾶς λέει γιὰ τὸ Παρίσι ὅπου ἔζησε (;) καὶ τὰ ταξιὰ εἶναι πολύχρωμα, μπλέ, μαῦρα κ.λπ., ποὺ σοῦ ἀνοίγουν τὴν πόρτα, ποὺ ἔχουν δυὸ ἀρώματα –πρωινὸ καὶ βραδινό–, κι ἀμέσως γυρνᾶ πρὸς τὸ πίσω κάθισμα δείχνοντας στὸ ζευγάρι τὰ δυό ἀρώματα καὶ λέγοντας «νά, ἔχω κι ἐγώ». Δυστυχῶς γύρισε ἀπ’ τὴ μεριά μου πρὸς τὰ πίσω, καὶ τὰ δόντια του ἦταν ἀπλυτα, ὁπότε «μύρισα τὰ λόγια του» χωρὶς ἡ μυρωδιά του νὰ καλύπτεται ἀπὸ τὸ πρωινὸ ἄρωμα τοῦ ταξί. Συνεχίζει νὰ μιλᾶ γιὰ τὸ ξενοδοχεῖο ὅπου ἔμενε, μαζὶ μὲ τοὺς Ἄραβες μεγιστάνες, καὶ οἱ Ἀραπίνες εἶχαν χρυσὸ τακούνι, ὅταν ἀνασήκωσαν τὴ μπούργκα γιὰ νὰ μὴν τὴν πατήσουν στὰ σκαλιά. Ἀλλὰ ἐπειδὴ ἡ γυναίκα πίσω ἔκανε λόγο γιὰ τοὺς ἐνοχλητικοὺς Ἄραβες στὸ Παρίσι, κατόπιν μᾶς διηγήθηκε μιὰ ἱστορία μὲ Ἀλγερινούς, ποὺ ἔπαιζαν τὸν «παπά» κάτω ἀπὸ τὸν Πύργο τοῦ Ἄιφελ, τάχα μου τάχα μοίραζαν λεφτὰ στοὺς περαστικοὺς παίκτες ἐνῶ ἦταν ὅλοι τῆς ἴδιας συμμορίας· κι ὅταν μιὰ χαζὴ Γερμανίδα μὲ γάτα στὴν ἀγκαλιὰ θέλησε νὰ παίξει, καὶ ἡ σύζυγος τοῦ ταξιτζῆ τῆς εἶπε στὰ γερμανικὰ ὅτι εἶναι μούφα, πετάχτηκε ἕνας Ἀλγερινὸς καὶ εἶπε ἀπειλητικὰ τῆς κυρίας ταξιτζοῦ νὰ πάρει δρόμο. Ὁπότε, ὁ ταξιτζὴς τῆς λέει «τρελὴ εἶσαι, πᾶς νὰ σώσεις τὴ Γερμανίδα;», καὶ ἔφυγαν. Φτάνω στὸν προορισμό μου, τοῦ δίνω ἕνα εἰκοσάευρω ἀφοῦ δὲν εἶχα ψιλά, δυσανασχετεῖ ἤρεμα, μοῦ λέει, «ἐγώ, πάλι τριάμισι εὐρὼ θὰ σοῦ χρεώσω». Κι ἐγὼ ἀπαντῶ, «ἀφοῦ μπῆκα σὲ ἀκριβὸ ταξί, εἰκοσάευρω ἔδωσα» καὶ γέλαγαν κι οἱ ἀπὸ πίσω καθὼς ἔβγαινα. Ἄλλωστε, δὲν μὲ ἄφησε ἀκριβῶς στὸν προορισμό μου. Ὡραῖες ἐποχές, τότε ποὺ καὶ οἱ ταξιτζῆδες ἔκαναν διακοπὲς στὰς Εὐρώπας καὶ διέμεναν σὲ ξενοδοχεῖα πολυτελείας μαζὶ μὲ τοὺς Ἄραβες.
chronographiae@gmail.com
-
Πρόσφατα άρθρα
- Δὲ θέλουμε θλιμμένους στὴ γιορτή μας
- ταυτίσεις
- περὶ τέχνης
- μάτριξ
- ἡ μόνη λογική
- οἰκογενειακά
- πολεμικά
- (χωρίς τίτλο)
- Στὰ σκαλιά
- 1922
- μαθημένη νὰ τρώει ἀβγά
- θεολογία τοῦ ’60: ἠθική, σχέση, φύση
- νεορθόδοξες ἀγάπες
- ἐλευθερία τοῦ τύπου
- ἀπὸ τὴν ἀποικία
- λιγνιτικά
- προαναστάσιμα. Προσοχή: «φιλοχριστιανοί»
- δημοσκοπήσεις
- Μεγάλη Ἑβδομάδα: ἀντὶ γιὰ ψευτοευαγγέλια, τρὰνς-συσσίτια
- εὐνουχισμοὶ στρατιωτῶν ἀπὸ Οὐκρανοὺς γιατρούς
- ψυχοπολιτισμός
- ἰδοὺ ἀφίεται ὑμῖν ὁ οἶκος ὑμῶν ἔρημος.
- λογύδρια
- Γαλλία-Ρωσία, 300 χρόνια τὰ ἴδια
- Μακρόν, καβαλημένο «νεοπατριωτικὸ» καλάμι
- 3.000 χρόνια ἱστορίας
- Πρὶν ἀπὸ τὸ Φεβρουάριο, ἡ Δύση
- στὸν ἀγώνα
- Χαραρι
- «μοραλιστές που ρίχνουν βενζίνη στη φωτιά»
- τοῦ ὄχλου
- στὸ καρφί…
- ἀτζέντες
- τότε καὶ τώρα
- Ὄχι στὸ κακὸ «Ζ»!
- ἐν τῶ μεταξύ, στὴ Δύση
- δηλώσεις Βάιδεν (βάι-βάι)
- Διὰ Βόλον
- Καὶ τοῦ χρόνου ἐλεύθεροι
- Τί θέλουν
- Τὰ κομφόρ
- Ἔχω μιὰ ‘δερφή
- «Το παραλήρημα του ψευδοηγούμενου της Εσφιγμένου»
- Ζελένσκυ, μίλα στὴν Κυπριακὴ Βουλή
- Τὸ πανάρχαιο οὐκρανικὸ ἔθνος!
- Ἑπόμενος στόχος: ΓΥΡΑΔΙΚΟ…
- Τουρκικά
- ἐθνικιστικά
- μόνο τὸ 60%
- ἀντιρῶς
- Ὀδησσός
- πατριωτικ
- γιαλαντζὶ συντηρητισμός
- ἡμερήσιο πρόγραμμα
- Ἔκλεισε μόνο 5 τηλεοπτικοὺς σταθμούς
- οἱ αἰσιόδοξοι
- ΟΑΚΚΕ, σῶσε μας
- Ἀπορίες…
- ἡ «ἀπομόνωση τῆς Ρωσίας»
- 100 δισ.
- ἀντιπολεμισμὸς γιὰ γέλια
- Μὲ κανέναν, γιὰ τὴν Ἑλλάδα
- ρωσοτουρκικά
- ὁπαδοί, μαλῶστε
- Τουρκικός αναθεωρητισμός και ελληνική νάρκη
- Το κόμπλεξ του να είσαι Έλληνας
- Μᾶς τὸ ζητήσατε, σᾶς τὸ προσφέρουμε: Κόλαση
- ταινιολογίες
- ρωσικά
- ἀπὸ τὰ…
- Ο Τραμπ, ο Μπάιντεν και οι ελληνικές παλινωδίες
- οὐκρανικὰ ξεπλύματα
- οὐκρανικά
- Ἑλλὰς Ἑλλήνων δικαζομένων
- οἱ μνημοσυνάκηδες
- 1984 (1956)
- βία χωρὶς σύνορα (ΒΧΣ)
- πολεμικὰ τῆς πόλης
- ἀνησυχίες
- 2,5 χρόνια εἶναι ὑπεραρκετά
- Κλιματικὴ Ἀλλαγή
- Περνάει ὁ ΣΤΡΑΤΟΣ (Ὄχι ὁ Διονυσίου), τῆς Ἀθήνας φρουρός..
- #pray_for_Athens
- ραφαλομεθ
- Τὰ ψυχολογικά
- θρησκευτικὰ τοπία
- Στὰ Ἀποτεφρωτήρια μὲ τὴν Πρόεδρο
- χυδαῖος πουριτανισμός
- Καὶ οἱ πλούσιοι δυστυχοῦν
- Ἠχηρὲς παρεμβάσεις…
- τὰ ἀκροδεξιὰ vol. 2
- φάρσες
- «Πλάνταξα στο κλάμα όταν το έμαθα»
- Beethoven: Sonata No.8 in C Minor, «Pathétique»
- L. van Beethoven – Piano Sonata No. 23 «Appassionata»
- οἱ κλειδοκράτορες
- 2/1
- Στάσου! Ρεβεγιόν!
- πλατεῖες
- πρόεδροι
- εὐτυχῶς ποὺ ὑπάρχει
- Παλιά
- Τὸ ρεβεγιὸν τοῦ Συντηρητισμοῦ
- Ρεζερβέ
- ἀνευθυνότητα
- ὁ δικαιωματισμὸς ὡς λέξη-καραμέλα
- Μακεδονήσι
- τὰ ὅπλα κάθε ἐποχῆς
- Emperor, Imperator a film by Konrad Łęcki
- τα παθήματα του Μπάιντεν
- νοσοκομειακά 2
- φίλε
- νοσοκομειακά
- ρωσοκουλ
- vip
- ὁ πλοῦτος τοῦ πασόκ
- ἐκλογὲς πατσόκ
- Οσφφφπ!
- Κάτω
- βάστα
- Κλάματα καὶ τραγούδια
- οἱ μετα
- Τὸ σχόλιο ποὺ ἴσως γίνει βάιραλ
- Οἱ βολεμένοι ξεβολεύονται καὶ διαδηλώνουν
- θρεφτάρια οἱ φτωχοί
- ὑποχρεώσεις
- παραδοσιακὰ 2
- Dmitri Shostakovich – String Quartet No. 4 in D major, Op. 83
- ια.7-10
- ψευτο-ψευτοαδιέξοδα
- παραδοσιακά
- Δὲν χρειάζονται
- μοιρολόι χωρὶς καφέ
- ἀπὸ τὴν τηλεόραση
- Σκουραίνει τὸ μπλὲ τῆς γαλλικῆς σημαίας
- ὀλλανδικὸς πατριωτισμός
- «Γιὰ νὰ μὴ φύγω μιὰ ὥρα ἀρχύτερα»
- σημαῖες
- πολιτισμός
- Μεταξύ σας Μεταξᾶ
- Τὰ δεξιάκια
- Νέα Καληδονία
- μουστάκια
- ὅλοι μαζί, στὸ μάθημα
- emballage
- Οἱ πολὺ σὶκ στὴν Μπογδανία
- οἱ ἔμποροι
- Στὴ Βοστώνη, ἀδελφές μου (ὅλα γιὰ τὴ δεξίωση)
- Μόνο τά ἀηδόνια καί οἱ ἀρκοῦδες!
- ἅγιος μάρτυρας Πορφύριος ὁ ἀπὸ μίμων
Kατηγορίες
- 1453 (15)
- 1821 (25)
- παράδοση (46)
- παιδεία (47)
- παλιά και νέα θεότητα (216)
- ποίηση (62)
- πολυπολιτισμός (80)
- πολιτικά (70)
- σεξουαλικότητα (18)
- τἐχνη (5)
- τυχαίο (21)
- τέχνη (59)
- τεχνη (1)
- Άραβες (54)
- φωτογραφίες (24)
- φιλελεύθεροι (133)
- φιλοσοφίες (143)
- Ύστερη Αρχαιότητα (49)
- Αρχαιότητα (124)
- Αριστερά (391)
- Αίγυπτος (4)
- Αθήνα (12)
- Ακροδεξιά (95)
- Αναδημοσιεύσεις (87)
- Βούλγαροι (20)
- Γερμανία (39)
- Δυτικοί (146)
- Δύση (265)
- Δεξιά (102)
- Εβραίοι (38)
- Ελλάδα (604)
- Θεσσαλονίκη (40)
- Ιστορίες (28)
- Ισλάμ (134)
- Ινδία (7)
- Κίνα (15)
- Μακεδονία (51)
- Μεσαίωνας (10)
- Μικρά Ασία (39)
- Πέρσες (7)
- Παλαιστίνη (3)
- Ρωσία (56)
- Ρωμαίοι (48)
- Ρωμανία (166)
- Σέρβοι (7)
- Σαν παραμύθια (18)
- Σλάβοι (27)
- Τούρκοι (203)
- Χωρίς κατηγορία (408)
- Χερσόνησος του Αίμου (23)
- αθεϊσμός (55)
- ανθρωπισμός (44)
- ανθρώπινα (47)
- βυζαντινή τέχνη (52)
- βυζαντινή αρχιτεκτονική (15)
- γυναίκες (35)
- γλώσσα (30)
- δυτική μεσαιωνική τέχνη (3)
- επιστήμη (31)
- ελληνορωμαϊκή τέχνη (49)
- ζωγραφική (41)
- θρησκεία (319)
- ιστορία (60)
- κείμενα (6)
- κοινωνία (393)
- μουσική (182)
- οικολογία (24)
- οικολογίες (5)
- οικονομία (4)
Blogs που ακολουθώ
- Ante Quem
- Τίτλος ιστότοπου
- Björn Thegeby's translations
- Crambe Repetita
- Αγαπημένο μου ημερολόγιο✨✨
- Alin Suciu
- greekmuseumsblog
- following hadrian photography
- Κουτσομύλι
- Papyrus Stories
- SENTENTIAE ANTIQUAE
- ΝΕΟ ΠΛΑΝΟΔΙΟΝ
- manolisgvardis
- Herr K.
- Σάββας Παύλου
- odysseas zervos
- Dimitra Fourkalidou | Poems, stories and photography
Ετικέτες
- 1821
- 1922
- Άραβες
- Ύστερη Αρχαιότητα
- Ακροδεξιά
- Αναδημοσιεύσεις
- Αναρχισμός
- Αριστερά
- Αρχαία Ελλάδα
- Αρχαιότητα
- Βυζάντιο
- Γαλλία
- Γερμανία
- Δεξιά
- Δυτικοί
- Δύση
- ΕΣΣΔ
- Εβραίοι
- Ελλάδα
- Ερντογάν
- Ευρώπη
- ΗΠΑ
- Θεσσαλονίκη
- Ισλάμ
- Ισπανία
- Κορνήλιος Καστοριάδης
- Κωνσταντινούπολη
- Μακεδονία
- Μαρξ
- Μικρά Ασία
- Ναζισμός
- Πάσχα
- Παλαιά Διαθήκη
- Παναγιώτης Κονδύλης
- Ρωμαίοι
- Ρωμανία
- Ρωσία
- Τουρκία
- Τούρκοι
- Χριστιανισμός
- αθεϊσμός
- ανθρωπισμός
- αντιχριστιανισμός
- βυζαντινή ζωγραφική
- βυζαντινή τέχνη
- γλώσσα
- γυναίκες
- ελληνορωμαϊκή τέχνη
- επιστήμη
- ζωγραφική
- θρησκεία
- κοινωνία
- κοινωνία ώρα μηδέν
- κομμουνισμός
- μακεδονικό
- μεταναστευτικό
- μουσική
- μουσική μπαρόκ
- μουσική ροκ
- νεορθόδοξοι
- οικολογία
- ορθοδοξία
- παγανισμός
- παιδεία
- παράδοση
- ποίηση
- πολυπολιτισμός
- προσφυγικό
- σκοπιανό
- τέχνη
- φεμινισμός
- φιλελεύθεροι
- φιλοσοφίες
- φωτογραφίες
- ψηφιδωτά
Αρχείο
- Αύγουστος 2022
- Ιουλίου 2022
- Ιουνίου 2022
- Μαΐου 2022
- Απρίλιος 2022
- Μαρτίου 2022
- Φεβρουαρίου 2022
- Ιανουαρίου 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτεμβρίου 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιουλίου 2021
- Ιουνίου 2021
- Μαΐου 2021
- Απρίλιος 2021
- Μαρτίου 2021
- Φεβρουαρίου 2021
- Ιανουαρίου 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτεμβρίου 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιουλίου 2020
- Ιουνίου 2020
- Μαΐου 2020
- Απρίλιος 2020
- Μαρτίου 2020
- Φεβρουαρίου 2020
- Ιανουαρίου 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτεμβρίου 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιουλίου 2019
- Ιουνίου 2019
- Μαΐου 2019
- Απρίλιος 2019
- Μαρτίου 2019
- Φεβρουαρίου 2019
- Ιανουαρίου 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτεμβρίου 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιουλίου 2018
- Ιουνίου 2018
- Μαΐου 2018
- Απρίλιος 2018
- Μαρτίου 2018
- Φεβρουαρίου 2018
- Ιανουαρίου 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτεμβρίου 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιουλίου 2017
- Ιουνίου 2017
- Μαΐου 2017
- Απρίλιος 2017
- Μαρτίου 2017
- Φεβρουαρίου 2017
- Ιανουαρίου 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτεμβρίου 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιουλίου 2016
- Ιουνίου 2016
- Μαΐου 2016
- Απρίλιος 2016
- Μαρτίου 2016
- Φεβρουαρίου 2016
- Ιανουαρίου 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτεμβρίου 2015
- Αύγουστος 2015
- Ιουλίου 2015
- Ιουνίου 2015