Ἰσλαμπόλ

Θὰ συμφωνήσω γιὰ μία καὶ μοναδικὴ φορὰ μὲ τὴ μεταμοντέρνα ἑρμηνεία ὅτι ὅλα εἶναι ζήτημα τῆς ὀθόνης τοῦ η/υ μας, ὅπου νευριάζουμε ἢ γουστάρουμε μὲ διάφορες καταστάσεις, καὶ «ἐκφράζουμε τὰ συναισθήματά μας», ὅτι ὅπως ὁ Χόμπσμπάουμ λέει ‘σήμερα δὲν ὑπάρχει τίποτε πρὶν ἀπὸ τὸ 1800’, κι ὅτι ἐσεῖς ποὺ λέτε ὅτι κάποια πράγματα στὴν κοινωνικὴ πραγματικότητα δὲν ἀλλάζουν εἶστε δεινοσαυρικὰ ἀντιφατικὰ-ὑποκριτικὰ ὄντα:

Τὸ ὄνομα Ἰσλαμπὸλ εἶναι ἀρκετὰ παλιό, νομίζω τῆς ἐποχῆς τοῦ Ἐβλιγιὰ Τσελεμπῆ, μιὰ ὡραία, γιὰ τοὺς μουσουλμάνους, παραφθορὰ τοῦ Ἰστανμπούλ.

Τώρα, στὰ πλαίσια τοῦ μεταμοντερνισμοῦ, θὰ ἔπρεπε νὰ πεῖ κάποιος ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ κυβέρνηση ὅτι πρὶν ἀπὸ 1.000 χρόνια οἱ Τοῦρκοι ἔβοσκαν (αὐτοὶ ἢ τὰ πρόβατά τους, ἂς ἀφεθεῖ ἐξεπίτηδες ἀσαφές) στὰ ἀνατολικὰ τῆς Βαγδάτης, ἐνῶ στὰ Δαρδανέλλια καὶ τὴν Κωνσταντινούπολη δὲν τολμοῦσαν νὰ ἐμφανιστοῦν ἄραβες πειρατὲς καὶ δουλέμποροι, ἀλλὰ ἐπικρατοῦσε ὁ πολιτισμός. Βασίλευε ὁ Βασίλειος Β΄ Μακεδόνας καὶ ὅλα ἦταν ὅπως θὰ ἔπρεπε νὰ εἶναι. Δηλαδή, ἀπὸ πλευρὰ ἱστορική, καὶ μόνο, νὰ τοῦ ἀπαντοῦσε. Ὅσο γιὰ τὸ γκιαούρηδες, νὰ τοῦ πεῖ ἡ ἑλληνικὴ κυβέρνηση ὅτι κάνει λάθος γιατὶ οἱ Ἕλληνες εἶναι ἄθεοι κι ὄχι ἄπιστοι, καὶ μάλιστα τόσο ἄθεοι ὥστε οἱ ἀρχηγοί τους δὲν μπαίνουν οὔτε σὲ ἐκκλησία -παρὰ μόνο στὴν προεκλογικὴ περίοδο. Θὰ μποροῦσε καὶ νὰ πεῖ ἀντιστρέφοντας τὴ συλλογιστικὴ τοῦ Ἐρντογάν, ὅτι ἡ Κρήτη καὶ ἡ Θεσσαλονίκη ἐπουλώνουν τὶς πληγὲς τῆς Σμύρνης, καὶ ἄλλωστε εἶναι καὶ περισσότερες (μαζὶ μὲ τὶς ἄλλες πόλεις ποὺ ἀναφέρει ὁ Ἐρντογάν). Ὅλα αὐτὰ στὰ πλαίσια τῆς μεταμοντερνιᾶς καὶ τοῦ, ντεμέκ, «ὅλα εἶναι ζήτημα ἴντερνετ καὶ στὴν πραγματικότητα Τοῦρκοι κι Ἕλληνες ζοῦν στὸ ἴδιο διαδικτυακὸ μεταμοντερνισμό».

 

Advertisements
This entry was posted in Ελλάδα, Τούρκοι and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s