Ροτοντισμοί

Ἀναρωτιέται, πάλι ὁ ἴδιος ἐμφατικὰ ἀντιφασίστας δάσκαλος τοῦ Γένους, γιὰ τὸ πῶς κατάντησε ἡ Ροτόντα ἀπὸ «χῶρος ἔκφρασης τῶν καλῶν κἀγαθῶν ἐναλλακτικῶν νέων» καὶ γέμισε μὲ ἐμπόρους ναρκωτικῶν. Τὸ μόνο ποὺ δὲν ἀναρωτήθηκε εἶναι πῶς καὶ γιατί ἐπέτρεψαν νὰ συμβεῖ κάτι τέτοιο οἱ ἀντιφὰ καὶ τὰ τάγματα ἀσφαλείας τῶν ἀναρχικῶν, τὰ ὁποῖα ἔλυναν κι ἔδεναν στὸ ΑΠΘ (ὅπου τσάκιζαν ὅποιον ἔκανε ἐκδήλωση γιὰ ἐθνικὰ θέματα) καὶ τὴν Καμάρα: Πῶς συνέβη, δηλαδή, καὶ δὲν ὑπερασπίστηκαν τὸ χῶρο τους (Ροτόντα καὶ ΑΠΘ) μὲ τὴν ἴδια θέρμη μὲ τὴν ὁποία τὸν ὑπερασπίζονται ἀπὸ τὶς ἐπιθέσεις τῶν λοῦμπεν ἀκροδεξιῶν; Ὁ λόγος γιὰ τὸν ὁποῖον δὲν τὸ ἀναρωτήθηκε εἶναι ἁπλούστατα ὅτι οἱ μὲν ἔμποροι καὶ κλεφτρόνια εἶναι στὴν πλειονότητά τους «ἀδικημένα προσφυγόπουλα», οἱ δὲ ἀντιφὰ καὶ ἀναρχικοὶ εἶναι φιλοπρόσφυγες. Πῶς, λοιπόν, οἱ τελευταῖοι νὰ ἐκδιώξουν τὰ πτωχὰ προσφυγάκια; οἱ καλοί, ἐναλλακτικοὶ νέοι; Καὶ πῶς νὰ λύσει ὁ δάσκαλός μας τὸ πρόβλημα τῶν ναρκωτικῶν χωρὶς νὰ κάνει λόγο γιὰ τὰ δύσμοιρα προσφυγάκια; Νὰ τὸ ρίξει στὶς ἀντιεξουσιαστικὲς θεωρίες συνωμοσίας, κατὰ τὶς ὁποῖες ἡ κακιὰ Ἐξουσία «σμπρώχνει» τὸ ἐμπόριο ναρκωτικῶν ἀπὸ τὴ μιὰ περιοχὴ στὴν ἄλλη; Μὰ ἔτσι, θὰ ἦταν σὰ νὰ ζητοῦσε νὰ μετατεθεῖ τὸ ἴδιο πρόβλημα σὲ ἄλλη περιοχὴ ἀπὸ τὴ Ροτόντα. Ἂς κάθεται λοιπόν, κι ἂς βράζει στὸ ζουμί του. Ἀφοῦ τοῦ προκαλοῦσαν πονοκέφαλο οἱ Ἕλληνες (πλὴν τῶν ἀριστεροφιλελεύθερων Ἑλλήνων, ποὺ δὲν εἶναι «θρησκόληπτοι» καὶ «χριστόδουλοι» καὶ -ἀηδία!- ἀμόρφωτοι) νοικοκυραῖοι, ἂς ζήσει τώρα μὲ τοὺς ἀλλοδαποὺς μὴ νοικοκυραίους. Κι ἂς προτείνει συναυλίες φρικιῶν ἐναλλακτικῶν νέων «μὲ ἐνδιαφέροντα, σκεπτόμενων Ἀνθρώπων» ὡς τὸν τρόπο «γιὰ νὰ ξαναζωντανέψει ἡ περιοχὴ τῆς Ροτόντας». Γελῶ τώρα, γιατὶ τέτοιες θεραπεῖες (λ.χ. ἐπιδοτούμενες ἢ αὐτοργανωμένες συναυλίες κι ἐκθέσεις ζωγραφικῆς στὴν Κολοπετεινίτσα πρὸς ἐπιμόρφωση τῶν ζώων) δείχνουν πόσο ἐπιφανειακοὶ εἶναι οἱ ἄνθρωποι, πόσο ἔξω ἀπὸ τὴ ζωὴ καὶ τὴν πραγματικότητα βρίσκονται. Νομίζουν ὅτι ἡ καθημερινότητα εἶναι μιὰ Γκαλερί, μιὰ φιλολογικὴ βραδιά. Κάθε βράδι, πὰνκ συναυλία, ἅμα λάχει νὰ ‘οῦμε! Ἡ καλύτερη (σαδιστικῶς) τιμωρία γιὰ μερικοὺς ἀνθρώπους, τελικά, εἶναι νὰ τοὺς δώσεις ὅ,τι ζητοῦσαν: Τὴν ἀπαλλαγὴ ἀπὸ τοὺς σιχαμένους Ἕλληνες.

Advertisements
This entry was posted in πολυπολιτισμός, Αριστερά, Θεσσαλονίκη and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s