Τὸ 1/3 τῶν ἐπιτυχόντων κάτω ἀπὸ τὴ βάση;

Ἡ λύση εἶναι μία: Διορισμοί, τώρα. Ἤδη θὰ ἔχουν ἁπλώσει τὰ γιγάντια πανώ τους οἱ Ἀριστεροί, στὶς καθηγητικὲς σχολές τους: Γιὰ ἐλεύθερη εἴσοδο στὶς σχολὲς καὶ γιὰ διορισμὸ-ἀπορρόφηση ὅσων πέρασαν φέτος καὶ θὰ πάρουν πτυχίο σὲ 4-5 χρόνια. Πράγμα ποὺ σημαίνει ὅτι θὰ ἔχουμε μαθηματικοὺς ποὺ μπῆκαν μὲ 7,5 καὶ ποὺ θὰ διδάξουν μαθηματικά. Φιλόλογους ποὺ μπῆκαν μὲ 4,5 κ.ο.κ. Ἡ μαζικὴ δημοκρατία ἀπαιτεῖ ἄλλωστε τὴ συμμαχία μεταξὺ Ἀριστερῶν καὶ πλέριων μαζῶν (Δεξιῶν, Κεντρώων) γιὰ περισσότερους διορισμούς. Δὲν ἔχει σημασία ποὺ ὁ ἀριθμὸς τῶν μαθητῶν μειώνεται. Ἂς φέρουμε μεταναστόπουλα γιὰ νὰ διατηρηθεῖ καὶ νὰ αὐξηθεῖ ὁ ἀριθμὸς τῶν σχολείων τῆς χώρας -μὲ τὴ λύση αὐτὴ ἀκόμη καὶ οἱ δεξιοὶ ἀντιπροσφυγιστὲς κι ἀντιισλαμιστὲς καθηγητὲς θὰ συμφωνοῦσαν. Ἂς μὴν σκεφτῶ τὸν μελλοντικὸ πολιτικὸ μηχανικὸ μὲ βαθμοὺς κάτω ἀπὸ τὴ βάση.

This entry was posted in παιδεία and tagged , . Bookmark the permalink.

51 Responses to Τὸ 1/3 τῶν ἐπιτυχόντων κάτω ἀπὸ τὴ βάση;

  1. Ο/Η Αντώνης λέει:

    έλα τώρα, τα παιδιά μπορεί να «ἀντιμετωπίζουν τὴ γνώση αὐτὴ καθεαυτὴν ὡς ἀγαθό» και μπήκαν στις σχολές με 07 με σκοπό την καλλιέργειά τους. «Δὲν μπορεῖς νὰ ἐμποδίσεις κάποιον νὰ θελήσει νὰ μάθει γιὰ τὴν ψυχολογία ἢ τὴν φιλολογία ἢ τὴ θεολογία» ή τα Μαθηματικά!
    Εξάλλου όλοι πλέον διορίζονται μεσω ΑΣΕΠ, γιου νόου, εξετάσεις μόνο για τους πάνω από το «λίαν καλώς», άρα αν ο εισακτέος του 07 δεν έχει γίνει εξπέρ δε θα δει διορισμό στον αιώνα!!
    όλοι το ξέρουν αυτό άρα δεν έπρεπε να σ’απασχολεί το μεγάλο ποσοστό εισακτέων με <10!!

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Μὴν μπερδεύεις τί προτείνω.
      «Δὲν μπορεῖς νὰ ἐμποδίσεις» σημαίνει δὲν μπορεῖς νὰ τοῦ ὑποδείξεις ποιὲς σχολὲς δηλώνει ἐπίσημα ὅτι θέλει νὰ σπουδάσει. «Νὰ θελήσει» γράφω, ὄχι «νὰ τὸν βάλουμε πάσῃ θυσίᾳ».
      Γιατὶ νὰ μὴν ἔχει νόημα; Ἀφοῦ ὅλοι (Ἀριστεροὶ καὶ καθηγητές) ζητοῦν διορισμοὺς βάσει τοῦ φανταστικοῦ ὀργανογράμματος (π.χ. 5 παιδιὰ ἀνὰ δάσκαλο). Ἐὰν αὐτὸ γίνει δεκτὸ π.χ. ὡς «παιδαγωγικό» (ἔχουν τὸ καρπούζι ἔχουν καὶ τὸ μαχαίρι, καὶ θὰ τὸ κάνουν), θὰ δεῖς καὶ τὸν ἄσχετο μαθηματικό.

      Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Αντώνης λέει:

    ποιος τον έβαλε πάση θυσία να μάθει για το Α ή το Β;; Μόνος του πάει!
    ή μήπως επειδή οι θέσεις εισακτέων έχουν εκτοξευθεί από 25000 το 1980 σε 50000 το 1985 και 78000 φέτος «αναγκαστικά» κι ο «03 στα Μαθηματικά» σπουδάζει στην… γραφική Κολοπετινίτσα!;
    μετά αν σου πω να κόψουν 30000 θέσεις θα με πεις δικτάτορα! (Κι η άλλη θέλει κι άλλη Νομική στην Πάτρα! )
    Σε λίγες δεκαετίες ο προϋπολογισμός στην Παιδεία έχει εκτοξευθεί κι εμείς ψάχνουμε του λόγους που στραβά αρμενίζουμε!

    όοχι, δεν έχει νόημα να λες οτι ο άσχετος στα μαθηματικά μπήκε στο Μαθηματικό με 07 και θα διδάξει στα σχολεία όταν είναι σίγουρο οτι αν παραμείνει άσχετος δε θα περάσει τα υψηλά όρια του ΑΣΕΠ…

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Τὸ πρόβλημα ἔγκειται στὴ φαντασίωση ὅτι ἅμα μπεῖς σὲ καθηγητικὲς σχολὲς ἔχεις ἐξασφαλίσει (μὲ λίγο ΑΣΕΠ ἢ μὲ μαγειρεμένα ὀργανογράμματα ἀναλογίας μαθητῶν-δασκάλου) τὴ ζωή σου.
      Ἂν λυθεῖ αὐτό, τὰ ἄλλα εἶναι πιὸ εὔκολα.

      Ἡ αὔξηση ξεκίνησε στὴν ἐποχὴ ποὺ ἡ Ἑλλάδα εἶχε βιομηχανίες κ.λπ. ἀκόμα.

      Ἐγὼ πάντως ξέρω ὅτι τὴ βυζαντινολογία καὶ τὴ φιλολογία τὴν ἔχουν γραμμένη κανονικά. Ποὺ εἶναι ἐπίσης βαριὰ ὅπλα τοῦ πολιτισμοῦ τῆς Ἑλλάδας.

      Ἄ, τώρα ποὺ σὲ πέτυχα: Εἶσαι ὑπὲρ τῶν ἰδιωτικῶν ΑΕΙ (ὅπου θὰ πηγαίνουν οἱ ἀποτυχόντες ἢ ὅσοι δὲν ἔδωσαν;

      Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Αντώνης λέει:

    αυτό που λες είναι ξεπερασμένο πια ! όλοι ξέρουν οτι τώρα με τον ΑΣΕΠ στρίμωξαν πολύ τα πράματα για διορισμό αλλά να! που όλοι πάνε στις Σχολές αυτές αν και πολλοί απ’αυτούς πάνε για να ζήσουν φοιτητική ζωή, πάρτυ συν ουσίες κτλ

    Η αύξηση ξεκίνηση με την ΠΑΣΟΚαρα!! γενικά όλα τότε ξεκίνησαν!

    εδώ σου μιλάω για μείωση εισακτέων κι εσύ μου λες για τα ιδιωτικά!
    Αλλά ας το θίξουμε κι αυτό: Νομίζω πως είναι φασιστικό να μην επιτρέπεις την ύπαρξη ιδιωτικών ΑΕΙ! Μα εντελώς ;! και αστείο!

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

    Ἡ κρίση τὰ τελείωσε τὰ πάρτυ, μὴν κυττᾶς παλιά. Μόνο ὅσοι ἔχουν λεφτὰ νὰ συντηροῦν φοιτητὲς σὲ ἄλλες πόλεις.
    Μὰ γι’ αὐτὸ θέλουν ὅλο καὶ πιὸ πολλοὺς διορισμούς, γιατὶ «ὑπάρχουνε κενά». Ὅταν εἶναι πολλὲς οἱ θέσεις, χάνει τὸ νόημά του τὸ ΑΣΕΠ.

    ἔ, καλά, «ὅλα μὲ τὸ ΠΑΣΟΚ». Ὁ μπαμπούλας. Ποιὸς κατάργησε τὰ Ἀρχαῖα; Ποιὸς ἔκλεινε τὸ μάτι στὴν ἐνδεχόμενη κατάργηση τῶν τόνων;

    Δὲν εἶναι τὸ πρόβλημα οἱ πολλοὶ εἰσακτέοι, οἱ πολλοὶ εἰσακτέοι χωρὶς ὑψηλὸ ἐπίπεδο εἶναι τὸ πρόβλημα, ἐφόσον ἀποσαφηνισθεῖ ὅτι μπαίνουν σὲ μιὰ σχολὴ δίχως μέλλον κι ὅτι θὰ πρέπει νὰ τὴν τελειώσουν γρήγορα.

    Ἄρα, τί νόημα ἔχει νὰ ζητᾶς μείωση εἰσακτέων στὰ δημόσια ΑΕΙ ὅταν θὰ πηγαίνουν στὰ ἰδιωτικά; Ἐπειδὴ θὰ πληρώνουν; Σιγὰ τὰ ἀβγά.. Θὰ πληρώσουν, καὶ θὰ βγαίνουν οἱ ἀγαπημένοι σου ψυχολόγοι (ἀλλὰ καὶ θεολόγοι). Κανονικά, θὰ ἔπρεπε νὰ ζητᾶς καὶ ὄχι ἰδιωτικά, καὶ μείωση τῶν εἰσακτέων.

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Αντώνης λέει:

    καμιά κρίση δε τελείωσε κανένα πάρτυ.. και τα πλέον φτωχαδάκια νοικιάζουν σπίτι για τα τέκνα τους!
    Κατάλαβέ το: Διορισμοί γίνονται μόνο με ΑΣΕΠ και για να περάσει κάποιος με ΑΣΕΠ πάει να πει οτι δεν είναι ο άσχετος του 03!!

    χαχα, ο καθένας με τον τόνο του!

    το 1980 βολεύονταν όλοι με 25000 εισακτέους! Το 2019 με τον ίδιο πληθυσμό μπήκαν 78000!!!
    Τι δε καταλαβαίνεις!

    Δε μ’απασχολούν τα ιδιωτικά, απλά εξέφρασα την άποψή μου για την απαγόρευσή τους!

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ὑπάρχουν λογιῶν λογιῶν φοιτητές, μὴν γελιέσαι, καὶ μιλῶ γιὰ φτωχαδάκια κι ὄχι γιὰ «ἔ, ἔχουμε κι ἕνα σπίτι κοκ»

      Ὅσο αὐξάνουν οἱ «ἀναγκαῖες» θέσεις ποὺ πρέπει νὰ καλυφθοῦν, τόσο τὸ ΑΣΕΠ γίνεται ἀστειότερο ὡς μέσο ἀποκλεισμοῦ. Ὅταν τὸ 1/3 εἶναι στουρνάρια (στὴν πραγματικότητα: γύρω στὰ 2/3, ἀφοῦ τὸ 1/3 εἶναι ἁπλὰ κάτω ἀπὸ τὴ βάση…) τότε συνδυαστικὰ μὲ τὶς πολλὲς «ἀναγκαῖες θέσεις» θὰ διοριστοῦν κάμποσα ἀπὸ αὐτά.

      Τὸ 1980 οἱ ἀγρότες εἶχαν ἄλογα καὶ μουλάρια, ὁ ἀριθμὸς τῶν νέων φοιτητῶν δὲν πάει μὲ τὸν πληθυσμό, ἀλλὰ μὲ τὴν ἐκμηχάνιση τῆς κοινωνίας. Ἦταν πρόσφατη ἀκόμα ἡ ἐποχὴ μὲ ἑλληνικὲς βιομηχανίες, γι’ αὐτὸ ὑπῆρξε ἡ τάση νὰ αὐξηθεῖ ὁ ἀριθμὸς τῶν εἰσακτέων. Ἀλλὰ ἀκόμη καὶ νὰ τὸν μείωνες γιὰ τὶς «μὴ ἀναγκαῖες σχολές», θὰ ἔπρεπε νὰ αὐξήσεις τὸν ἀριθμὸ εἰσακτέων στὶς «ἀναγκαῖες σχολές» (αὐτ]ς ποὺ εἶναι οἱ βάσεις γιὰ βιομηχανία καὶ βιοτεχνία). Τὴν αὔξηση τῶν εἰσακτέων δὲν τὴν γλίτωνες, πάντως.

      Ἅμα εἶσαι ὑπὲρ τῶν Ι-ΑΕΙ, ὅπου θὰ μπορεῖς νὰ σπουδάζεις καὶ ψυχολογία τοῦ βάθους, τότε εἶσαι ὑπὲρ τῆς αὔξησης τῶν εἰσακτέων. Ἁπλά, ὁ καημός σου εἶναι ὁ ἀντιπασοκικός.

      Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Αντώνης λέει:

    γνωστός που είναι μες στα χρέη σε σημείο να μην έχει για τα βασικά κι όμως 2 τέκνα του σπουδάζουν με νοίκι 400ευρώ/μήνα και φυσικά δεν είναι ο μόνος.
    Κι ο πιο φτωχός μπορεί να βρει δωμάτιο στις Εστίες, λεφτά υπάρχουν και για τον πολλαπλασιασμό αυτών, όπως και της σίτισης, της διανομής δωρεάν συγγραμμάτων, της πρόσληψης πανεπιστ. καθηγητών όπως και άλλων διοικητικών και πόσα άλλα.

    δε κάνεις πίσω!
    Δες το αλλιώς: Για να βγάλει κάποιος το Μαθηματικό σε 4-5 χρόνια αποδεικνύει οτι δε παρέμεινε άσχετος, όσοι παρέμειναν άσχετοι μάλλον θα σερβίρουν πιτόγυρα …

    ο αριθμός των νέων φοιτητών πάει ΚΑΙ με τον πληθυσμό και φυσικά αν σταματήσει να υφίσταται η εκμηχάνιση της κοινωνίας (πώς όμως επηρέασε αυτή την αύξηση εισακτέων στις Θεολογικές ή Φιλολογικές Σχολές μένει να μας το αποδείξεις!!!) θα πρέπει λογικά να αρχίσει η μείωση των εισακτέων, αλλά πουουου!!

    τα Ι-ΑΕΙ ταιριάζουν καλύτερα στον τρόπο σκέψης σου:
    Όποιοι άσχετοι, του 03, θέλουν να σπουδάσουν να βάλουν το χέρι στην τσέπη και να σπουδάσουν.

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ὄχι περιπτωσιολογίες, ἡ φτώχεια ἔχει συγκεκριμένα ἀποτελέσματα καὶ στὴ φοιτητικὴ ζωή. Ἡ κρίση τελείωσε γιὰ κάποιους μόνο. Δωμάτιο στὶς ἑστίες, χαχα, ἂν δὲν εἶναι ἄντρο ναρκωμανῶν καὶ δὲν ἔχουν γίνει καταλήψεις. Ἄσε.

      Πιτόγυρα σερβίρουν καὶ μεταπτυχιακοί, χαλαρά. ΓΕνικά, δὲν ἰσχύει ἡ νοικοκυραίικη ἀντίληψη περὶ προκοπῆς «ἐὰν βγάλεις γρήγορα τὴ σχολή» (τέτοιες σχολές, τουλάχιστον). Στὶς παλιὲς ἐποχές.

      Ἐκμηχάνιση ἔχουμε καὶ τώρα, μὴ τὴν μπερδεύεις μὲ τὸ κλείσιμο τῶν ἐπιχειρήσεων. Δὲν πᾶς ἀπὸ τὸ χωράφι στὸ χωριὸ μὲ τὸ ἄλογο. Δὲς τὴ διαφορὰ 2009 μὲ 1980, καὶ θὰ καταλάβεις. Ἄρα, δὲν ἐξαρτᾶται ἀπὸ τὸν πληθυσμὸ ὅπως ἐννοεῖς τὴν ἐξάρτηση. Ἂν ἐννοεῖς ὅτι ὅταν δὲν γεννιοῦνται παιδιὰ τότε δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ ὑπάρχουν καὶ τόσες θέσεις στὰ ΑΕΙ, αὐτὸ σημαίνει ἐπίσης ὅτι πρέπει νὰ κλείσουν σχολεῖα, καὶ γυμνάσια καὶ λύκεια, νὰ ἀπολυθοῦν καθηγητὲς κοκ. Ἡ ἁλυσίδα δὲ σταματᾶ στὰ ΑΕΙ. Δὲν ἐννοῶ αὐτό. Ἐννοῶ ὅτι σὲ ἕνα κόσμο ὅπου τὰ πάντα γίνονται μὲ πάτημα κουμπιοῦ καὶ μὲ μιὰ ὀθόνη, πρέπει νὰ ἔχεις ἕνα τεράστιο κομμάτι τοῦ πληθυσμοῦ ἐξοικειωμένο μὲ τὴ φυσική, τὴ χημεία κοκ. Ἄρα, νὰ ἔχεις διαθέσιμες θέσεις.

      Γιὰ τὴ Θεολογία, ρώτα τοὺς παπάδες. Τὸ τί εἶναι σημαντικὸ εἶναι θέμα πρὸς συζήτηση. Σημαντικὸ γιὰ τὴν Ἑλλάδα θὰ ἦταν σίγουρα ἡ μετατροπή της σὲ κέντρο «πανεπιστημιακοῦ τουρισμοῦ», νὰ ἔρχονται ἐδῶ, κι ὄχι ἀλλοῦ, γιὰ νὰ σπουδάσουν θεολογία καὶ βυζαντινολογία καὶ φιλολογία. Ἀνεβάζει ἀμέσως τὸ ἐπίπεδο μὲ ποιοτικὸ τουρισμό, κι αὐτὸ εἶναι τὸ λιγότερο. Καὶ βέβαια, ὑπάρχει μιὰ διαφορὰ μεταξὺ τῆς λατινικῆς θεώρησης «γνώση => δύναμη», καὶ τῆς ἑλληνικῆς «γνώση <= ἔμφυτη περιέργεια".

      Ἀκόμη κι ἂν δεχόμουν ὅτι τὰ λεφτὰ γιὰ τὴν παιδεία εἶναι τρομερὰ πολλά, ἐσὺ πάλι θὰ εἶχες μπροστά σου τὸν ἴδιο ἀριθμὸ φοιτητῶν, ἄρα θὰ ἔφριττες 🙂

      Μου αρέσει!

  7. Ο/Η Αντώνης λέει:

    .
    .
    Όσο μειώνεται ο πληθυσμός θα μειώνονται και τα Σχολεία κι οι καθηγητές, δε κατάλαβα!!
    Η ΠΑΣΟΚαρα με κάθε χωριουδάκι και Συνεταιρισμό/Σχολείο/Νηπειαγωγείο κι ας έχουμε από δαύτα στα 4-5 χιλιόμετρα απ’την πόρτα μας μας τελείωσε…
    ποιο κουμπί και ποια οθόνη και τι σχέση έχουν αυτά με τη Φυσικοχημεία & τα Μαθηματικά!!
    Μου θύμισες κάτι καθηγητές που για να πείσουν τους πιτσιρικάδες οτι είναι απαραίτητες οι 4 ώρες/εβδομάδα μαθηματικών στο Γυμνάσιο (εξωφρενικό!!!) τους φέρνουν παράδειγμα τους πλακάδες π.χ. κι οτι για να κόψεις ένα πλακάκι θέλει μαθηματική σκέψη κι άλλα τέτοια φαιδρά!!!
    .
    έλα τώρα, πές μου εσύ γιατί είσαι κατά των Ι-ΑΕΙ.;.
    (ερώτηση παγίδα για τους Κνίτες, εξεγείρονται με τη μία!!! χαχα)

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Στὰ ντουβάρια τῶν ἄδειων σχολείων θὰ διδάσκουν; Ἤ, μὲ τὶς συνενώσεις σχολείων (λόγῳ ὑπογεννητικότητας) θὰ διδάσκουν οἱ «συνενωμένοι» καθηγητές, δυὸ-δυὸ σὲ μιὰ τάξη ἐνῶ θὰ χρειάζεται (ἐξαιτίας τῆς ὑπογεννητικότητας) μόνον εἷς;
      Ὑπάρχει μιὰ ἐσωτερικὴ λογική, ποὺ ὅταν ἀρχίσει νὰ δουλεύει, δὲν ἀφορᾶ μόνο τὶς θέσεις στὰ ΑΕΙ, προχωρᾶ σὲ κάθε βαθμίδα.

      Καὶ πῶς θὰ ἔμενε πληθυσμὸς στὰ χωριουδάκια δίχως νηπιαγωγεῖο; Μὲ τὸ ἄλογο τοῦ παπποῦ θὰ πήγαινε τὸ νήπιο; Ἄλλο ἡ κριτικὴ στὸ ΠΑΣΟΚ κι ἄλλο αὐτό.

      Μὴν ἔχεις στὸ νοῦ τὸν πενηντάρη πλακά, τελείωσε αὐτό. Δὲν εἶναι ζήτημα χειρωνακτικό. Τὰ μαθηματικὰ γυμνάζουν τὸ νοῦ καὶ βοηθοῦν στὴν κατανόηση τοῦ σύμπαντος. Μὴν εἶσαι Λατίνος!

      Γιατὶ ἀκριβῶς θὰ μπαίνει ὅποιος πλούσιος βλάκας θέλει καὶ θὰ ἀγοράζει μούρη ἐπιστήμονα (ἄρα, κοινωνικὸ κύρος) μὲ λεφτά (αὐτὸ δὲν ἀναιρεῖται ἀπὸ ὑποτροφίες ἢ τὴν ὕπαρξη «κανονικῶν» φοιτητῶν), ἐνῶ παράλληλα οἱ καλοὶ καθηγητὲς θὰ φύγουν ἀπὸ τὰ δημόσια, ὅπου εἶναι οἱ περισσότεροι φοιτητές, χάριν καλύτερων μισθῶν.

      Μου αρέσει!

  8. Ο/Η Αντώνης λέει:

    Είπα: Όσο μειώνεται ο πληθυσμός θα μειώνονται και τα Σχολεία κι οι καθηγητές.
    τι δεν κατάλαβες;

    ε καλά, τσίμπησες το Νηπιαγωγείο και κατάπιες το Συνεταιρισμό/σχολείο…

    μη γίνεσαι Γιανναρικός!
    (2+ μήνες πολυώνυμα..έλεεεοος!!!)

    ενώ τώρα ο κάθε πλούσιος άσχετος μπαίνει με 03, όλα τζάμπα και στο τέλος μ’ένα διαδικτυακό μεταπτυχιακό κάνει τη δουλειά του!!….
    ή δίνει πολύ λιγότερα στους βούλγαρους/σλοβάκους κτλ κι όλα καλά!!
    εσυ τι κατάλαβες;

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Κι ὅσο μειώνονται τὰ σχολεῖα, θὰ ἀδειάζει ἡ ὕπαιθρος. Καὶ καλὸ ἐποικισμό. Μᾶς ἀρέσει;

      Συνεταιρισμοὶ ὑπῆρξαν καὶ στὰ Ἀμπελάκια, καὶ σὲ κάθε χωριό, στὸ δικό μου μεσοπολεμικά, καὶ πήγαιναν γενικὰ καλά. Ἄρα, δὲν εἶναι ἡ ἐγγύτητα τοῦ συνεταιρισμοῦ τὸ θέμα. Ἄλλο εἶναι.
      Γιὰ τὰ σχολεῖα τὸ ἴδιο μὲ τὰ νηπιαγωγεῖα.

      Ὄχι, ἀριστοτελικὸς εἶμαι, ὁ ἄνθρωπος ὀρέγεται νὰ μαθαίνει

      Ὠχού…ΑΛΛΟ πράγμα εἶναι νὰ πεῖς «μειώνω τὶς θέσεις ἀπὸ 100 σὲ 70», καὶ ἄλλο -τελείως, μὰ τελείως- νὰ πεῖς «ἐπαναφέρω τὰ παλιὰ αὐστηρότερα κριτήρια».
      Παράδειγμα: 12 ἦταν οἱ θέσεις κάπου, 20 δηλώσανε ἐνδιαφέρον, μόνο 4 ἔγραψαν καλὰ πέρασαν! Ἐὰν ἔγραφαν καλά, θὰ περνοῦσαν 12, θὰ καταλάμβαναν καὶ τὶς. 12. Τόσο ἁπλά.

      Μου αρέσει!

  9. Ο/Η Αντώνης λέει:

    Δεν αδειάζει η ύπαιθρος γιατί κλείνουν τα σχολεία αλλά τα σχολεία κλείνουν γιατί αδειάζει η ύπαιθρος, μη μπερδεύεσαι! Να βρεθεί τρόπος να μην αδειάζει η ύπαιθρος κι αυτός δεν είναι το να δίνουμε ευκαιρία σ’όλους να φύγουν ως φοιτητές για 4-7 χρόνια στη μεγαλούπολη! (οι άλλοι οι πανέξυπνοι για να μη αδειάσει η ύπαιθρος έφεραν τα πανεπιστήμια σε κάθε γραφική κωμόπολη!!! κατάλαβαν τι κάνανε και μείνανε τα κτήρια, άδεια. Ίσως τα μετατρέψουν σε δομές φιλοξενίας )

    Μια χαρά απόσταση είναι τα 4-5 χιλιόμετρα ! Εδώ στην πόλη μου τα Λύκεια τα βγάλαν από την πόλη κι όλα τα παιδάκια πάνε με αστικό, δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να έχει κάθε χωριουδάκι σχολείο ή συνεταιρισμό!!!

    σιγά μη σε βοήθησε στην κατανόηση του σύμπαντος (ούτε ο Γιανναράς δε θα τολεγε έτσι) τι είναι τα πολυώνυμα και η παραγοντοποίηση τριωνύμου !!!

    δε μου λες για τον πλούσιο άσχετο τπτ κι απορώ!

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ἐσὺ μπερδεύεσαι, γιατὶ τὸ ἕνα φαινόμενο ἐπιτείνει τὸ ἄλλο. Ἡ πληθυσμιακὴ μείωση ὁδηγεῖ σὲ μείωση σχολείων (νοσοκομείων κ.λπ.), καὶ ἡ δεύτερη μείωση αὐτὴ ὁδηγεῖ σὲ ἀκόμη μεγαλύτερη πληθυσμιακὴ μείωση στὴν ὕπαιθρο.
      Στὶς κωμοπόλεις δὲν ἔχει ΑΕΙ, ΙΕΚ ἔχει, καὶ καλὰ ἔκαναν, μόνο ποὺ ἔπρεπε νὰ σχετίζονται μὲ τὶς ἐργασίες τοῦ τόπου.

      «Ἀστικό» = μπίζνες μὲ τὴ μεταφορὰ μαθητῶν. Κανεὶς δὲν θὰ ἀφήσει τὸ νήπιο μόνο του στὸ «ἀστικὸ» νὰ τριγυρνᾶ κάμποση ὥρα
      Κάθε χωριὸ πρέπει νὰ ἔχει 1,2,3 πράγματα, γιὰ νὰ καθίσει νέος πληθυσμός, γονεῖς καὶ ἔφηβοι. Ἀλλιῶς, τὸ ξεχνᾶς. Πάρ’ το χαμπάρι. Γι’ αὐτὸ ἔφυγαν, ἄλλωστε καὶ πρίν.

      Μιὰ χαρὰ ὅλα αὐτὰ ποὺ λές. Σὲ αὐτὰ βασίζονται οἱ μηχανές. Ἀλλὰ πρέπει νὰ μὴν φραγκέψεις, ὥστε νὰ δεῖς τὴν ἑνότητα σύμπαντος καὶ μαθηματικῶν (χημείας κ.λπ.) 🙂

      Μου αρέσει!

  10. Ο/Η Αντώνης λέει:

    εμ, τι σε νοιαζει εσένανε που είσαι στην Συμβασιλεύουσα τι συμβαίνει αλλού:
    https://www.eimaifoititis.gr/arthra/panepisthmia-tei/sxedio-athina-poies-sxoles-katargountai-h-sygxwneuontai
    Γρεβενά, Έδεσσα, Νάουσα, Κοζάνη, Ηγουμενίτσα, Δράμα , Καλαμάτα κ.α. χάσανε τουλάχιστον ένα τμήμα το οποίο πήρανε άλλες πόλεις όπως Θεσ/νικη, Πάτρα κ.α.

    αυτά λέγαν κι επι ΠΑΣΟΚαρας και γέμισε ο τόπος συνεταιρισμούς/Γυμνάσια/Λυκεια
    καλά, άστο το νηπιαγωγείο, εξάλλου μια αίθουσα όλο κι όλο είναι δες και τα υπόλοιπα!

    άσε τις θετικές συμπαντικές ενέργειες και πες μου για τον πλούσιο άσχετο:
    Να περνάει με 3 και να κάνει ένα χάι μεταπτυχιακό και να σου τη βγαίνει από δεξιά, δεξιός γαρ, να δίνει λίγα φράγκα στον βούλγαρο και να σου τη βγαίνει πάλι από δεξιά απλά και μόνο με μια αναγνώριση ή να αφήνει περισσότερα φράγκα στον τόπο του σε ένα Ι-ΑΕΙ όπου θα δουλεύουν έλληνες καθηγητές με καλύτερους μισθούς και δε θα φεύγουν μετανάστες στους φράγκους με κίνδυνο να φραγκέψουν ντιπ!;;

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Τί τί μὲ νοιάζει, ἀφοῦ αὐτὸ ἀκριβῶς περιγράφω καὶ δὲν μοῦ ἀρέσει. Δὲν εἶναι ὅμως τὸ ΑΕΙ αὐτὸ ποὺ θὰ λείψει, εἶναι ἄλλα, π.χ. τὸ νοσοκομεῖο στὴν Κέρκυρα, ὅπου πέθαινε κόσμος γιὰ τὰ Γιάννενα, ὅπως στὰ νησιά, τὰ τοπικὰ ἰατρεῖα γιὰ πρῶτες βοήθειες καὶ τὰ ἀστυνομικὰ τμήματα στὰ χωριά, καλὴ συγκοινωνία κοκ.

      Οἱ συνεταιρισμοὶ εἶναι τὸ μέλλον, ἄλλο ἂν τὸ ΠΑΣΟΚ τοὺς κατέστρεψε. Κάποια στιγμή, θὰ ξαναφτιαχτοῦν, τὸ ἐλπίζω τουλάχιστον.

      Μεγάλο καημὸ εἶχα ποὺ θὰ φύγουν οἱ ἀμόρφωτοι καὶ οἱ τεμπέληδες νὰ διαβάσουν.
      Σκεφτόμαστε τοὺς πολλούς, ποὺ θὰ μείνουν χωρὶς καλοὺς καθηγητές, κι ὄχι τοὺς λίγους πλούσιους ποὺ θὰ πᾶνε στὰς Εὐρώπας.

      Μου αρέσει!

  11. Ο/Η Αντώνης λέει:

    θες να με μπερδέψεις; Εσύ δεν είπες μόλις πριν 2 σχόλια οτι σε μικρές πόλεις δεν έχει ΑΕΙ αλλά ΙΕΚ;; έκανες λάθος και το γυρνάς στα νοσοκομεία. δε σ’ακολουθώ..

    ναι ναι, σε λίγο θα τα λες και κολχοζ

    κι εδώ φυσικά δεν τα λες καλά: από καλούς καθηγητές είμαστε πλήρεις το θέμα είναι οτι φεύγουν!
    Αλλά τι μας νοιάζει εμάς άστους να πάνε στους φράγκους!

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Δὲν ἔχει σημασία, ἂν εἶναι ΤΕΙ καὶ ΑΕΙ, μικρὸ τὸ κακό. Σὲ κωμοπόλεις ἀναφέρθηκα, σὲ σύγκριση μὲ τὶς μικρὲς πόλεις.

      Τὰ νοσοκομεῖα χρειάζονται γιατρούς, μηχανικοὺς συντηρητές, κοκ κοκ. Ὅ,τι εἶπα ἰσχύει, ἀπὸ νηπιαγωγεῖο ἕως πρῶτες βοήθειες καὶ νοσοκομεῖο. Θές ὕπαιθρο ἑλληνική; τότε χρειάζεσαι τὴ στελέχωση ὑπηρεσιῶν, δηλαδὴ ἀπόφοιτους σχολῶν. Δὲν εἶναι μόνο αὐτό, ἀλλὰ εἶναι ὁπωσδήποτε καὶ αὐτό.

      Ἔ, καλά, μαζὶ μὲ τὸν Κορδάτο, κορόιδεψε τοὺς συνεταιρισμούς, ἔστω κι ἂν τὸ κάνεις ἀπὸ ἀντικομμουνισμό. Τὸ ἀποτέλεσμα εἶναι τὸ ἴδιο.

      Σιγὰ ποὺ εἴμαστε πλήρεις, τὰ μπερδεύεις. Ποιοὶ μᾶς φεύγουν, βρέ; Οἱ ἀπόφοιτοι.
      Ὅποιος δὲν θέλει νὰ πάει ἐπαρχία ὡς γιατρός, ἂς πάει στὸ Ἀμέρικα καὶ τὴ Φραγκιά. Ἐγώ, θὰ τοῦ ἔβαζα κι ἕνα φόρο-δήμευση περιουσίας γιὰ τὰ λεφτὰ ποὺ ξόδεψε τὸ κράτος κι οἱ πολίτες γιὰ πάρτη του, ἀπὸ νήπια ἕως ΑΕΙ.

      Μου αρέσει!

  12. Ο/Η Αντώνης λέει:

    το θέμα είναι οτι έγινε διασπορά πανεπ. τμημάτων στην περιφέρεια είτε την πούμε ύπαιθρο, κωμόπολη ή μικρή πόλη… τάχα για ενδυνάμωση των τοπικών οικονομιών, ξέρεις, ρουμ του λετ, κλαμπάκια,καφέ και τα συναφή!

    θες ύπαιθρο; χρειάζεσαι πρωτογενή τομέα, όλα τ’αλλα είναι.. άλλα λόγια!

    δε κοροϊδεύω του συνεταιρισμούς αλλά το οτι θέλανε συνεταιρισμό και στην Άνω Κωλοπετινίτσα και στην Κάτω οι οποίες απέχουν 4-5Km!!!!

    Φυσικά μας φεύγουν οι απόφοιτοι που πανε και διδάσκουν στη Φραγκιά ή δεν έχεις ακούσει για δαύτους;

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ἡ λογικὴ τῆς ἐνδυνάμωσης ἦταν λανθασμένη, ὡστόσο ἔπρεπε νὰ ὑπάρχουν τοπικὰ ἀνώτερα ἐκπαιδευτικὰ ἱδρύματα ἀνάλογα μὲ τὴν παραγωγὴ τῆς περιοχῆς, ὥστε νὰ μένουν καὶ νὰ καταρτίζονται ἐκεῖ (π.χ. στὴν πρωτεύουσα τοῦ νομοῦ) οἱ νέοι, καὶ νὰ μὴν ἔρχονται τουρίστες συνήθως ἄσχετοι. Ὅ,τι κι ἂν παράγεται.

      Ντάξει, ἅμα ὁ ἄλλος θέλει τὴ μεγάλη ζωή, γιατὶ δὲν ἔχει φακελάκι καὶ μεγαλεῖα στὸ Λέτσοβο, τότε ὁ δρόμος εἶναι ἐλεύθερος καὶ τὰ σκυλιὰ δεμένα.

      Μου αρέσει!

  13. Ο/Η Αντώνης λέει:

    πολλά είναι λάθος αλλά κάνουν/εις τα στραβά μάτια!
    Το Δημόσιο πρέπει να μεριμνά για το πώς θα εξασφαλίσει δωρεάν 9-10 έτη υποχρεωτικής παιδείας! Δε κατάλαβα γιατί πρέπει να γίνει εκτός από κακός ξενοδόχος (δες την τρομερή του επιτυχία με τα «Xenia») και κακός πανεπιστημιακός δάσκαλος.
    Θες να το κάνεις, οκ, αλλά σε περιορισμένη κλίμακα, αυτοί το’χουν ξεχειλώσει!!
    518 τμήματα στα μηχανογραφικά, τοχουν τερματίσει, οι ανθρώποι!!!
    518 ΤΜΗΜΑΤΑ !
    Μείωσε τα τμήματα στο ελάχιστο, μείωσε τους εισακτέους στο ελάχιστο, όσους χρειάζεσαι για τα σχολεία ή τις άλλες υπηρεσίες(οι απόφοιτοι δημοσίων ΑΕΙ θα προτιμούνται από άλλους) κι αυτό είναι όλο!
    Και καλύτερη δημόσια πανεπιστημιακή εκπαίδευση θα έχεις και λιγότερα έξοδα ωστε να σου μείνουν λεφτά να ενδυναμώσεις τις τοπικές κοινωνίες με σοβαρές επεμβάσεις!
    Και όποιος ορέγεται πανεπιστημιακή εκπαίδευση και αποτυγχάνει στο Δ-ΑΕΙ να πάει στο Ι-ΑΕΙ ή να κάτσει στην περιφέρεια και να δουλέψει.

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ἡ γνώση εἶναι σὰ τὸ νόμισμα, πρέπει νὰ τὸ κατέχει ΜΟΝΟ τὸ κράτος. Ὅταν σοῦ ἔρθει ἰσλαμικὸ σχολειό, ΙΕΚ καὶ ΑΕΙ, θὰ σὲ δῶ ἐγώ.

      Ὅ,τι εἶναι μοχλὸς γιὰ παραμονὴ στὴν ἐπαρχία, εἶναι καλό, ἀρκεῖ νὰ εἶναι πραγματικὴ παραμονὴ καὶ νὰ συνεισφέρει πραγματικά.
      Αὐτὸ ποὺ χρειάζεται εἶναι ἀνέβασμα τῶν κατώτατων βαθμῶν εἰσαγωγῆς. Οὔτε αὐτὸ ὅμως θὰ σὲ γλιτώσει ἐσένα ἀπὸ αὐξημένους πτυχιούχους, ἀφοῦ θὰ σπουδάσουν οἱ ἀποτυχόντες (εἴτε ἔξω εἴτε σὲ Ι-ΑΕΙ τῆς Ἑλλάδας).

      Μου αρέσει!

  14. Ο/Η Αντώνης λέει:

    κλείνεις τα μάτια και δε βλέπεις έλληνες επιστήμονες που διδάσκουν στη φραγκιά και κάθεσαι και τους μπερδεύεις με το ευκολάκι, τους γιατρούς που δεν κάθονται στο Λέχοβο ή στη Λέρο..
    δες το αλλιώς!!

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ὅσοι φεύγουν δὲν εἶναι «τόσο Ἕλληνες ὅσο θὰ ἔπρεπε». Τὸ βασικὸ εἶναι νὰ μείνεις ἐδῶ πάσῃ θυσίᾳ. Ὅποιος φεύγει μόνιμα, νὰ μὴν ξαναγυρίσει, δὲν ἦταν ποτέ του Ἕλληνας.

      Μου αρέσει!

      • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

        Ἔχω προσωπικὰ παραδείγματα Ἑλληναράδων, ποὺ ἀφοῦ μοῦ ἔπρηξαν τὸ συκώτι μὲ τὴν Ἑλλαδάρα, πῆραν τὰ μάτια τους καὶ δὲν ξαναματαγυρνᾶνε, γιατὶ δὲν γουστάρουν νὰ δουλέψουν στὴν ἐπαρχία.
        Ἄσε.

        Μου αρέσει!

  15. Ο/Η Αντώνης λέει:

    «Ἡ γνώση εἶναι σὰ τὸ νόμισμα, πρέπει νὰ τὸ κατέχει ΜΟΝΟ τὸ κράτος. »
    γιατί άραγε σε πειράζω λέγοντάς σε Κνίτη, χαχα !
    518 δημόσια τμήματα… να τα χιλιάσουν!
    έλεος!
    Οι αποτυχόντες να πάνε να σπουδάσουν όπου θέλουν πλην όμως προτεραιότητα για όποια δημόσια θέση θα έχουν οι άλλοι, κλειστό σύστημα, σα να λέμε σε σπουδάζω για να σε κάνω υπάλληλό μου!

    Εδώ εσύ έκανες λάστιχο την έννοια Έλληνας και συγκαταλέγεις κι αυτούς τους «βάρβαρους» αντίχριστους επειδή μιλάν ελληνικά και μένουν Ελλάδα και σε χάλασαν οι νέοι απόφοιτοι που τα τελευταία 10-15 χρόνια δουλεύουν στη φραγκιά.. κι αυτό ξαναδές το!

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ὅλα τὰ κράτη ποὺ σέβονται τὸν ἑαυτό τους τὸ ἔκαναν αὐτό, σὲ κάθε τομέα ἀνθρώπινης δραστηριότητας.
      Πρῶτα, λ.χ. ἡ Ἀγγλία κατέλαβε τὸν κόσμο καὶ ἔλεγχε τὸ ἐμπόριο, καὶ ἔπειτα ἔβγαλε τὴ μπούρδα περὶ ἐλεύθερης ἀγορᾶς καὶ ἐμπορίου.
      Ὅποιος θέλει νὰ γίνει «ἀνοιχτόμυαλος», πρῶτα γίνεται κρατιστὴς κι ἐνισχύει τὸ κράτος του.

      Προτεραιότητα; Ἄ ὄχι, θὰ σοῦ ποῦν οἱ φιλελεύθεροι φίλοι σου. Ὅποιος ἔχει καλύτερα προσόντα. Καὶ καλύτερα προσόντα θὰ ἔχει ὅποιος σπούδασε σὲ Ι-ΑΕΙ, ποὺ θὰ στελεχωθεῖ ἀπὸ φευγάτους σὲ αὐτὸ πρώην καθηγητὲς Δ-ΑΕΙ. Ἄρα, θὰ φᾶς στὴ μάπα (ὡς δημόσιο ὑπάλληλο καὶ ἀρχιδιευθυντή) τὸ στουρνάρι, γιατὶ σπούδασε στὸ Ι-ΑΕΙ.

      Οἱ νέοι μας ἔχουν φάει 30-40 χρόνια ἀνθελληνικῆς προπαγάνδας. Ὅσοι τὴν ἐσωτερίκευσαν σὲ βαθμὸ τέτοιο ὥστε νὰ φύγουν στὸ ἐξωτερικὸ γιὰ πάντα («μαύρη πέτρα»), δὲν αἰσθάνονται Ἕλληνες. Μὲ τὸ στανιὸ Ἕλληνες;
      Ἂν ἦταν Ἕλληνες, θὰ κάθονταν ἐδῶ ἂν ὄχι γιὰ κάτι ἄλλο, τουλάχιστον γιὰ ἀντίβαρο στοὺς ἑλληνόφωνους ἀντίχριστους ποὺ λές.

      Μου αρέσει!

  16. Ο/Η Αντώνης λέει:

    me 518+ τμήματα δεν ενισχύεις το κράτος, αυτό σου λέω τόση ώρα, το αποδυναμώνεις!

    εγώ σου βάζω περιορισμούς, δική μου η σκέψη, ό,τι θλω θα κάνω: θα σπουδάζω όσους θέλω και θα τους παίρνω στη δούλεψή μου, πω πω βρε παιδί μου ντε και καλά να γίνει το δικό σου!!

    οι 600000 χιλιάδες νέοι μας, θύματα του συστήματος μπάτε όλοι στα ΑΕΙ και βλέπουμε, έκαναν ότι θα έκανε ο οποιοσδήποτε για να επιβιώσει!
    Το να κοπιάσει κάποιος 5-10 χρόνια για πτυχίο-μεταπτυχιακό-διδακτορικό και να ακούει εσένα να του λέει τράβα στο χωράφι γιατί έτσι πρέπει μάλλον για ανέκδοτο θα του φανεί!

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ἔλα τώρα, πόσο κάνει μιὰ μίζα ὁποιαδήποτε κυβέρνησης, λαϊκισμός πιὰ μὲ τὰ 518 τμήματα. Μοῦ θυμίζεις ἕναν Καρδιτσιώτη συμφοιτητὴ ποὺ εἶχε τὴν φοβερὴ ἰδέα ὅτι νὰ μειωθοῦν σὲ 100 οἱ 300. Μιλᾶμε, θὰ ἄλλαζε τὸ σύμπαν.

      Ποιὰ δούλεψή σου; Δὲν μιλᾶμε μόνο γιὰ τὸ δημόσιο καὶ τὶς προσλήψεις. Σὲ μιὰ περιοχὴ με κτηνοτροφία θὰ φτιάχναμε ΙΕΚ γιὰ κτηνίατρους. Σὲ μέρη μὲ γούνα, ἀντίστοιχες εἰδικότητες. Σὲ ἄλλη μὲ ἀγροτικὴ παραγωγή, ἀντίστοιχα. Αὐτὸ χρειάζεται.

      Καλὰ νὰ κάνουν, νὰ ἐπιβιώσουν ὅπως μποροῦν. Καθένας ἔτσι κάνει. Κάθε ἐπιλογὴ ἔχει καὶ κόστος. Δέχεσαι τὸ κόστος τῆς φυγῆς (ἄχ, τί νὰ κάνουν), ἀλλὰ δὲν δέχεσαι τὸ κόστος τῆς μὴ-ψήφου, γιατί;
      Ἄσε μὲ τὰ θύματα πιά, ἐντάξει, λὲς καὶ δὲν τὸ βλέπανε. Καὶ μὲ τὸ «χωράφι», δὲν τὸ ἔχεις. Πότε εἶπα νὰ πάει στὸ χωράφι;

      Μου αρέσει!

  17. Ο/Η Αντώνης λέει:

    άσε την Συμβασιλεύουσα κι έλα να κάτσεις στην επαρχία να δεις τη γλύκα..

    Μου αρέσει!

  18. Ο/Η Αντώνης λέει:

    δε μ’απασχολεί που έζησες, το θέμα είναι που ζεις τώρα κι οτι ενώ ξέρεις οτι όλο αυτό με τους υπεράριθμους εισακτέους και την αδυναμία του κράτους να τους απασχολήσει είναι μια τεραστίων διαστάσεων μούφα κάθεσαι και μου λες άλλα γι’άλλα!

    Μου αρέσει!

  19. Ο/Η Αντώνης λέει:

    καλέ μου,
    -είναι μούφα οι υπεράριθμοι εισακτέοι;
    -είναι συνένοχα όλα τα ΑΕΙ μαζί με τους πολιτικούς;
    -είναι μούφα η αίσθηση που καλλιεργούν οτι τα πτυχία που θα πάρεις αυξάνουν την πιθανότητα εύρεσης εργασίας εντός Ελλάδος;
    αν είναι γιατί με ζορίζεις; κάνε ένα ρισταρτ κι είμαστε οκ!

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      -εἶναι ἄσχετο μὲ τὴν πραγματικὴ ἀνάγκη γιὰ μηχανικοὺςκ.λπ.
      -Ὄχι, γιατὶ ὑπάρχει ἀνάγκη γιὰ ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ κοκ.
      -Τὸ ἕνα δὲν ὁδηγεῖ στὸ ἄλλο. Μπορεῖ νὰ ὑπάρξει καλύτερη διαχείριση
      Πρέπει
      1. νὰ ξεκολλήσεις ἀπὸ τὸν «ὀρθόδοξο» ἀγροταλιμπανισμὸ τοῦ μικροῦ ἑλληνορθόδοξου σπιτιοῦ στὸ λιβάδι μακριὰ ἀπὸ τὰς κομμουνιστικὰς θεωρίας τῶν ΑΕΙ. Ὁ κόσμος θέλει μόρφωση, τὸ ἄροτρο τελείωσε.
      2. Νὰ μὴν μπερδεύεις τὴν ἀνάγκη μὲ τὴν κακὴ διαχείρισή της.

      Μου αρέσει!

      • Ο/Η Αντώνης λέει:

        εν πρώτοις, εκεί στην «Προχωρᾶμε» που μ’έστειλες παραδέχεσαι πως όλα ήταν μούφα, παραμυθάκι του εκσυγχρονισμού που τέλειωσε το λες και απαιτείς απ’την κλαψιάρα να το ήξερε αφού όπως λες είχε τα χρονάκια της και εξάλλου όλοι το ξέρανε, ΑΕΙ-πολιτικοί-γονείς, αλλά όλοι κάναν μόκο γιατί βολεύονταν όλοι,
        η κλαψιάρα με φοιτητηλίκι / διακοπές 4-6 έτη, τα ΑΕΙ με πολλούς φοιτητές άρα και περισσότερα φράγκα, οι πολιτικοί με τους ψήφους της Άνω Κολοπετινίτσας μιας και θα της έχτιζε ολόκληρο τμήμα ΑΕΙ αλλά και πολλών γονέων γιατί με την άυξηση των εισακτέων επιτέλους ο κανακάρης τους θα σπούδαζε
        κι εδώ μας λες άλλα γιάλλα, τι έγινε;; πού μπερδεύτηκε

        Λοιπόν, στο προκείμενο:
        -έχουμε ανάγκη κι από άλλους μηχανικούς;;!! το άλλο με τον Τοτό;;
        -έχουμε ανάγκη κι από άλλα ΑΕΙ;;!! ->>–
        -???
        1. ο κόσμος θέλει αλήθειες κι όχι μούφες! Αν συνεχιστούν οι μούφες η κλαψιάρα θα τους κάψει το σπίτι!
        2. Δέχεσαι οτι υπάρχει κακή διαχείρηση αλλά δε λες πού.

        Μου αρέσει!

  20. Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

    Ἐπίσης, νὰ ἐπιλύσεις τὰ ἑξῆς γόρδια προβλήματα:
    -Ὑπεράριθμοι θὰ αὐξηθοῦν ἀκόμη περισσότερο μὲ ἰδιωτικὰ ΑΕΙ (τὰ ἄλλα ἰδιωτικὰ ἤδη ὑπάρχουν) γιατὶ τότε δὲν θὰ χρειάζεται νὰ δίνεις λεφτὰ γιὰ Βουλγαρίες καὶ Ἀγγλίες.
    -Μὲ κατηγορεῖς ὅτι στέλνω τὸν κόσμο στὰ χωράφια, τὴν ἴδια στιγμὴ ποὺ ὑποστηρίζεις ὅτι «φτάνει πιὰ τόσοι φοιτητές». Γιὰ πές, ποῦ θὰ πᾶνε;

    Μου αρέσει!

  21. Ο/Η Αντώνης λέει:

    – – είπαμε, δε με παρακολουθείς, κλειστό σύστημα, προτιμούνται οι των Δ-ΑΕΙ_ΤΕΙ_ΙΕΚ κι όσοι ορέγονται σπουδές να πάνε όπου θέλουν Ι-ΑΕΙ_ΤΕΙ_ΙΕΚ αλλά να ξέρουν όλοι οτι κανείς δεν εγγυάται τπτ οπότε πριν πάνε για σπουδές να το σκεφτούν ξανά και ξανά τι θα κάνουν και πως θα αποκατασταθούν επαγγελματικά. Τίμια πράματα κι όχι μούφα πάνω στη μούφα.

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Σὲ ποιὰ δεκαετία ἀναφέρεσαι; τοῦ ’90;
      Μόλις γίνουν Ι-ΑΕΙ, ὄχι μόνο 1. θὰ ἀναγνωριστοῦν ὡς ἰσότιμα ἀλλὰ καὶ 2. θὰ ἔχουν καλὴ φήμη (καλοὶ καθηγητές, φευγάτοι ἀπὸ δημόσιο), ἄρα θὰ προτιμῶνται.
      Γιὰ τὸ 1. ἂν δὲν τὸ κάνει τὸ κράτος ἔπειτα ἀπὸ λαϊκιὰ ἀπαίτηση τοῦ «ἐξαπατημένου λαοῦ», θὰ τὸ κάνει ἔπειτα ἀπὸ ἀπαίτηση τῶν νεοφιλελεύθερων. Σὲ κάθε περίπτωση, θὰ γίνει ἄμεσα.
      ἌΡα, πάει κι αὐτό.
      Ἄρα, ἐπανέρχομαι:
      -Τί θὰ κάνεις μὲ τοὺς ἀκόμη περισσότερους ὑπεράριθμους ποὺ
      -δὲν θὲς νὰ πᾶνε στὰ χωράφια;

      Μου αρέσει!

      • Ο/Η Αντώνης λέει:

        όταν μιλάς τίμια και τους λες οτι εγώ χρειάζομαι Χ άτομα άρα οι υπόλοιποι σκεφτείτε από νωρίς, στα 18 σας, τι θα κάνετε και στα χωράφια θα πάνε και κομμωτική θα πάνε και νυχούδες και υδραυλικοί και κτηνοτρόφοι και παντού!!!
        Αν τους κοροϊδεύεις και τους στέλνεις μιλιούνια για 4-5 χρόνια και σπουδάζουν ό,τι νάναι που να στρώσουν οπίσθιο στο χωράφι ή στο σταύλο!!

        Μου αρέσει!

      • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

        Βρέ, ὑπάρχουν πάπυροι ἀπὸ τὸ 2000 π.Χ. (κάπου ἐκεῖ), ποὺ λέει ὁ μπαμπάς, «γίνε γραφιάς, γιατὶ ἡ δουλειὰ τοῦ ἀγρότη εἶναι ἄστα νὰ πᾶνε». Καὶ θὰ πεῖς ὅτι φταίει τὸ ΠΑΣΟΚ χαχα.

        Τὸ «χρειάζομαι» δὲν εἶναι στατικό. Ἔχει σχέση μὲ τὴ βιομηχανία, τὶς προοπτικές, τὴ θέση τῆς χώρας.
        Ἡ αὔξηση τῶν θέσεων ἀπὸ τὴ Μεταπολίτευση καὶ μετὰ δὲν ἔγινε γιατὶ θέλανε ψηφουλάκια, ἀλλὰ γιατὶ ὑπῆρχαν προοπτικὲς καὶ βιοτεχνίες, βιομηχανίες κ.λπ., καὶ γιατὶ ἔπρεπε τὸ μουλάρι νὰ ἀντικατασταθεῖ ἀπὸ ἀμάξι κοκ

        Κανεὶς δὲν εἶπε ρητά «βολευτεῖτε καὶ βλέπουμε», δὲν ἔβγαλαν ντουντοῦκα ὁ Σημίτης κι οἱ ἄλλοι ὅταν ἄλλαξαν τὴ μέθοδο μέτρησης τῆς νεανικῆς ἀνεργίας. Ὅποιος διάβαζε, τὸ ἔμαθε.

        Λοιπόν, ἀντὶ γιὰ «τίμιες προφητεῖες» ποὺ προτείνεις, ποὺ δὲν ἀξίζουν πολλά, πιὸ σοβαρὰ φαντάζουν ὅσα λέει ἡ Γκρέτα, μὴν κάνετε παιδιά.
        Προβλήματα ποὺ ἀπασχολοῦν ὅλον τὸν πλανήτη, ἐσὺ τὰ λύνεις μὲ ἕνα «τόσοι γιὰ κομμώτρια, τόσοι στὰ χωράφια κοκ». Μιλᾶς σὰν Κνίτης τώρα (προγραμματίζεις), καὶ χαίρομαι χαχα!
        Ἔλα, σ’ ἀρέσει ὁ κεντρικὸς σχεδιασμός, πές το πιά.

        Μου αρέσει!

  22. Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

    Τὸ παραμυθάκι τοῦ ἐκσυγχρονισμοῦ ἀφοροῦσε τὴν ἀνεργία, τὴ μείωσή της.
    Ὑπῆρχε ὅμως παράλληλα καὶ τὸ νοικοκυραίικο (ἑλληνορθόδοξο) παραμυθάκι, τοῦ σπουδαγμένου-ἐπιτυχημένου, ποὺ ἔρχεται ἀπὸ αἰῶνες βαθιά. Νὰ μὴν πῶ ἀπὸ πρὸ Χριστοῦ. Ἅμα μπορεῖς, σκότωσέ το.
    Ἐὰν Ὑπῆρχε πρόγραμμα καὶ ὀργάνωση, καὶ ἐὰν οἱ φλῶροι ἐπαναστάτες ἤξεραν τί ἤθελαν κι ὄχι τί θέλει ἡ μαμά, τὴν ὁποία ἔβριζαν ὡς ἀπόφοιτοι, δὲν θὰ εἴχαμε πρόβλημα μὲ τὰ ΑΕΙ καὶ τὰ ΤΕΙ.
    Ἂν ἡ κλαψιάρα διάλεγε τὴ σχολὴ ποὺ ἤθελε. Ἂν ὁ πολιτικὸς σκεφτόταν τί παράγει ἕνας τόπος γιὰ νὰ βοηθηθεῖ διὰ τῆς ἵδρυσης ἑνὸς ΙΕΚ ἢ ΤΕΙ. Ἂν οἱ βάσεις ἦταν ψηλὲς ἀλλὰ οἱ πολλὲς θέσεις ὑπῆρχαν: Τότε δὲν θὰ εἶχες κανένα πρόβλημα. Ὅλες αὐτὲς οἱ ὑποθέσεις δὲν εἶναι ἀδιανόητες ἢ ἀνέφικτες. Ἁπλά, ἦταν λάθος διαχείριση. Τί δὲν καταλαβαίνεις;

    -Ποιὸν Τοτό, ποῦ ψάχνουμε κάποιον νὰ φτιάξει στὴν ἐπαρχία ἕνα ἠλεκτρικὸ δίκτυο γιὰ σπίτι ἢ γιὰ τὰ ὑδραυλικὰ καὶ δὲν βρίσκαμε;
    -ἄ, πὲς κι ἐσὺ τὴ σοφία τοῦ Καρδιτσιώτη, νὰ γίνουν 100 οἱ 300 τῆς Βουλῆς γιὰ νὰ δοῦμε ἄσπρη μέρα!
    -Καλά, ἄσε τὸν κόσμο νὰ ψηφίζει ἀπὸ τὴ Λαπωνία, καὶ πές μου: Μὲ μαστίγια ἔστελναν τὰ παιδιά του, ἀφότου ἔκλεισε ἡ ἐπετηρίδα;

    Μου αρέσει!

  23. Ο/Η Αντώνης λέει:

    μισά τα λες πάλι:
    «Τὸ παραμυθάκι τοῦ ἐκσυγχρονισμοῦ ἀφοροῦσε τὴν ἀνεργία, τὴ μείωσή της» και, συμπληρώνω εγώ, υπόσχονταν μείωσή της δλδ εργασία με την προϋπόθεση, στην αρχή, υπάρξης πτυχίου, μετά και μεταπτυχιακού και μετά ΚΑΙ διδακτορικού, δε είχε άλλο παρακάτω, το τερμάτισαν και κατέρρευσε, απλά πράγματα! Εμ, σ’αυτό το ελληνοορθόδοξο «παραμυθάκι» στηρίχθηκαν όλοι τους, ΑΕΙτζήδες και πολιτικάντηδες και στήσανε αυτήν την πυραμίδα! Το μόνο θύμα η κλαψιάρα που στην ουσία ήταν ανήλικο .
    Όλοι οι άλλοι πρέπει να πληρώσουν το τίμημα!

    Με ΑΝ και ΘΑ χορτάσαμε!

    -εσύ ο ίδιος λες οτι ο έλληνας αγρότης με τπτ δε μπορεί να συναγωνιστεί τον πακιστανό (ή δε το λες πια;;). Πώς θέλεις λοιπόν ο έλληνας ηλεκτρολόγος/υδραυλικός να μπορεί να συναγωνιστεί τους αλβανούς;;
    και δεν αναφερθήκαμε σε υδραυλικούς αλλά σε μηχανικούς!!!!
    -???
    -Είπαμε, ανήλικα είναι, έχουν το ακαταλόγιστο!

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Σὲ ὅλο τὸν κόσμο σπουδάζουν, γεμάτες οἱ Ἀγγλίες, Ἰαπωνίες, ΗΠΑ ἀπὸ πανεπιστήμια, διδακτορικὰ κ.λπ. ἀλλὰ ἐσὺ βρίσκεις τὸ πρόβλημα στὶς πολλὲς θέσεις, κι ὄχι στὸ ἀνοργάνωτο τῆς προσπάθειας στὴν Ἑλλάδα.
      Καλά, κάνε παρέα μὲ τὴν «Προχωρᾶμε» γιατὶ ἐξαπατήθηκε, ἀλλὰ ὅλως τυχαίως ὅταν ἔκλεισε τὰ 18, τὰ 19, τὰ 20, τὰ 21 (πόσο ἔκανε τέλος πάντων νὰ ἀποφοιτήσει) δὲν πῆρε τὴν τύχη της στὰ χέρια, δὲν ἐπαναστάτησε ἐνήλικη, καὶ δὲν ἔγινε λ.χ. ζωγράφος ποὺ πλένει πιάτα, ὅπως διάφοροι μεγάλοι καλλιτέχνες. Ἀφίετε τὰ παιδιὰ νὰ ἔλθουν εἰς ἐμέ, ὄχι spoiled παιδιά.

      Τόσα ΑΝ γίνονται σὲ ἄλλες χῶρες. Ἂν δὲν ἔγιναν ἐδῶ, εἶναι ἄλλο πράγμα.

      – Βρέ, ὁ Ἕλληνας ὑδραυλικὸς καὶ μηχανικὸς θὰ ἦταν σπουδαγμένος, ἐνῶ ὁ Ἀλβανὸς στὸ Πανεπιστήμιο Πρίστινας ὄχι. Ὅπως ἡ γεωργία βιομηχανικῶν χωρῶν εἶναι πολὺ παραγωγικότερη τῶν χωρὶς καλὸ ἐκπαιδευτικὸ σύστημα καὶ γεωργικὲς σχολές. Νά γιατί!
      -ἴδιας φύσης λαϊκισμός, «μειῶστε το (βουλευτές, φοιτητές), γιὰ νὰ δουλέψει». Κι ἂν ἦταν λαϊκισμός, πάει καλά. Εἶναι καὶ λάθος.
      -17ἐτῶν καὶ 800 μηνῶν ἀνήλικο. Εἴπαμε

      Μου αρέσει!

      • Ο/Η Αντώνης λέει:

        εγώ βρε, ούτε τα Βλάχικα δε μιλάω, μπρος σε κάτι κουρτσούδια σα την «Προχωρᾶμε» στρωτή μετάνοια κάνω!!
        Άϊντε, πολλά είπαμε, ciao.

        υ.γ.
        Βρε, ο αλβανός με ένα πιάτο φασολάδα δούλευε μια μέρα και θέλεις να βρεις έλληνα υδραυλικό ακόμη στην πιάτσα;

        Μου αρέσει!

      • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

        Πάντα οἱ Ἕλληνες εἶχαν πλεονέκτημα στὴν ἐκπαίδευση. Βλέπε καὶ τὰ τούρκικα σπίτια τὸ ’99 μὲ τοὺς σεισμούς, ἂν δὲν καταλαβαίνεις τί σημασία ἔχει ἕνα γενικὸ ἀνεβασμένο γνωστικὸ ἐπίπεδο.

        Open borders, εἴπαμε.

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s