ἐπιχειρήματα..

Ανακεφαλαιώνω σχηματικά και εν συντομία τα επιχειρήματα εναντίον του υγειονομικού εγκλεισμού

1. Το ηθικό και πολιτικό επιχείρημα υπέρ της ελευθερίας και του απαραβίαστου των θεμελιωδών ατομικών δικαιωμάτων όπως αναπαλλοτρίωτα κατοχυρώνονται στο Σύνταγμα (status negativus). Απεμπολώντας πολιτικές κατακτήσεις αιώνων υπό το φόβο μην κολλήσουμε γρίπη, και παραχωρώντας στο κράτος το δικαίωμα να ορίζει τις ιδιωτικές ζωές μας ως την τελευταία λεπτομέρεια, δημιουργείται ένα πολύ κακό προηγούμενο. Η εξουσία είναι ακόρεστη και όσο γονατίζεις μπροστά της ζητά συνεχώς κι άλλα, μέχρι να φτάσει στο απόλυτο μιας «μπότας που πατάει ένα ανθρώπινο πρόσωπο, για πάντα», όπως το διατύπωσε έξοχα ο Τζωρτζ Όργουελ.

2. Το «δεξιό» επιχείρημα υπέρ της συνέχισης της κανονικής λειτουργίας της οικονομίας. Θέτω εντός εισαγωγικών το «δεξιό» διότι στην πραγματικότητα δεν υφίσταται διάκριση μεταξύ «ανθρώπων» και «αριθμών». Πρόκειται για ύπουλο ψευδοδίλημμα. Οι αριθμοί αναφέρονται σε ανθρώπους. Όταν οι αριθμοί παίρνουν την κατιούσα, οι άνθρωποι συνήθως δυστυχούν. Το επιχείρημα της οικονομίας δεν βάζει τους αριθμούς πάνω από τους ανθρώπους. Κάνει μια ωφελιμιστική στάθμιση της κατάστασης και διαπιστώνει ότι το συνολικό ποσό δυστυχίας που θα προκύψει για τον πληθυσμό εξαιτίας του lockdown ξεπερνά κατά πολύ την δυστυχία που θα προκληθεί από τους θανάτους ελέω covid – ΑΝ υποτεθεί ότι η καραντίνα είναι αποτελεσματικό μέσο μείωσης της διασποράς, πράγμα το οποίο αρκετοί επιστήμονες αμφισβητούν.

3. Το «αριστερό» επιχείρημα: η καραντίνα είναι εξόχως ταξική. Δεν πλήττει όλους στον ίδιο βαθμό. Εξουθενώνει πρωτίστως τους φτωχούς και τους μισθοσυντήρητους του ιδιωτικού τομέα. Αυτοί θέλουν να δουλέψουν διότι χωρίς εργασία απειλείται η ίδια τους η επιβίωση. Αλλιώς θα στραφούν στον παρασιτισμό και το έγκλημα, όπως γίνεται π.χ. στις «ναρκοδημοκρατίες» της Λατινικής Αμερικής. Τα γλυκανάλατα που σας τσαμπουνάνε περί «εξίσωσης όλων μπροστά στον κοινό κίνδυνο» είναι μπούρδες. Καθαρή ιδεολογία των χορτασμένων.

4. Το κοινωνικό επιχείρημα. Ο άνθρωπος είναι κατά τον Αριστοτέλη ζώον πολιτικόν, δηλαδή κοινωνικό. Η κοινωνικότητα δεν είναι κάτι παρεπόμενο, επίκτητο ή εξωτερικό πρόσφυμα, αλλά η ίδια η ουσία της ύπαρξής του. Χωρίς κοινωνία δεν υπάρχει άνθρωπος. Το ίδιο λέει με άλλο τρόπο η Εκκλησία: εις χριστιανός, ουδείς χριστιανός.

5. Το «χριστιανικό» επιχείρημα. Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν φοβάται τον βιολογικό θάνατο ούτε ο θάνατος είναι η «αχίλλειος πτέρνα» στο οικοδόμημά της, όπως υποστηρίζουν κάτι χιψτεροδημοσιογραφίσκοι της πλάκας. Ο Χριστός υπενθυμίζει το επικείμενο του θανάτου και παρακινεί τους ακροατές του σε μετάνοια και προετοιμασία για την αιώνια ζωή. Η «μνήμη θανάτου» αποτελεί ουσιώδες στοιχείο της ασκητικής και γενικότερα της χριστιανικής παράδοσης. Η συναίσθηση της βραχύτητας της επίγειας ζωής αποδεσμεύει τον άνθρωπο από τους κοσμικούς λογισμούς και τις βιοτικές μέριμνες και τον οδηγεί στο φως του Χριστού, τοποθετώντας τον ενώπιον της αιωνιότητας.

6. Το φιλοσοφικό επιχείρημα. Για τον Πλάτωνα, όπως διαβάζουμε στο Φαίδωνα, η φιλοσοφία ορίζεται ως μελέτη θανάτου. Η μελέτη του θανάτου αποτελεί γόνιμη πνευματική εργασία, που οδηγεί σε εγρήγορση και σωφρονισμό. Αυτός που ζει μέσα στο φόβο και αναλώνει όλη του την ενέργεια στην αποφυγή του θανάτου καταντά ένας αδρανής ανάπηρος, σωματικά και πνευματικά.

7. Το ιατρικό επιχείρημα. Πολλοί διακεκριμένοι επιστήμονες έχουν ταχθεί κατά του μέτρου του γενικού lockdown ως βάρβαρης και ξεπερασμένης μεθόδου μεσαιωνικής ιατρικής, με αμφίβολα αποτελέσματα.

Πηγή

Ὄντας ὁ πιὸ πρόσφατος (ἤτοι ξεπεσμένος) ἐκπρόσωπος  μιᾶς δυναστείας ἐπαγγελματιῶν πολιτικῶν 100 ἐτῶν, μόνο ἀδιαφορία γιὰ τοὺς ἀνόμοιούς του Ἕλληνες ποὺ δὲν τὸν κατάλαβαν ποτὲ ἔχει ὁ Μητσοτάκης, ποὺ ἀρχικὰ τοῦ φτιάξαν ἕνα ὑπουργεῖο γιὰ νὰ μαθαίνει παίζοντας (καὶ δημιουργώντας ἀλληλεπικαλυπτόμενες ἤτοι συγκρουόμενες ἁρμοδιότητες ὑπουργείων), ποὺ μετὰ τὸν δίδαξαν πῶς νὰ ἀποκτήσει «ἀνθρώπινο προφίλ», καὶ ἔκτοτε μεταμορφώθηκε ἀπὸ ἕναν χαζογελαστὸ γουρλωτὸ «Κούλη» ἀρχικὰ σὲ αὐτοδημιούργητο (!) γιάπη ποὺ πίνει τὸν καφέ του διαβάζοντας ἐφημερίδα, καὶ τώρα σὲ ἀποφασισμένο Κυριάκο-Ἡγέτη τῆς Φυλῆς, ποὺ δὲν χαμπαριάζει ἀπὸ κανενὸς εἴδους ἐπιχειρήματα. Βρῆκε μάλιστα καὶ λεφτὰ ἀπὸ τὸ ματωμένο κομπόδεμα δέκα χρόνων λιτότητας, κι ἀφοῦ τὰ πέταγε πέρα-δῶθε σὲ σαχλὲς αὐξήσεις σὲ συντάξεις καὶ μισθούς (σὰν τὰ συριζοειδή) βάσει τοῦ τουριστικοῦ κοπανιστοῦ ἀέρα, τώρα, στὴν πρώτη συμφορά, τοῦ ἀπέμειναν λεφτὰ μόνο γιὰ 2 μῆνες ὑποχρεωτικοῦ ἐγκλεισμοῦ.

Ἡ αὐθόρμητη ἐπιλογὴ ξένης γιὰ σύζυγο, ἡ ἐπιτηδευμένη χρήση ξένων λέξεων σὲ διαγγέλματα πρὸς τὸ πόπολο, ἡ ἀθεοπροτεσταντικὴ ἀντίληψη τῆς κυβέρνησής του γιὰ τὴ θρησκεία (ἀτομικὴ προσευχή), ἡ πρόταξη ἀξιοθρήνητων τρόπων ζωῆς ἀρεστῶν στὴν μικρομεσαία τάξη ποὺ πιθηκίζει τὴν δική του, ἀνώτερη, κοινωνικὴ τάξη (δικαίωμα ἐξόδου γιὰ νὰ βγάλεις βόλτα τὸ Θεὸ-pet σου), ἡ κλαρινογαμπριάτικη ἐπαρχιωτίλα τοῦ τσαμπουκᾶ, ἡ πολιτικάντικη χρήση εὐσυγκίνητων ἐπιστημόνων, ἡ κουτοπόνηρη φύλαξη τοῦ Ἔβρου μὲ ἀφύλακτο τὸ Αἰγαῖο, δείχνουν ἄνθρωπο  ποὺ δὲν ἐπικοινωνεῖ μὲ τὸ ἑλληνικὸ περιβάλλον του. Κάθε τόσο ἕνας Μητσοτάκης ὑποσκάπτει τὴν ἑκάστοτε νεοδημοκρατικὴ κυβέρνηση (Καραμανλῆ, Σαμαρᾶ) ὡς ὑπουργός, ὥστε αὐτὴ νὰ πέσει, νὰ ἔρθει ἕνα διάλειμμα, στὸ ὁποῖο ἡ κομματικὴ ἡγεσία γίνεται προσπάθεια νὰ πέσει στὰ χέρια τοῦ Μητσοτακαίικου, ποὺ κατόπιν γίνεται πρωθυπουργός, γιὰ νὰ ἐπαναληφθεῖ στὴ Νιοστὴ τὸ ἴδιο πράγμα. Ἁπλά, ἀντὶ γιὰ τὸν ἴδιο Μητσοτάκη ἔρχεται ὁ ἄλλος Μητσοτάκης. Αὐτὴ τὴ φορὰ ἔχει πάρει τὸ μάθημά του, ὡς ὑπουργὸς, καὶ ἂν τὴν προηγούμενη τὸ Μητσοτακαίικο ἐκδιώχτηκε ἐσωκομματικά, τὴν τωρινὴ ὁ Θεὸς ξέρει (καὶ νὰ μᾶς φυλᾶ) γιὰ πῶς θὰ φύγει. Πρὸς τὸ παρόν, ἀπὸ ἐπιχειρήματα δὲν καταλαβαίνουν οἱ ψηφοφόροι του, ποὺ εἶναι ἱκανοὶ νὰ αὐτομαστιγωθοῦν προκειμένου νὰ χαροῦν γιὰ τὴν ἀπαλλαγὴ ἀπὸ τοὺς ἄθεους τῆς Ἀριστερᾶς.

This entry was posted in φιλελεύθεροι, Δεξιά. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s