ἐθνοπατριωτικὰ β΄

Διαβάζω (15/4) ἕνα ἄρθρο σὲ γνωστότατο πατριωτικὸ ἐθνορθόδοξο σάιτ, τοῦ ὁποίου ὁ συγγραφέας λέει ρητά, ἔτσι ἁπλά, ὅτι ἔχει χρόνια νὰ πατήσει στὴν ἐκκλησία (!), καὶ ὅτι κάθε χρονιὰ σκεπτόταν νὰ πάει στὴ Μ. Ἑβδομάδα (μόνο), ἀλλὰ δὲν τὰ κατάφερνε (!), καὶ ὅτι τὸν ἔπιασε ἡ νοσταλγία μπροστὰ στὶς βουβὲς ἐκκλησίες, κι ἀκριβῶς μετὰ ἀρχίζει μιὰ «ἀνάλυση», τύπου σχολικῶν λόγων τοῦ ’50, γιὰ τὸν Ὀδυσσέα, τὸν Ἡρακλῆ, τὴν Ἀντιγόνη καὶ ἄλλους. Τὸ τμῆμα τοῦ ἄρθρου γιὰ τοὺς θεοὺς καὶ τὴν Ὀδύσσεια καὶ τὸν Ἡρακλῆ καὶ τὴν Ἀντιγόνη καὶ τὸν Κρέοντα, εἶναι ὑπερτριπλάσιο σὲ μέγεθος ἀπὸ ἐκεῖνο γιὰ τὶς ἐκκλησίες. Μαζὶ μὲ τὸν Ὀδυσσέα, ποὺ ἔκανε, ὁ Χριστιανός, τὸ σταυρό του ὅταν ναυάγησε στὸ νησὶ τῶν Φαιάκων, νὰ τελειώσουν τὰ βάσανά του -γιὰ νὰ παραφράσω τὸν Ἐγγονόπουλο. Ἑλληνορθοδοξία καὶ ξερὸ ψωμί.

Σιγὰ τὸ ὑπαρξιακὸ κενὸ ποὺ σᾶς προκάλεσαν, ἀγαπητοὶ δεξιοὶ πατριῶτες, οἱ κλειστές, βουβὲς ἐκκλησίες. Τίποτε δὲν πάθατε. Σὰν τοὺς Ἀριστερούς, καὶ «φιλοχριστιανοὺς» καὶ «ἀντικληρικαλιστές», οἱ πρωινὲς Κυριακές σας παρέμειναν ὁλόιδιες. Ἐντελῶς ὁλόιδιες μὲ αὐτὲς τῶν «ἐχθρῶν» σας «ἐθνομηδενιστῶν». Γιατὶ -εἴπαμε- ἡ ἀντιπαράθεσή σας μαζί τους δὲν εἶναι ὑπαρξιακή, μεταξὺ δυὸ διαφορετικῶν τρόπων βίου, ἀλλὰ μόνο θεωρητική: «ἐγκυκλοπαιδικὲς» γνώσεις, ἐπιδείξεις ξηρῶν γνώσεων ἄσχετων μὲ τὴν καθημερινότητά σας. Στὰ ὑπόλοιπα, συμφωνεῖτε.

Ὁ ἀρθρογράφος ὁλοκληρώνει τὸ ἄρθρο του μὲ τὴν εὐχή, τοῦ χρόνου νὰ συναντηθοῦμε στὶς ἐκκλησίες. Χλωμὸ τὸ κόβω, μὲ τόση πασχαλιάτικη Ὀδύσσεια, ἀναστάσιμο Κρέοντα καὶ πατερικὸ Ἀνακρέοντα. Ἀντε, φίλοι τοῦ πατριωτικοῦ ἐθνορθόδοξου δεξιοῦ σάιτ, καὶ τοῦ χρόνου ἴσως συναντηθοῦμε στὴν Ἀρχαία Ὀλυμπία, στὴ Δωδώνη. Γιατὶ στὶς ἐκκλησίες δύσκολα θὰ συναντηθοῦμε (ὁ συνωστισμὸς μολύνει, καὶ θὰ μολύνει γιὰ πάντα), καὶ γιατὶ ὁ Ἑλληνισμὸς εἶναι ἡ ἀνώτατη ἀξία καὶ ἔγνοια. Καὶ ἡ τελευταία Θεά του (τοῦ Ἑλληνισμοῦ), ἡ Ὑγεία, φυσικά.

Ἂν ἔκλειναν τὶς ἐκκλησίες γιὰ τοὺς πιστοὺς οἱ «ἄθεοι Συριζαῖοι», ἴσως τὸ πατριωτικὸ σάιτ νὰ εἶχε ξεκινήσει ἐκστρατεία γιὰ γεμάτες κόσμο ἐκκλησίες. Τὸ ἐθνορθόδοξο δεξιὸ σάιτ μᾶς «πληροφορεῖ» κάθε Μάρτιο μὲ τὶς «ἀποδείξεις» του καὶ τὰ «ντοκουμέντα» του γιὰ τὸν Γρηγόριο Ε΄ καὶ τὴν ἐπιλογὴ τῆς 25ης Μαρτίου ὡς ἡμερομηνίας ἔναρξης τοῦ ’21, καὶ γιὰ τὴν Ἁγία Λαύρα, ἀλλὰ ξεχνᾶ νὰ σκεφτεῖ ὅτι ἐὰν δὲν ὑπάρχει πίστη χριστιανικὴ ποὺ περιφρονεῖ τὸ θάνατο, καὶ τὸν κορωνοϊό, καὶ συνεχίζει τὴ θεία λειτουργία (ὅπως σὲ διάφορες χῶρες) ἢ ἀντιστέκεται (ἔστω, μὲ ἕνα ἀρθράκι τοῦ διαχειριστῆ) στὴ διακοπή της, τότε ὅλη ἡ ἐθναπολογητικὴ ἐγκυκλοπαιδικὴ χαρτούρα του καταλήγει στὸν κάλαθο τῶν ἀχρήστων: κανεὶς δὲν ὑπόκειται σὲ δοκιμασία καὶ μαρτύριο γιὰ κάτι ποὺ τὸ ἀντιλαμβάνεται ὡς ψέμμα.

Καλὸ εἶναι, φυσικά, ὅτι σὲ τέτοιες περιόδους διαχωρίζονται ἔμπρακτα ὅσοι λὲν ὅτι εἶναι Χριστιανοὶ ἀπὸ τοὺς Χριστιανούς, ποὺ διαμαρτύρονται γιὰ τὴν ἀπόπειρα μουσειοποίησης τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς ἀπαγόρευσης τῆς συμμετοχῆς στὴν ἐκκλησιαστικὴ λατρεία στοὺς λαϊκούς. Μιλῶ πάντα μόνο γιὰ καθ’ ὁμολογίαν Χριστιανούς, γιατὶ ἡ ἄποψη τῶν ὑπολοίπων γιὰ ἕνα ἐκκλησιαστικὸ ζήτημα κανονικὰ δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ ἐνδιαφέρει πολύ, πέρα ἀπὸ τὸ ὅτι καθένας ἔχει ἀσφαλῶς συνταγματικὸ δικαίωμα νὰ ἐκφέρει τὴν ἄποψή του γιὰ τὰ πάντα, ἀνὰ πᾶσα ὥρα καὶ εἰς πάντα τόπον.

 

This entry was posted in Δεξιά, Χωρίς κατηγορία and tagged . Bookmark the permalink.

1 Response to ἐθνοπατριωτικὰ β΄

  1. Ο/Η Ν λέει:

    Αυτός είναι υπαρκτικός; https://www.youtube.com/watch?v=UejaADSk6XU

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s