Οἱ λόγοι ποὺ πειθάρχησε τὸ κοπάδι χωρὶς ἀνοσία

Ἀπ’ τὴν Πόλη ἔρχομαι καὶ στὴν κορφὴ κανέλλα, νά γιατί πειθάρχησαν οἱ Ἕλληνες:

Η απάντηση είναι εύκολο να δοθεί, αν αναλογιστούμε ότι η Ελλάδα είναι μια πατριαρχική κοινωνία, που πιστεύει στην ιεραρχία και στο σεβασμό προς το «μεγαλύτερο», αναφέρει η κ. Βεργούλη.

Η τάση για συμμόρφωση είναι μικρότερη στις κουλτούρες που δίνουν έμφαση στην ατομικότητα παρά σε εκείνες που δίνουν έμφαση στο σύνολο.

ως βελτίωση της εικόνας του κράτους απέναντι στον πολίτη που την τοποθετεί ξανά στον ρόλο του «καλοήθη γονιού», που έλεγε και ο John Bowlby και ως μια ακόμη αλληλεπίδραση ανάμεσα σε αρχετυπικές φιγούρες και εξουσία. Το Κράτος γονιός με τους πολίτες παιδιά».

Άλλη μια τεχνική ενίσχυσης της ενδοτικότητας στα μέτρα, που φαίνεται ότι έχει εφαρμοστεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, «είναι εκείνη «του ποδιού στην πόρτα», όπου αρχικά οι περιορισμοί είναι μικροί και στη συνέχεια αυξάνονται, αυτό που εξαρχής επιθυμούσε η Πολιτεία και στην περίπτωση της Ελλάδας ήταν σωτήριο».

Κύττα, θυμᾶται κανεὶς τοὺς Ραμφοφιλελέδες οἱ ὁποῖοι ἔβριζαν τοὺς Ἕλληνες ὡς πατριαρχικοὺς κολλεκτιβιστες ποὺ δὲν κατόρθωσαν τὴν ἐξατομίκευση καὶ τὰ «ἐν χρόνῳ»; Τώρα, ἡ καθεστωτικὴ ἄποψη τὰ γύρισε καὶ λέει ἔμμεσα ὅτι ὁ «κολλεκτιβισμὸς» τοῦ Ἕλληνα, «ποὺ θέλει μπαμπά», ἔσωσε τὰ πράγματα. Ὅπου «κολλεκτιβισμὸς» δὲν εἶναι ὁ ἐγγενὴς ἀσιατικὸς κολλεκτιβισμός, ἀλλὰ ἡ πολτοποίηση τῶν 5-6 ὡρῶν τηλεθέασης πρὸ τῆς πανδημίας καὶ 8-9 κατὰ τὴν πανδημία. Οἱ φιλελεδοΡάμφοι ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ ἔβριζαν τὴν οἰκογενειακὴ συλλογικότητα (ἀπὸ τὴν οἰκογενειακὴ ἐπιχείρηση ὣς τὸ ὅτι τὰ παιδιὰ ἀργοῦν νὰ φύγουν ἀπὸ τὸ πατρικὸ σπίτι), ἐκεῖ ποὺ κατηγοροῦσαν τὴν ἔλλειψη ἐξατομίκευσης καὶ τὴν μὴ ἐξατομικευμένη ἠθικὴ «καὶ τί θὰ πεῖ ὁ κόσμος;», τώρα χαίρονται μὲ τὸ αὐταρχικὸ Κράτος-Μπαμπά, καὶ τὴ μαζοποίηση ποὺ ἐκφράζεται μὲ τὰ σταλινικὰ ποσοστὰ ὁμοφωνίας.

Τέτοιοι Ραμφοφιλελέδες ποὺ εἶστε στὸ καθεστώς (ἀναδημοσιεύθηκε σὲ ὅλες τὶς φυλλάδες ἡ ἄποψη), Ἀριστεροὶ καὶ Δεξιοί, χρησιμοποιήσατε τὸν «κολλεκτιβισμὸ» τῆς «ἀτομικῆς εὐθύνης» γιὰ νὰ μᾶς «ἐξατομικεύσετε».

Κανεὶς βέβαια, δὲν ἀνέφερε ὡς λόγο ὅτι τὸ πολτοποιημένο ἄτομο τοῦ μαζικοδημοκρατικοῦ ἡδονιστικοῦ ἀθεϊσμοῦ δὲν σκέφτεται τίποτε ἄλλο φρικτότερο ἀπὸ τὸ βιολογικό του θάνατο, καὶ μπορεῖ νὰ σὲ ρίξει ζωντανὸ καὶ στὸ Ἄουσβιτς (ἔστω ὡς social shaming) ἐὰν τοῦ θίξεις τὴν «ἱερότητα» τῆς βιολογικῆς του ζωῆς καὶ τὸ πλησιάσεις στὸ 1,5 μέτρο ἄνευ μάσκας. Μεταξὺ καθεστωτικῶν ἀθέων καὶ «πρὸς τὰ ἔξω» τέτοια πράγματα δὲν λέγονται, φυσικά. Εἶναι ἡ «ἐξατομίκευση» καὶ ἡ «εὐθύνη» καὶ τὸ ἀμερικανικὸ χαμόγελο τῆς ἐπιτυχίας.

Ἡ πλάκα εἶναι ὅτι ὅλος ὁ ἑσμὸς ποὺ ἀλληλοκατηγορεῖτο, Σαββόπουλος, Ἀριστεροὶ τοῦ «θὰ μᾶς σκοτώσετε!», δεξιοὶ τῆς Δεξιᾶς τοῦ Κυρίου Κυριάκου, βρέθηκαν ἀγκαλιασμένοι. Ὅλοι μαζὶ μποροῦμε, ποὺ λέει κι ὁ «σκάι».

 

This entry was posted in φιλελεύθεροι, Ελλάδα and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s