οὐκ ἐστὶν ὧδε

Λοῦβρο, λάφυρο ἀπὸ αὐτοκρατορικὸ παρεκκλήσι τῆς Κωνσταντινούπολης

tombstone_holy_sepulchre_reliquary_louvre_mr348

Μοῦ προκαλεῖ ἀπορία ἡ ἀπορία γιὰ τὸ πῶς οἱ Χριστιανοὶ πιστεύουν ὅτι ἕνα μέτρο γενικευμένο συνιστᾶ διωγμὸ εἰδικὰ κατὰ τῆς Ἐκκλησίας. Ὡστόσο, ἡ κυβέρνηση, ὅσον ἀφορᾶ τὰ σουπερμάρκετ, τὶς σκυλοβόλτες, τὶς λαϊκές, τὶς τράπεζες καὶ γιὰ ὅλα τὰ πιὸ ἀπίθανα ζητήματα τοῦ καθημερινοῦ βίου προνόησε καὶ βρῆκε λύσεις ἐπιτρέποντας τὴν προσέλευση κόσμου στὰ ἀντίστοιχα μέρη. Τὴν τέλεση χριστιανικῶν λειτουργιῶν ὅμως, ὄχι μόνο τὴν βρῆκε περιττὴ καὶ βλαβερὴ ἀλλὰ δὲν ἀκολούθησε οὔτε τὴν συνταγματικὴ ἀρχὴ τῆς ἴσης μεταχείρισης τῶν πολιτῶν, μὲ τὸ ἐπιχείρημα ὅτι οἱ πιστοὶ δὲν θὰ συμμορφώνονταν. Τὸ ἐπιχείρημα αὐτὸ εἶναι ἀβάσιμο, ὄχι μόνο ἐξαιτίας παραδειγμάτων περὶ τοῦ ἀντιθέτου σὲ ἄλλες χῶρες, ἀλλὰ καὶ γιατὶ ἡ τρομοκράτηση τῶν πολιτῶν εἶχε σχεδὸν ἀπόλυτη ἐπιτυχία καὶ ἐγγυᾶτο τὴ συμμόρφωση καὶ τῶν πιστῶν.

Ἂν προσθέσει κάποιος τό, ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμὴ τῆς πανδημίας, ἀπύθμενο μίσος ΜΜΕ, ὑστερικῶν πολιτῶν γιὰ τὴν μετάληψη ποὺ «θὰ τοὺς σκοτώσει», μίσος ποὺ -ὅπως μὲ τὰ fake video ποὺ προκάλεσαν τὸ κλείσιμο τῶν παραλιῶν- προωθοῦσε μέτρα ἀντιεκκλησιαστικὰ ὡς «ἀπαίτηση τῆς κοινῆς γνώμης». Καὶ ἂν προσθεσει τὸ ἀπροκάλυπτο κατασταλτικὸ / ἀστυνομικὸ μίσος ποὺ παρατηρήθηκε ἐναντίον τῶν «ἐκκλησιαστικῶν παραβατῶν» σὲ σύγκριση μὲ τοὺς παραβάτες τῶν σουπερμάρκετ καὶ τῶν λαϊκῶν (καὶ τῶν παραλιῶν), τότε ἔχουμε τὴ στοιχειοθέτηση τοῦ διωγμοῦ κατὰ τῆς Ἐκκλησίας. Ἔχουμε τὴν περίπτωση ἑνὸς ἄτυπου πλὴν κηρυγμένου διωγμοῦ κατὰ τῆς Ἐκκλησίας μὲ σκοπὸ τὴν ἐξαφάνιση τῆς ἐκκλησιαστικῆς παρουσίας στὴ δημόσια ζωή, μιὰ ἀδικία προφανέστατη.

This entry was posted in θρησκεία and tagged , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s