Διάφορες διαφορές: Τοῦρκοι/Ἕλληνες

Οι Τούρκοι μπορεί να είναι γενικώς φτωχοί και ταλαιπωρημένοι, αλλά ζούνε υπό το συμπλεγμα ή την ψευδαίσθηση μιάς αυτοκρατορίας. Οι Ελληνες είναι πιό χαλαροί και αυτάρεσκοι, αλλά βιώνουν το σύνδρομο μιάς τσαλαπατημένης αξιοπρέπειας.

Δεν εμπιστέυονται το κράτος που τους έχτισαν οι Βαυαροί,ενώ οι Τούρκοι εμπιστεύονται το κράτος που κληρονόμησαν από τους Βυζαντινούς.Δεν είναι ζήτημα θρησκείας, πεποιθήσεων και εθνικών εχθροτήτων.

Οι πέριξ του Αιγαίου διαμάχες κρατούν από την εποχή των Πελασγών και των Λελέγων, των Μυκηναίων και των Τρώων, των Ελλήνων και των Περσών, του κράτους της Μακεδονίας και του κράτους της Περγάμου, των Κατωτικών και των Αράβων, των Βυζαντινών και των Τούρκων.

Τυπική περίπτωση, το Κυπριακό. Οποιαδήποτε φωνή διαμαρτυρίας ή επιδοκιμασίας από την Αγκυρα ή από την Πόλη, υπακούει στην αίσθηση της αυτοκρατορίας, του συνεκτικού συνόλου που υπηρετεί έναν ιδιότυπο «μικρασιατισμό». Είδατε τι συνέβη με τον υποψήφιο στρατηλάτη (κατά πρότασή του!) των Ελλήνων κατά των Τούρκων , του Κούρδου Οτζαλάν.

Κι αυτό δεν οφείλεται σε έλλειψη δημοκρατίας ή σε ανελευθερία στις τούρκικες περιοχές ,που σίγουρα υπάρχει, αλλά δεν είναι καθόλου υπεύθυνη γιά την συνομολογία των εκ Τουρκία κινήσεων. Οι άνθρωποι έχουν μιά κουτσή- στραβή χώρα, που την πιστεύουν.

Δεν θέλουν μήτε να ζήσουνε στην Παραγουάη, μήτε στη Νέα Υόρκη.Γι΄αυτό και στο θέμα της Κύπρου, αποκλείεται να ακούσεις μιά οφσάιτ φωνή από την τουρκική Επικράτεια. Θαρρείς και πρόκειται γιά ενορχηστρωμένη εκστρατεία, ενώ δεν είναι: οι άνθρωποι εκεί είναι πιό συμμαζεμένοι.

Συγκρίνετε τώρα τις απόψεις του Ερτογκάν, του Ντενκτάς, των Τούρκων δημοσιογράφων και των Γκρίζων λύκων, αλλά και των αλεβιτών, με τις φρούδες «δημοκρατικές» ελληνικές φωνές ή αντίφωνα. Αλλος λέει ότι δεν του μυρίζει σωστά η ιθαγένεια, άλλος κλαίει που μπορεί να αλλάξει η σημαία (ενώ πρόκειται γιά συμφωνίες παμπάλαιες, της δεκαετίας του 70) άλλος ενοχλείται από την εναλλαγή προέδρου, άλλος θέλει μισή ακόμη χερσόνησο.

Υπάρχει τόση δεδομένη εχθρότητα των ελληνοφώνων στην ίδια τους την ελληνοφωνία, ώστε η μόνη συνετή λύση γιά όλους είναι η προβολή ακροδεξιών λέξεων με αριστερό ντύσιμο.

2002

Πηγή

Νομίζω ὅτι ὅσο πιὸ πίσω πᾶνε τὰ χρόνια τόσο πιὸ πολὺ συμφωνῶ μὲ τὸν συγκεκριμένο ἄνθρωπο. Προτοῦ τὸν καταπιεῖ ὁ προσφυγισμὸς καὶ ἐπιστρέψει στὰ ἀναρχοφιλελεύθερά του.

Βεβαίως, εἶναι σὰν νὰ λέει ὅτι οἱ Τοῦρκοι εἶναι ὅλοι τους ἀκροδεξιοὶ μὲ ἀκροδεξιὸ ντύσιμο. Ἀλλὰ δὲν τὸ λέει. Εἶναι ἡ κατάκτηση τῶν Ἑλλήνων (Μικρασιατῶν καὶ Βαλκάνιων) ὁ λόγος τῆς «ὑπεροψίας» τῶν Τούρκων. Τίποτε ἄλλο. Καὶ γιὰ «Βυζάντιο» οὔτε ποὺ ἀντέχουν νὰ ἀκοῦνε -πέρα ἀπὸ κάτι τουριστικά.

This entry was posted in Τούρκοι. Bookmark the permalink.

2 Responses to Διάφορες διαφορές: Τοῦρκοι/Ἕλληνες

  1. Ο/Η N λέει:

    Σε τι συμφωνείς δηλαδή;Γιατί εκει μέσα έχει 15 θέσεις και παραδοχές που σηκώνουν κουβέντα και ξετίναγμα.Αυτό που δεν λέει η το λέει τόσο καλωπισμένο που δεν το πιάνει το αυτί τ ανθρώπου αλλα λες εσύ (οτι όλοι οι τούρκοι είναι ας το πούμε χοντρικά ακροδεξιοί)ναι σ αυτό σύμφωνη και η αφεντιά μου.Και μπράβο τους.Με αριστερά δεν πρόκοψε κανείς, στο χω πεί.

    Τα άλλα όλα όμως που γράφει μαρτυρούν την βαθιά αρρώστια του.Η ιστορική του αναδρομή δεν είναι καθόλου αθώα ούτε και αληθής αλλα συνειδητά αποστασιοποιημένη και πνιγμένη στην σχετικοποίηση και στο εφήμερο άρα και αδιάφορο τελικά.Βγάζει μάτι.Και ειδικά το δικό σου το μάτι δεν μπορεί να μην την εντόπισε.Αντίστοιχα και η ερμηνεία των αισθημάτων των ανθρώπων και τα περι κράτους.

    Πάντα τέτοιος φαινόταν να ήταν ο κεφάλας.Απλώς κατάντησε ντίπ για ντίπ.Τόσο κοινό για τη γενιά του αλλα και αλλού.Βαθύς κομφορμισμός και πάντα με το αζημίωτο έστω και σ ένα ψυχολογικό πεδίο, χωρίς να νιώθει συμβιβασμένος ενώ είναι υποκριτής παραμορφωμένος και αλλοτροιωμένος ως τα μπούνια.Αφού οι άλλοι δεν είναι αυτοί που πρέπει γιατί να είμαι εγώ;Βιώνει την επαναστατικότητα του εσσαεί και χωρίς εκπτώσεις και σίγουρα την απολαμβάνει.Τελειότατος προδότης.Χάρισμα του.

    Απροπό σήμερα ξεφόρτωσαν 65 στην Αιανή.

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ναί, τὸ διάβασα καὶ εἶναι φρικαλέο.

      Δὲν εἶπα ὅτι συμφωνῶ, εἶπα ὅτι ὅσο πιὸ πίσω πᾶς (ἂν π.χ. τὸν ἄκουγες ἀρχὲς τοῦ ’90, -95) θὰ συμφωνοῦσες περισσότερο.

      Ἄλλο τὸ ὅτι γιὰ τὴ ἀναρχικὴ διάλυση φρονημάτων φταίει ἡ ἀριστερά, κι ἄλλο ὅτι -ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὶς αἰτίες (φυσικά, φταίει κι ἡ ἑλληνικὴ δεξιά)- ὁ Τοῦρκος ἔχει αὐτοπεποίθηση ἐπειδὴ μᾶς κατέκτησε καὶ δὲν μπορέσαμε νὰ τὸν ξεριζώσουμε κι ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριά. Κι αὐτὸ σημαίνει ὅτι δὲν ὑπάρχουν Τοῦρκοι προδότες.
      Ἐπειδὴ εἶναι ἀριστερός, δὲν σημαίνει ὅτι καταλαβαίνει τί σημαίνει τὸ «δὲν ὑπάρχουν Τοῦρκοι προδότες» ὅταν γράφει τὶς βλακεῖες περὶ ἑλλήνων ποὺ διαμαρτύρονται γιὰ τὸ σχέδιο Ἀνάν, ποὺ τὸ ἐμφανίζει ὡς «ἀφοῦ τὰ εἴχαμε συμφωνήσει, γιατί διαμαρτύρεστε τώρα;» (κι ὄντως, ὁ Μακάριος). Τὸ περὶ ἀκροδεξιῶν τὸ λέω στὴ δική του ἀριστερὴ γλώσσα, γιὰ νὰ ὑπάρχει συσχέτιση ἄρθρου-σχολίου.
      Αὐτά

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s