Ὁ συνήθης ἔνοχος γιὰ τὴ Νίκαια

Πάλι ὁ Χριστιανισμὸς φταίει -εἰδικὰ ὅταν σφαγιάζονται Χριστιανοί.

Γράφει ὁ Κ. Κουτσουρέλης:

Όλο και συχνότερα πια, κάθε φορά που έχουμε ισλαμικές φρικωδίες όπως οι σημερινές σφαγές στον καθεδρικό της Νίκαιας στη Γαλλία, το δάχτυλο της κριτικής δείχνει τον κύριο ηθικό συνεργό των δολοφόνων: όλες αυτές τις αυτοκτονικές ιδεοληψίες περί πολυπολιτισμικότητας και περί ανοιχτών συνόρων, και βεβαίως τα πολύ απτά υλικά συμφέροντα που τα κονομάνε από αυτές, το κύκλωμα των προσφυγοπατέρων και των ψευτοανθρωπιστών ιδίως. Η τελευταία παρέμβαση της Σώτης Τριανταφύλλου είναι ένα τέτοιο παράδειγμα θαρραλέας κριτικής.

Ωστόσο η σιωπή των υποτιθέμενων ταγών της χριστιανοσύνης απέναντι στα ανείπωτα εγκλήματα πρώτο θύμα των οποίων είναι οι ίδιοι οι πιστοί τους είναι εκκωφαντική. Σε καθημερινή βάση τα τελευταία χρόνια, βλέπουμε τους τζιχαντιστές να εξαλείφουν τις τελευταίες χριστιανικές κοινότητες στη Συρία, να βιάζουν και να εκπορνεύουν χριστιανές, να αποκεφαλίζουν ιερείς, βλέπουν τον Ερντογάν να βεβηλώνει την Αγία του Θεού Σοφία, βλέπουμε λεηλατημένες εκκλησίες στα ελληνικά νησιά, βλέπουμε στη Λευκωσία (!) επιθέσεις του μουσουλμανικού όχλου κατά της γαλλικής πρεσβείας.

Και τι κάνουν οι χριστιανοί ιεράρχες; Κηρύγματα υπέρ του… διαλόγου. Η περίπτωση αυτού του απίθανου πάπα Φραγκίσκου που έφτασε να διορίζει τους καρδιναλίους του με κριτήριο τον …φιλομουσουλμανισμό τους, όπως προ ημερών, είναι ενδεικτική. Για να μη μιλήσουμε για τους δικούς μας, κάτι Βαρθολομαίους κλπ.

Τις φεμινίστριες που κόπτονται για την πατριαρχία στη Δύση αλλά δεν βγάζουν άχνα για την τρισχειρότερη μοίρα των γυναικών στον μωαμεθανικό κόσμο, τις έχουν πει ειρωνικά ισλαμοφεμινιστρίες. Νά που υπάρχουν όμως και ισλαμοπατριάρχες και ισλαμοχριστιανοί καταπώς φαίνεται…

Αἴ, παλιὰ τοὺς ἔλεγαν καὶ «Τουρκοχριστιανούς». Ἐντάξει. Ἀλλὰ ὑπάρχει ἐξήγηση.

Ἀφοῦ συνεχῶς οἱ φιλελεύθεροι δημοκράτες ἰσχυρίζονται ὅτι ὁ Χριστιανισμὸς καὶ τὸ Ἰσλὰμ εἶναι, ὡς βίαιη συμπεριφορὰ καὶ γενικότερα ὡς ἀντίληψη γιὰ τὴ ζωή, ὄψεις τοῦ ἴδιου γενικότερου πράγματος, τοῦ Μονοθεϊσμοῦ-Ἀβρααμισμοῦ, γι’ αὐτὸ οἱ ἐκπρόσωποι τοῦ Χριστιανισμοῦ μιμητικὰ υἱοθέτησαν τὴν ταύτιση αὐτήν, μὴ καταγγέλλοντας τὸ ἀδελφάκι τους τὸ Ἰσλάμ. Ἐσωτερίκευσαν οἱ «παπάδες» τόσο πολὺ τὴν φιλελεύθερη προπαγάνδα («Εἶναι ἴδιοι, ἀβρααμίτες»), ὥστε σήμερα πλέον δὲν καταλαβαίνουν γιατί θὰ ἔπρεπε νὰ ἐναντιωθοῦν στὸν ἄλλο τους ἑαυτό. «Αὐτοεκπληρώνουν τὴν προφητεία» τοῦ φιλελευθερισμοῦ περὶ κοινῆς μήτρας καὶ ὁμοιότητας Χριστιανισμοῦ-Ἰσλάμ.

Οἱ «Πάπες» καὶ οἱ «Πατριάρχες» ἐνσωματώθηκαν στὸν λεπτεπίλεπτο φιλελεύθερο κόσμο, αὐτὸ εἶναι ὅλο -καὶ βγαίνουν ὕστερα καὶ κατηγορούμενοι ἀπὸ πάνω. Καὶ γιατί ἐνσωματώθηκαν; Μὰ γιὰ νὰ τοὺς ἀποδεχτεῖτε στὸν ἀνώτερό σας κόσμο, ἐσεῖς, οἱ φιλελεύθεροι, ὡς πεπολιτισμένους, φωτισμένους ἱεράρχες, καὶ μὴ «θρησκόληπτους», ποὺ «ὅλα τὰ ζυγίζουν βάσει τοῦ μεταφυσικοῦ δόγματος». Τοὺς κατηγορούσατε, ἄλλαξαν, τώρα τοὺς ξανακατηγορεῖτε. Δὲν ὑπερασπίζομαι, φυσικά, τὸν Πάπα καὶ κάποιους δικούς μας.

Εἶναι ἀπίστευτο κι ὅμως ἑλληνικό: Αὐτοὶ ποὺ ἀποκαλοῦν «ἀβρααμικὲς θρησκεῖες» τὸ Ἰσλὰμ καὶ τὸν Χριστιανισμό, δηλαδὴ τονίζουν συστηματικὰ κι ἀπαξιωτικὰ τὶς ὁμοιότητες Ἰσλὰμ-Χριστιανισμοῦ, αὐτοὶ ποὺ ζητοῦσαν νὰ «χαλαρώσουν λιγάκι» οἱ θρησκόληπτοι Χριστιανοί καὶ νὰ ἐκμοδερνιστοῦν, οἱ ἴδιοι τώρα λένε «Μὰ γιατί δὲν ἀντιδρᾶ ἡ μία ἀβρααμικὴ θρησκεία ἐναντίον τῆς ἄλλης ἀβρααμικῆς;». Πότε ἀλήθεια ἔκαμε ὁ Κ.Κ. διάκριση μεταξὺ τῶν κοσμοαντιλήψεων Χριστιανισμοῦ καὶ Ἰσλάμ, καὶ δὲν τὸ θυμᾶμαι*, ὥστε σήμερα νὰ ἐγκαλεῖ τὸν ἀπαθὴ Χριστιανισμό; Εἶναι ὅταν τὰ ἐπιχειρήματα τῆς ἴδιας ἰδεολογικῆς ὁμάδας ἀνθρώπων, τῶν φιλελεύθερων, συγκρούονται μεταξύ τους. Καλὴ ἡ σοφιστεία, καὶ ἡ ἑλληνικὴ ρητορική, ἀλλὰ δὲν πιάνει στοὺς Χριστιανούς.

Καὶ ἀφοῦ ἀκόμη καὶ σήμερα (βλ. στὶς anixneuseis.gr: «Όπως ο χριστιανισμός εξαφάνισε τις παλιές θρησκείες και επικράτησε (με σφαγές με καταστροφές ναών με τον μεσαίωνα του) ομοίως και το Ισλάμ θα επικρατήσει ( σφάζοντας αλλόθρησκους καταστρέφοντας ναούς μνημεία , με τον μεσαίωνα του).») δὲν μπορεῖ νὰ γίνει διάκριση ἀπὸ τοὺς φιλελεύθερους μεταξὺ τῶν αἰτιῶν ἐπικράτησης τῶν Χριστιανῶν (ὁμάδας ἀνθρώπων ἐντὸς τῆς Ρωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας, μετεχόντων στὴν παιδεία της, κι ἐπὶ 3 αἰῶνες διωκόμενων ἀπὸ τοὺς Ἐθνικούς) καὶ τῶν Μουσουλμάνων (ὁμάδας ἀνθρώπων ἐκτὸς Ρωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας, ποὺ εἰσέβαλαν σὲ αὐτήν, ποὺ ἐλάχιστα μετεῖχαν στὴν παιδεία της καὶ οὐδέποτε διώχθηκαν ἀπὸ τοὺς Ρωμαίους), παρὰ τσουβαλιάζονται καὶ οἱ δύο ὡς «σφαγεῖς», τότε γιατί οἱ φιλελεύθεροι ξαφνικὰ ἀναζητοῦν εὐθύνες ἀπὸ τὴν ἡγεσία τῶν Χριστιανῶν;

Νά γιατί: Ἐπειδὴ οἱ φιλελεύθεροι ψάχνουν ἀποδιοπομπαῖο τράγο γιὰ τὴν καταστροφὴ ποὺ ὁ νεοτερικὸς ἀποχριστιανισμός τους (ἀκόμη καὶ στοὺς κύκλους τῶν «παπάδων») προκάλεσε στὴν Εὐρώπη. Γι’ αὐτό. Αὐτὴ ἡ εἰδυλλιακὴ εἰκόνα ποὺ κατασκευάζει ὁ ἀρθρογράφος, μὲ τὴν δῆθεν ἀντίθεση μεταξὺ «ἡρωικῶν ἀντι-ἰσλαμιστῶν φιλελεύθερων» καὶ «καθυποταγμένων παπάδων», πόσο γέλιο ἔχει, ὡς ἀντιστροφὴ τῆς πραγματικότητας! Ἔχει κάποια ἀντίρρηση ὁ Κ.Κ. στὴν ἄποψη ὅτι ἐὰν ἡ Εὐρώπη ἦταν ἀκραιφνῶς χριστιανικὴ ἤπειρος καὶ κοινωνία, δὲν θὰ ὑπῆρχαν κἂν Μουσουλμάνοι σὲ αὐτήν, πόσο μᾶλλον Μουσουλμάνοι ποὺ ζητοῦν τὸν ἐξισλαμισμό της;

*Μόνο γιὰ «προφήτες της ερήμου και μουλάδες» διαβάζω, γιὰ «αβρααμίτες» ἐπίσης κ.ο.κ.

This entry was posted in φιλελεύθεροι, Ισλάμ, αθεϊσμός, θρησκεία and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Ὁ συνήθης ἔνοχος γιὰ τὴ Νίκαια

  1. Ο/Η patertenor λέει:

    Ἰουδαῖοι σημεῖον αἰτοῦσι καὶ Ἕλληνες σοφίαν ζητοῦσιν, ἡμεῖς δὲ κηρύσσομεν Χριστὸν ἐσταυρωμένον, Ἰουδαίοις μὲν σκάνδαλον, Ἕλλησι δὲ μωρίαν, αὐτοῖς δὲ τοῖς κλητοῖς, Ἰουδαίοις τε καὶ Ἕλλησι, Χριστὸν Θεοῦ δύναμιν καὶ Θεοῦ σοφίαν. Α’ Κορ. 23,24!

    Αβραὰμ δύο υἱοὺς ἔσχεν, ἕνα ἐκ τῆς παιδίσκης καὶ ἕνα ἐκ τῆς ἐλευθέρας.
    Αλλ’ ὁ μὲν ἐκ τῆς παιδίσκης κατὰ σάρκα γεγέννηται, ὁ δὲ ἐκ τῆς ἐλευθέρας διὰ τῆς ἐπαγγελίας.
    ἅτινά ἐστιν ἀλληγορούμενα. αὗται γάρ εἰσι δύο διαθῆκαι, μία μὲν ἀπὸ ὄρους Σινᾶ, εἰς δουλείαν γεννῶσα, ἥτις ἐστὶν ῎Αγαρ· τὸ γὰρ ῎Αγαρ Σινᾶ ὄρος ἐστὶν ἐν τῇ ᾿Αραβίᾳ, συστοιχεῖ δὲ τῇ νῦν ῾Ιερουσαλήμ, δουλεύει δὲ μετὰ τῶν τέκνων αὐτῆς· ἡ δὲ ἄνω ῾Ιερουσαλὴμ ἐλευθέρα ἐστίν, ἥτις ἐστὶ μήτηρ πάντων ἡμῶν. γέγραπται γάρ· εὐφράνθητι στεῖρα ἡ οὐ τίκτουσα, ρῆξον καὶ βόησον ἡ οὐκ ὠδίνουσα· ὅτι πολλὰ τὰ τέκνα τῆς ἐρήμου μᾶλλον ἢ τῆς ἐχούσης τὸν ἄνδρα. ἡμεῖς δέ, ἀδελφοί, κατὰ ᾿Ισαὰκ ἐπαγγελίας τέκνα ἐσμέν. ἀλλ’ ὥσπερ τότε ὁ κατὰ σάρκα γεννηθεὶς ἐδίωκε τὸν κατὰ πνεῦμα, οὕτω καὶ νῦν. ΓΑΛΑΤΑΣ 4,22-29

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η patertenor λέει:

    ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 21
    21.1 Καὶ εἶδον οὐρανὸν καινὸν καὶ γῆν καινήν· ὁ γὰρ πρῶτος οὐρανὸς καὶ ἡ πρώτη γῆ
    ἀπῆλθον, καὶ ἡ θάλασσα οὐκ ἔστιν ἔτι. 21.2 καὶ τὴν πόλιν τὴν ἁγίαν ῾Ιερουσαλὴμ καινὴν εἶδον
    καταβαίνουσαν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀπὸ τοῦ Θεοῦ, ἡτοιμασμένην ὡς νύμφην κεκοσμημένην τῷ
    ἀνδρὶ αὐτῆς. 21.3 καὶ ἤκουσα φωνῆς μεγάλης ἐκ τοῦ οὐρανοῦ λεγούσης· ᾿Ιδοὺ ἡ σκηνὴ τοῦ
    Θεοῦ μετὰ τῶν ἀνθρώπων, καὶ σκηνώσει μετ᾿ αὐτῶν, καὶ αὐτοὶ λαὸς αὐτοῦ ἔσονται, καὶ αὐτὸς
    ὁ Θεὸς μετ᾿ αὐτῶν ἔσται, 21.4 καὶ ἐξαλείψει ἀπ᾿ αὐτῶν ὁ Θεὸς πᾶν δάκρυον ἀπὸ τῶν
    ὀφθαλμῶν αὐτῶν, καὶ ὁ θάνατος οὐκ ἔσται ἔτι, οὔτε πένθος οὔτε κραυγὴ οὔτε πόνος οὐκ
    ἔσται ἔτι· ὅτι τὰ πρῶτα ἀπῆλθον. 21.5 Καὶ εἶπεν ὁ καθήμενος ἐπὶ τῷ θρόνῳ· ἰδοὺ καινὰ ποιῶ
    πάντα. καὶ λέγει μοι· γράψον, ὅτι οὗτοι οἱ λόγοι πιστοὶ καὶ ἀληθινοί εἰσι. 21.6 καὶ εἶπέ μοι·
    γέγονεν. ἐγὼ τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος. ἐγὼ τῷ διψῶντι δώσω ἐκ τῆς πηγῆς τοῦ
    ὕδατος τῆς ζωῆς δωρεάν. 21.7 ὁ νικῶν, ἔσται αὐτῷ ταῦτα, καὶ ἔσομαι αὐτῷ Θεὸς καὶ αὐτὸς
    ἔσται μοι υἱός. 21.8 τοῖς δὲ δειλοῖς καὶ ἀπίστοις καὶ ἐβδελυγμένοις καὶ φονεῦσι καὶ πόρνοις καὶ
    φαρμακοῖς καὶ εἰδωλολάτραις καὶ πᾶσι τοῖς ψευδέσι τὸ μέρος αὐτῶν ἐν τῇ λίμνῃ τῇ καιομένῃ
    ἐν πυρὶ καὶ θείῳ, ὅ ἐστιν ὁ θάνατος ὁ δεύτερος. 21.9 Καὶ ἦλθεν εἷς τῶν ἑπτὰ ἀγγέλων τῶν
    ἐχόντων τὰς ἑπτὰ φιάλας τὰς γεμούσας τῶν ἑπτὰ πληγῶν τῶν ἐσχάτων, καὶ ἐλάλησε μετ᾿
    ἐμοῦ λέγων· δεῦρο δείξω σοι τὴν νύμφην τὴν γυναῖκα τοῦ ἀρνίου. 21.10 καὶ ἀπήνεγκέ με ἐν
    πνεύματι ἐπ᾿ ὄρος μέγα καὶ ὑψηλόν, καὶ ἔδειξέ μοι τὴν πόλιν τὴν ἁγίαν ῾Ιερουσαλὴμ
    καταβαίνουσαν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀπὸ τοῦ Θεοῦ, 21.11 ἔχουσαν τὴν δόξαν του Θεού!

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η patertenor λέει:

    Σχολιάζω θετικά, με τον ορθοδοξοπατερικό τρόπο, τα γραφόμενα σας! Τα οποία σύμφωνα με τον Μ.Βασίλειο, πρέπει να συνοδεύονται με την βιβλική μαρτυρία ! Μην τα υποτιμάτε, εαν διαβαστούν με την ανάλογη νοηματική υπογράμμιση των αγιογραφικών διατυπώσεων, συνηγορούν με τις ιστορικοπολιτικές επιλογές αλλα και τις ελπίδες της Ελληνορθόδοξης Λόγιας και Θεολογικής παραδοσης.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s