ἡ τέχνη γιὰ τὴν

Ναί, ἐντάξει, δὲν ζωγράφισε τὸν Γκαῖμπελς, μόνο ποὺ ζωγράφισε τὸν κέλτικο-βογομιλικὸ σταυρό (ἂν δὲν εἶναι ψέμμα), ὅμως ὅλοι ὅσοι σιχαινόμαστε καὶ τὰ σύμβολα τῶν κατακτητῶν τῆς νεότερης Ἑλλάδας (καὶ τὸ θαυμασμὸ γι’ αὐτά), καὶ τὴν Ἀριστερὰ πάντων τῶν αἰώνων καὶ πασῶν τῶν φραξιῶν, αἴ, δὲν ὑποφέρουμε νὰ πάει χέρι χέρι ὁ σταυρὸς τῶν πρωτόγονων καὶ τῶν ναζὶ μὲ τὸν Κολοκοτρώνη καὶ τοὺς παπάδες τοῦ ’21. Γιατὶ ὀνειρευόμαστε μιὰ Ἑλλάδα ἀποαποικιοποιημένη, χωρὶς νὰ μονοπωλοῦν τὸ ἔθνος καὶ τὴν κοινωνία ὅσοι παριστάνουν τοὺς «ἁπλῶς ἀντικομμουνιστές», καὶ οἱ πολυποίκιλοι θαυμαστὲς τοῦ Μάρξ καὶ τῶν ἀναρχικῶν.

Ἅμα δὲν εἶναι ἡ τέχνη γιὰ τὴν τέχνη (ἕνα κατεξοχὴν δυτικὸ σύνθημα, δηλαδὴ ἀποικιοκρατικό, καὶ ξένο), ἀλλὰ τὸ 1821, τότε πρέπει νὰ ἔχεις χέρια καθαρὰ ἀπὸ τὴν «λευκότητα» τῶν Κελτῶν καὶ τὸν ἀνθελληνισμὸ τῆς ἑλληνικῆς Ἀριστερᾶς. Εἰδάλλως τὸ καῖς τὸ 1821 ὅσο καλὰ κι ἂν τὸ ζωγραφίζεις. Ὄχι ὅτι ἔχει σημασία σὲ μιὰ χώρα ποὺ διαλύεται. Ὄχι ὅτι θὰ ἀλλάξει ἡ κυριαρχία τοῦ δίπολου φασίστες-ἀντιφασίστες. Μιὰ στιγμὴ φωτογραφικὴ τῆς διάλυσης εἶναι. Εἶναι ἄλλο αὐτὸ ὅμως, καὶ ἄλλο ὅτι «ποιὸ εἶναι τὸ πρόβλημα». Εἴπαμε τὸ κόμμα τῶν καταδικασμένων ἔκανε μεγάλη ζημιά, ἀλλὰ γι’ αὐτὸ τὸ λόγο προωθήθηκε ἄλλωστε.

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

1 Response to ἡ τέχνη γιὰ τὴν

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s