ἡ κοινωνία ὄντως δὲν ὑπῆρξε ποτέ

Τὸ κράτος καὶ τὸ ξύλο του εἶναι ἕνα ἐργαλεῖο στὰ χέρια τοῦ καθενός. Μὴν ἀκοῦτε τὶς βλακεῖες φιλελεύθερων, ἀναρχικῶν, ἀντιεξουσιαστῶν, γιὰ κακὸ κράτος, γιὰ σῶμα ποὺ πονάει τὸ ἴδιο ἄρα… . Ὅλοι αὐτοὶ ἴδιοι εἶναι στὸ ἐπίπεδο τοῦ ἁπλοῦ δαρσίματος, μὲ τοὺς κακοὺς ἴδιοι -ἐννοῶ. Καὶ ὅλοι, μόλις ἀγοράσουν ἢ καταλάβουν τὸ κράτος, βαρᾶνε ἀλύπητα -ὅσο τὸ ἐπιτρέπουν οἱ καιροὶ καὶ ἡ περίσταση.

Γι’ αὐτό, καὶ ἐκεῖ ποὺ χαίρονται οἱ μὲν μὲ τὸ ξύλο σὲ βάρος τῶν δέ, ἀργότερα χαίρονται οἱ δὲ μὲ τὸ ξύλο σὲ βάρος τῶν μέν. Δὲν εἶναι ἀντιφατικό, εἶναι ἀναπόφευκτο. Ἂν νομίζατε ὅτι ὑπάρχει «Κοινωνία» τέτοια ὥστε νὰ ξεπερνιέται τὸ μίσος μεταξὺ τῶν μὲν (π.χ. Χριστιανῶν στὶς ἐκκλησίες) καὶ τῶν δέ (π.χ. Ἀριστερῶν κουφοντινιασμένων), αἴ, ζῆτε σὲ ἄλλο πλανήτη. Ἂν τώρα δικαίωμα στὸ ξύλο ἔχει ὁ φιλελές, αὐτὸ εἶναι ἄλλο πράγμα. Χτές, εἶχε δικαίωμα ὁ ἀντιφασίστας. Τί ἀκριβῶς νομίζετε, ὅτι ζεῖτε στὸ 1980; Καὶ τότε ἔδερναν κόσμο.

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

10 Responses to ἡ κοινωνία ὄντως δὲν ὑπῆρξε ποτέ

  1. Ο/Η Μανώλης λέει:

    Εννοείται, Αλλά μην πετάς την μπάλα στην εξέδρα. Άλλο είναι το ζητούμενο και μη ευρισκόμενο. Σε πόσες ημέρες είναι η Μ. Εβδομάδα, είπαμε? Δικαίωμα του φιλελέ να κόψει κανένα πρόστιμο και να κυνηγάει τις θείες κοινωνίες, αφού

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

    Τὸ ζητούμενο -δηλαδὴ νὰ ἔχουμε ὡραῖες Κούρδισσες ἀντάρτισσες γιὰ πολιτοφυλακὴ (ἀντὶ ἑλλ. ἀστυνομίας) μὲ νυχάκι βαμμένο, οἱ ὁποῖες θὰ κυνηγᾶν μόνο κλέφτες (ποὺ δὲν κλέβουν ἀπὸ φτώχεια [διότι ἅμα κλέβουν ἀπὸ φτώχεια τότε νὰ τοὺς συγχωρέσουμε ὡς κοινωνικοὺς ἀγωνιστές] ἀλλὰ ἀπὸ κλεπτομανία)- αὐτὸ τὸ ζητούμενο λοιπόν, εἶναι ἐκτὸς τόπου καὶ χρόνου.

    Ἅμα ἔχεις ἀποδεχτεῖ ὡς δεδομένο ὅτι οἱ φιλελέδες + ἀριστεροὶ δὲν ὑπάρχει περίπτωση νὰ μὴν σὲ βαρέσουν καὶ νὰ μὴ σὲ βρίσουν στὴ Μ. Ἑβδομάδα, ἔχεις ἀπελευθερωθεῖ ἀπὸ τὴν αὐταπάτη τῆς ἐλπίδας ὅτι κάπως θὰ τὰ βρεῖτε κι ἄρα νὰ ὀργανωθοῦμε κατὰ τῶν «κακῶν», καὶ νὰ ζητᾶμε «ἀνθρώπινη μεταχείριση». Ἐξασφαλισμένη ἥττα εἶναι νὰ μὴν ἀπαλλαγεῖς ἀπὸ τέτοιες διακρίσεις, φασίστες καὶ ἀναρχικοί, ΝΔ καὶ πασοκοσυριζαῖοι, κκεδες καὶ ἀντικκεδες, ὅταν ἀφορᾶ τὴ χρήση βίας στὸ κράτος τους.

    ἀΛΛᾺ ἀφοῦ πιστεύεις ὅτι «δὲν εἶναι ὅλες οἱ ἀστυνομίες τὸ ἴδιο» = «γιατί ἔριξαν ξύλο ΤΩΡΑ;», πές μου ποιὰ ἀστυνομία εἶναι ἱστορικὰ «καλύτερη», ποὺ ἔριξε «τὸ λιγότερο ξύλο». Λὲς καὶ ἅμα βάρεσε ἐμένα αὐτὴ ἡ καλύτερη ἀστυνομία, θὰ μὲ νοιάξει ἂν κατὰ τὰ ἄλλα βάρεσε στατιστικὰ τοὺς λιγότερους.

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Μανώλης λέει:

      «Ἐξασφαλισμένη ἥττα εἶναι νὰ μὴν ἀπαλλαγεῖς ἀπὸ τέτοιες διακρίσεις, φασίστες καὶ ἀναρχικοί, ΝΔ καὶ πασοκοσυριζαῖοι, κκεδες καὶ ἀντικκεδες, ὅταν ἀφορᾶ τὴ χρήση βίας στὸ κράτος τους»= «Είναι τόσο απλό (και μάλλον τόσο δύσκολο) να καταλάβει κανείς ότι πρέπει να είμαστε εναντίον ενός εγγενούς άδικου και οιονεί «φασιστικού» συστήματος εξουσίας, που με κάθε τρόπο θέλει να σε μάθει να ζεις όπως δεν είναι ανθρώπινο να ζεις»

      Δε νομίζω ότι λέω κάτι διαφορετικό. Απλά είμαι κατά των μπάτσων και στις Πρέσπες και στη Ν. Σμύρνη, όχι «οντολογικά», αλλά διότι είναι το ίδιο σύστημα εξουσίας που υπηρετούν. Δεν ασχολούμαι μόνο με τις εκκλησίες και τα κυνηγητά στους χριστιανούς, όπως οι ΝΔ με τις Πρέσπες, τα πιάνω όλα. Τα υπόλοιπα περί γκομενών από το Κουρδιστάν, ειρηνικής κοινωνίας κτλ, δεν με αφορούν ούτως ή άλλως…..

      Μου αρέσει!

      • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

        Ἐντάξει, τὸ τί εἶναι ἄδικο τὸ βλέπει καθένας τελείως διαφορετικά, καὶ δὲν ἐννοῶ ἐσένα κι ἐμένα, ἀλλὰ τὶς ἰδεολογίες ποὺ ἀνέφερα. Βρίσκω τελείως λογικὸ π.χ. ὁ Σύριζα νὰ φρίττει μὲ τὶς συγκεντρώσεις στὶς Πρέσπες καὶ τὸ συνωστισμὸ στὶς ἐκκλησίες ἀλλὰ νὰ χαίρεται μὲ τὶς πορεῖες γιὰ τὸν κουφοντίνα κ.λπ. γιατὶ ἁπλούστατα στὴ δική του «κοσμοεικόνα» τὰ πρῶτα εἶναι ψευδὴ καὶ ἀνήθικα ἐνῶ τὰ δεύτερα εἶναι ὑγιὴ καὶ ἀληθινά. Τὸ ἴδιο γιὰ τοὺς Μητσοτάκηδες. Δὲν ὑπάρχει ἀντίφαση στὴ δική τους ἀντίληψη.
        Ἂν ἐσὺ περιμένεις νὰ ἐγκαταλείψει ὁ πλανήτης κι ἡ Ἑλλάδα τὸν διαχωρισμὸ καὶ νὰ ἀποκτήσει μιὰ ἀντίληψη «δικαίου», αἴ, θὰ περιμένεις πολύ.

        Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Ν λέει:

    Αυτός με τα μούσια είχε ζωγραφίσει μια σβάστικα στο σχολικό θρανίο.Στο λέω για να σε βοηθήσω.https://www.youtube.com/watch?v=oWXgaEyI6ps&t=2s

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      ἕτερον ἑκάτερον. Τὸ ἕνα δὲν σημαίνει ὅτι δὲν ὑπάρχει τὸ ἄλλο. Κι ἐγὼ γιὰ νὰ σὲ βοηθήσω στὸ λέω, γιατὶ σβάστιγκα καὶ Παναγία δὲν πᾶνε μαζί, ταυτόχρονα (τουλάχιστον, ἀλλὰ καὶ μή)

      Μου αρέσει!

      • Ο/Η Ν λέει:

        Αυτό λέω κι εγώ.Άλλο το έτερον άλλο το εκάτερον.Η θερμός η ψυχρός.Οι χλιαροί,οι δειλοί,οι ισαποστάκηδες και οι φαρισαίοι πιάνουν τετράκλινο σε κλίβανο.

        Μου αρέσει!

      • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

        Ὄχι δὲν λὲς τὸ ἴδιο, γιατὶ ἂν τὸ ἔλεγες, θὰ καταλάβαινες ὅτι στὸ παιχνίδι κουφοντινιασμένοι, μητσοτάκηδες καὶ ἄμπατσοι πατριῶτες, καλὸ εἶναι νὰ μὴν παίζει κανένας, ἂν δὲν θέλει νὰ καταλήξει σὰν τοὺς ὁπαδοὺς τοῦ Ἰουλιανοῦ ποὺ παρίσταναν τοὺς Χριστιανούς
        -ὀνειρευόμενοι, βέβαια, κλίβανους καὶ ἀρτοπωλεῖα.

        Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Ν λέει:

    Θέλεις να μου υποδείξεις ΕΝΑΝ ζωντανό άνθρωπο που υποστήριξες ποτέ εδω μέσα;Όχι να τον κάνεις Θεό σου.Όχι να στοιχηθείς με το σημαιάκι του.Να τον υποστηρίξεις.Να πείς μια καλή κουβέντα.Κι απο την άλλη είναι εύκολο για όλους μας να κρίνουμε του νεκρούς,τους μακρινούς και τις ιδέες.Μια φορά ήταν παρών στελεχάρα και υπογράμμισες την άρνηση σου να τον ονοματίσεις ως εθνοπροδοτικό παρτάλι που είναι.Έδειξε πολλά.Ξα σου.

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Παραληρεῖς, καὶ τὸ ξέρεις, καὶ δὲ βγάζω νόημα μὲ τὴν προτελευταία φράση!

      Γιατί θὰ ἔπρεπε νὰ πῶ καὶ μιὰ καλὴ κουβέντα γιὰ ἄτομα μὲ τὰ ὁποῖα διαφωνῶ; Εἶναι ὑποχρεωτικό, καλέ μου σχολιαστή;
      Τέλος πάντων, σοῦ ἔχω νέα. Ἔχω πεῖ πολὺ καλὲς κουβέντες πολλὲς φορὲς γιὰ τὸν Νικηφόρο Φωκᾶ, καὶ ἴσως γιὰ τὸν Μ. Θεοδόσιο. Ἄ, καὶ τὸν Ἀλέξιο Α’ Κομνηνό, καὶ τοὺς Λασκαρίδες.
      Παραπέρα, χάρισμά σας.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s