μιλώντας σὲ κουφούς

Βλ. κι ἐδῶ

Ἡ «χριστιανικὴ» Δεξιὰ εἶναι ἀλήθεια ὅτι ἔχει χάσει τὰ ἀβγὰ καὶ τὰ πασχάλια μὲ τὸν κορωνοϊό. Πρῶτα, πιάστηκε ἀδιάβαστη μὲ τὸν Χρυσόστομο καὶ γελοιοποιήθηκε, ποὺ τάχα ὁ ἅγιος κάνει λόγο γιὰ ἀτομικὴ λατρεία ἀντὶ γιὰ συλλογικὴ στὸ ναό, καὶ μόκο ἡ χριστιανοδεξιά, καὶ μηδὲν αὐτοκριτικὴ κι ἀναθεώρηση ἀπόψεων (τὴν θεωροῦν ἀπαράδεκτη κι αἰτία αὐτοδιασυρμοῦ). Τώρα, ἂν καὶ ἀνέκαθεν τσι(τσί)ριζε θεατρινίστικα περὶ ἐκτρώσεων καὶ φόνου καὶ ἁμαρτίας καὶ ὑπὲρ τῶν πολύτεκνων (λουφάροντας, φυσικά, ἡ ἴδια -ὄχι πολύτεκνη, ἀλλὰ οὔτε 1 παιδὶ δὲν κάνει), τώρα λέει «ἔλα, μωρέ, μιὰ ψωροέκτρωση εἶναι», δηλαδὴ ἐσαεὶ μετατροπὴ σὲ πειραματόζωο ἑνὸς ἀνθρώπου καὶ ἡ ἐσαεὶ διατήρηση ἑνὸς ἀνθρώπου προκειμένου νὰ χρησιμεύει σὲ πειράματα (ἄνθρωπος λογίζεται τὸ ἔμβρυο ἀπὸ τὴ σύλληψη, γιὰ τοὺς Χριστιανοὺς καὶ ὄχι τοῦς γιαλατζί). Ἅμα εἶναι να μὴ βγεῖ ὁ Σύριζα, καὶ ὁ φόνος μετατρέπεται σὲ χριστιανικὸ πράγμα, καλό, ὠφελιμιστικό, ποσοτικοποιεῖται ὁ φόνος. Οὔτε -ὅπως γράφεται στὴν πρώτη ἀνάρτηση- κἂν ἡ ρωσοϋστερία της (γιὰ τὸ μόλις 6% ἐκκλησιαζόμενων τακτικὰ πρὸ κορωνοϊοῦ Ρώσων) δὲν τὴν βοήθησε νὰ συγκρίνει τὸ πῶς λειτούργησαν τὰ πράγματα ἐπὶ κορωνοϊοῦ στὴν Ἑλλάδα τῆς Δεξιᾶς τοῦ Κυρίου καὶ στὴ Ρωσία. Βλέπεις, προηγεῖται ἡ κουτάλα τῆς ἐξουσίας στὴν Ἑλλάδα. Ἐννοεῖται ὅτι ἂν ὁ Σύριζα τὰ ἔκανε ὅλα αὐτὰ μὲ τὶς ἐκκλησίες, τότε οἱ ζαμανφού, οἱ «δὲν πειράζει ἐκεῖνο, δὲν πειράζει ἐτοῦτο, δὲν πειράζει τίποτα», θὰ εἶχαν γίνει «καὶ τὰ μυαλὰ στὰ κάγκελα» καὶ θ’ ἄρχισαν νὰ κλίνουν σὲ ὅλες τὶς πτώσεις καὶ ἀριθμοὺς τὸν «κουμμουνιστῆ» καὶ τὸν «μπολσεβίκο». (Τουλάχιστον, οἱ ἀντικομμουνιστὲς χριστιανοὶ Δεξιοὶ ποὺ εἶναι κατὰ τῆς δεξιᾶς κυβέρνησης μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ ἔκλεισε τὶς ἐκκλησίες, εἶναι συνεπεῖς, κι ὄχι σὰν τοὺς γιαλατζί.) Καὶ βέβαια προσβάλλεται ἡ «χριστιανικὴ» Δεξιὰ ποὺ τὴ διασύρουν. Τί ἀπὸ τὰ παραπάνω εἶναι ψέμμα, ὥστε νὰ τὴν διασύρει ὅποιος τῆς καταμαρτυρεῖ ὅλα αὐτά; Ἐνῶ οἱ ἴδιοι ποὺ τὸν ἕναν τὸν λένε «χοντρό», καὶ λένε γιὰ «πουριμλίκια» καὶ «ἑβραιοποῦλες», λὲς καὶ μιλᾶνε χαλαρὰ κι ἀστεῖα μὲ κάποιους φίλους τους κι ἔχουν δικαίωμα νὰ κρίνουν τὰ προσωπικά τους, θίγονται ὅταν τοὺς κρίνουν ὀρθὰ γιὰ πολὺ σοβαρότερα ζητήματα. Εἴπαμε, δυνάμει ἄρρωστοι Χριστιανοὶ εἶναι αὐτοί. Τὴν Ἀριστερὰ τὴν ξέραμε, ἀπὸ τὰ ἐθνικὰ θέματα ἀλλὰ κι ἀπὸ τὸν φανατικό της ἀντιχριστιανισμό, πολὺ πρὶν ἔρθει ὁ κορωνοϊός. Δὲν ἦταν κάτι ποὺ δὲν ξέραμε γι’ αὐτήν. Ἡ «χριστιανικὴ» Δεξιὰ ξεβρακώθηκε μὲ τὸν κορωνοϊό. Δὲν εἶναι βέβαια Κούλης, οὔτε τὸν ψηφίζουν οἱ Χριστιανοὶ αύτοί, ἀπαπά, ἁπλὰ τὸν ὑποστηρίζουν (καὶ διὰ τῆς σιωπῆς κάποτε) σὲ ὅ,τι κάνει μὲ τὶς ἐκκλησίες. Μὰ πῶς ἀνθίστανται τόσο πολὺ στοὺς ἀθεοπροτεστάντες, βρὲ παιδί μου, στὸ χέρι ποὺ πάει νὰ ρίξει δαγκωτὸ Κούλη; Ἥρωες… Μετά, ὅταν τοὺς λένε «νούμερα» κάποιοι ἄλλοι, κλαψουρίζουν…

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

2 Responses to μιλώντας σὲ κουφούς

  1. Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

    Στὸ παραπάνω δεσμὸ ὅπου βάζω τὴν ἄποψη τοῦ Χρυσόστομου, αὐτὸς ὑποστηρίζει ὅτι ἡ ἀτομικὴ προσευχὴ δὲν ἀρκεῖ καὶ χρειάζεται ἡ συλλογική, στὴν ἐκκλησία -καὶ τίποτε ἄλλο. Οὔτε προτείνει τί νὰ κάνουν οἱ πιστοὶ ἅμα τυχὸν κλείσουν οἱ ἐκκλησίες οὔτε ὑποστηρίζει «κλεῖστε τὶς ἐκκλησίες, δὲν πειράζει, γιατὶ ἔχετε καὶ τὴν ἀτομικὴ λατρεία», οὔτε «ἐὰν κλείσουν οἱ ἐκκλησίες, δὲν πειράζει, γιατὶ ἔχετε τὴν ἀτομικὴ προσευχή» , οὔτε τίποτε ἄλλο: Ὁ Χρυσόστομος λέει μόνο ὅτι δὲν φτάνει ἡ ἀτομικὴ λατρεία.
    Ἡ παραπάνω ἄποψη διαστρεβλώνεται στὸν ψευδὴ ἰσχυρισμὸ ὅτι ὁ Χρυσόστομος λέει πὼς δὲν πειράζει ἡ κλειστὴ ἐκκλησία, ἀρκεῖ ἡ ἀτομικὴ προσευχὴ ὅταν εἶναι σφραγίστηκαν οἱ ἐκκλησίες: «περίμενα να βρω ένα σχόλιό μου που έλεγε μέσες άκρες οτι «τώρα που οι πιστοί δε μπορούν να πάνε εκκλησία ας κάνουν τους οίκους τους ναούς όπως μας λέει ο Ιερός Χρυσόστομος» Κ τώρα αυτό θα έλεγα!»
    Πέρα ἀπὸ τὸ ὅτι τὸ σχόλιο αὐτὸ ἐπιβεβαιώνει τὴν ἄποψη ὅτι ἔκαναν γαργάρα τὴν ἄποψη τοῦ Χρυσοστόμου (σιώπησαν ὅταν ἀνάρτησα τὸν παραπάνω δεσμό), ἰσχυρίζονται κι ἀπὸ πάνω ὅτι ὁ Χρυσόστομος δίνει συμβουλὲς γιὰ τό τί νὰ κάνουν οἱ πιστοὶ σὲ περίπτωση κλεισίματος τῶν ἐκκλησιῶν. Δὲν δίνει τέτοια συμβουλὴ ὀ Χρυσόστομος φυσικά, οὔτε βέβαια λέει «κλείνουμε τὶς ἐκκλησίες (καὶ δὲν ἀντιδροῦμε οὔτε κἂν λεκτικὰ στὸ κλείσιμο) καὶ προσευχόμαστε σπίτι γιατὶ τὸ ἴδιο κάνει».
    Ἀλλὰ τί περιμένεις ἀπὸ «Χριστιανοὺς» ποὺ βάζουν στὸ ἴδιο καλάθι τὶς ἐκτρώσεις (καὶ τὴ χρήση τους) μὲ τὶς μεταγγίσεις καὶ τὰ νεκροτομεῖα; Μτ«Ι» εἶναι; Ὅ,τι περιμένεις ἀπὸ φυγότεκνους ποὺ ὑποστηρίζουν τὴν πολυτεκνία.

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s