ΔΙΣ ἁμαρτία

Ἀφοῦ ἐτέθη ζήτημα ἁμαρτίας ἀπὸ τὴ μία πλευρά, θὰ ἐτίθετο κι ἀπὸ τὴν ἄλλη. Πέσαν στὸ κενὸ βέβαια (σιγὰ μὴ δὲν ἔπεφταν) οἱ προτάσεις κάποιων γιὰ ὑποχρεωτικότητα ἢ γιὰ ἁμαρτωλότητα ὅσων δὲν κάνουν τὸ ἐμβόλιο.

Ἔπ! Γιὰ στάσου λίγο, ὅμως. Αὐτὸ ἔχει συνέπειες:

Ἅμα δὲν εἶσαι ἅμαρτωλὸς ἂν δὲν κάνεις τὸ ἐμβόλιο (διότι ἂν σὲ θεωροῦσαν φονιὰ/ἁμαρτωλὸ ἐπειδὴ δὲν τὸ κάνεις, τότε ἡ ΔΙΣ ἔπρεπε νὰ ζητήσει τὴν ὑποχρεωτικότητα τοῦ ἐμβολιασμοῦ -«γιὰ νὰ μὴν φονεύεις»), τότε δὲν εἶσαι αὐτὸ ποὺ λέγανε πέρσι (φονιάς) ἐπειδὴ τάχα ὁ ἅγιος Νικόδημος λέει (ἂν μεταφέρουμε τὰ λόγια του γιὰ τὴν πανούκλα τοῦ 18ου αἰ. στὴ σημερινὴ ἐπιδημία) πὼς γενικὰ εἶσαι φονιὰς καὶ ἁμαρτωλὸς ἅμα κολλήσεις κορωνοϊὸ τὸν ἄλλον. Φυσικά, καὶ δὲν στέκει. Γιατὶ τὸ ἂν εἶχες πανούκλα ἦταν ὁλοφάνερο, δηλαδὴ δὲν εἶχαν τότε ἀκόμη ἐπαναφερθεῖ σὲ ἐκκλησιαστικὸ πλαίσιο αὐτὰ τὰ ἀριστοτελικὰ «δυνάμει ἄρρωστος» καὶ «ἐνεργείᾳ ἄρρωστος»: Γι’ αὐτὸ καὶ κανεὶς δὲν ρώταγε ὅσους προσέρχονταν στὴ θεία κοινωνία «μήπως ἔχεις κάποια μεταδοτικὴ ἀρρώστιά;». Εἶσαι φονιὰς (διὰ τοῦ κορωνοϊοῦ) μόνο ὅταν τὸ ξέρεις καὶ μολύνεις ἄλλους, λοιπόν, τελεία καὶ παύλα.

Ξυδάκι γιὰ ὅσους ἄλλοτε μᾶς παρακαλοῦν κι ἄλλοτε μὰς σκυλοβρίζουν αἰσχρά, καὶ γιὰ ὅσους ἔχουν καημὸ νὰ τοὺς χτυπήσει φιλικὰ στὴν πλάτη ὁ ἄθεος φίλος τους ἢ συνάδελφος, τοῦ ὁποίου τὴν ἄποψη περὶ Χριστιανισμοῦ ἔχουν σὲ μεγάλη ὑπόληψη.

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s