Καρικατοῦρες Ἐμφυλίων

Γιὰ νὰ κάνεις Ἐμφύλιο πρέπει νὰ εἶσαι ζωντανός, κι ὁ ἀντίπαλός σου, δηλαδὴ νὰ ἔχεις νὰ μοιράσεις πράγματα μὲ νόημα καὶ ζωντανά. Οἱ νεκροὶ μποροῦν νὰ κάνουν ἐμφύλιο μόνο γιὰ τὰ ἀμιγὴ καὶ τὰ μεικτὰ καταστήματα. Οἱ δὲ ἀριστεροφιλελέδες πέρα ἀπὸ 1-2 χαρακτηριστικά τους μοιάζουν μὲ τοὺς «ἀντιεμβολιαστὲς» στο ὅτι ἐπικαλοῦνται κάτι ἀνύπαρκτο στὴν Ἑλλάδα (καὶ τὸν κόσμο). Εἴτε αὐτὸ συνίσταται σὲ πράγματα ποὺ θὰ (λέμε τώρα… ) ἔρθουν εἴτε σὲ πράγματα ποὺ κάποτε ὑπῆρξαν. Εἴτε αὐτὸ λέγεται τὸ πολυπόθητο δυτικὸ κράτος εἴτε ὁ φιλόχριστος λαὸς καὶ στρατὸς κ.λπ., ἀντίστοιχα.

Ἡ νεότερη Ἑλλάδα δὲν εἶναι ἁπλῶς ὅπως τὴν περιέγραψε ὁ Κονδύλης, εἶναι πολὺ χειρότερη τῆς περιγραφῆς του. Διαχρονικά, ἐννοῶ. Ἡ δὲ μεσαία της τάξη δὲν πιάνει «μία» μπροστὰ στοὺς ἀγροτοποιμενικοὺς πληθυσμοὺς «νοικοκυραίων» ποὺ ἔκτιζαν καὶ συντηροῦσαν σχολεῖα, φρόντιζαν γιὰ τὴν ἀσφάλειά τους κ.λπ. κ.λπ.

Οἱ νεκροὶ μποροῦν νὰ παίζουν. Τὸ θέμα εἶναι πότε καὶ πῶς θὰ μποῦν στοὺς τάφους τους. Ἢ ποιὸς θὰ σμπρώξει τὸ πτῶμα στὸ λάκκο.

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

5 Responses to Καρικατοῦρες Ἐμφυλίων

  1. Ο/Η Ἀνώνυμος λέει:

    Καίριο, 100%!
    Εὖγε!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Ἀνώνυμος λέει:

    Οἱ νεκροὶ πράγματι δὲν κάνουν ἐμφυλίους.
    Ξεφυσίδια ἀπομείναμε. Σκιὰ τῶν ἀγροτοποιμένων προγόνων μας, τῶν γεμάτων βιταλισμό.
    Μὰ ὑπάρχει σάματις καὶ κάποιος ποὺ (νὰ μπορῆ) ν᾽ ἀναστήση πιὰ τοὺς πεθαμένους ;

    Πρὸ μηνῶν, λοιπόν,
    σ᾽ ἐκεῖνο (ξέρετε ποιό), τὸ «πατριωτικὸ» – «ἐναλλακτικὸ» σάιτ,
    στὸ πλαίσιο μιᾶς συζήτησης περὶ «δημοκρατικοῦ» καὶ «ἀντιδημοκρατικοῦ πατριωτισμοῦ» (ἔπη ἀνεμώλια…) τοὺς ζήτησα νὰ μᾶς ὁριοθετήσουν, ἁδρομερῶς ἔστω, τὶς συνθῆκες (πολιτικὲς καὶ λοιπὲς), οἱ ὁποῖες θὰ συγκροτοῦσαν τὶς προϋποθέσεις γιὰ μιὰν ἐθνικὴ ἀνάταξη, μέσα σἐ εὔλογα, ὅμως, χρονικὰ περιθώρια,
    δηλ. μιᾶς ἕως τεσσάρων δεκαετιῶν ἀπὸ σήμερα.

    Καμμία σοβαρὴ ἀπάντηση, φυσικά.
    Ἀνεμώλια ἔπη συνεισέφερε ἐπὶ τοῦ θέματος καὶ κάποιος Τ. Μ., τὰ ὁποῖα μὲ ἐξόργισαν καὶ τοῦ ἑτοίμασα τὸ παρακάτω σχόλιο/ἀπάντηση, χρησιμοποιώντας μάλιστα μιὰ γυναικεία persona. Μὲ κατάλαβαν, ὅμως, οἱ διαχειριστὲς καὶ «μπάναραν» (δημοκρατικώτατα …) τὸ κείμενό μου ἐκεῖνο.

    Θαρρῶ πὼς εἶναι ἐντὸς θέματος καὶ εἰς ἐπίρρωσιν τῶν γραφομένων σας ….

    (συνεχίζεται)

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Ἀνώνυμος λέει:

    (συνέχεια ἀπὸ τὸ προηγούμενο)

    «Στο post που ανάρτησε το περασμένο Σάββατο, (6/3), ώρα 21.25, ο Τάκης Μπ. συμπεραίνει ότι υπάρχουν στρώματα που (δυνάμει) θα ηγηθούν της προσπάθειας για εθνική ανάταξη.
    Προς τούτο, ο συσχολιαστής Τάκης Μπ. κάνει τις εξής διαπιστώσεις :
    α)
    «Η ελληνική κοινωνία όμως αυτά τα δέκα χρόνια άλλαξε. Δεν είναι το τέλειο παράσιτο του 2008 … »,
    β)
    «Υπάρχουν ευρύτερα κοινωνικά στρώματα που πια είναι παραγωγικά, που αντιλαμβάνονται την επικινδυνότητα της τουρκικής επιθετικότητας, που δεν στηρίζουν τις ελπίδες σε καμιά Υπερδύναμη … αλλά στο να σταθεί στα πόδια του το δικό μας κράτος»,
    γ)
    «Αυτά τα στρώματα δεν είναι το 5 – 6% του παλιού «πατριωτικού χώρου» …. Είναι πολύ μεγαλύτερα στρώματα και εν δυνάμει πλειοψηφικά. … Και [τα στρώματα αυτά] ζητούν [να εκφραστούν πολιτικά] »,
    δ)
    «επειδή … είναι πολύ πιο υποψιασμένα».

    Θα τον παρακαλούσα πολύ, να μας τα ορίσει / καταδείξει / ονοματίσει, να εξειδικεύσει σε ποια στρώματα αναφέρεται. Στρώματα / ομάδες, τα οποία (κατ᾽ ανάγκη) :

    * να μην ανήκουν μεν στο γνωστό «πατριωτικό» χώρο (άρα να ψήφισαν πρόσφατα ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ ή ΚΙΝΑΛ ή, έστω, ΚΚΕ),
    * να διαθέτουν, όμως, μαζικότητα,
    [και, αναγκαστικά, νεανική ηλικία (με μ. ό. τα 40 χρόνια), αλλά και δυο παιδιά ανά ζευγάρι, ώστε να συζητάμε στα σοβαρά για προοπτικές πολιτικής έκφρασης με τη μακρά διάρκεια που θα απαιτήσει η εργώδης και μακρόσυρτη προσπάθεια εθνικής ανάταξης …],
    * να Μ Η χαρακτηρίζονται από παρασιτισμό [να Μ Η Ν ανήκουν δηλ. στις 100.000 μικρομεσαίους που έκλεισαν ή οσονούπω κλείνουν βιβλία στην Εφορία λόγω λοκντάουν ούτε να τα ᾽κονομάνε από εργασία αλλοδαπών ή από ενοικίαση κατοικίας σε λαθροεποίκους ή από εργασία των παιδιών τους σε ΜΚΟ ή ως συμβασιούχων σε «δομές» ούτε, όμως, και να βιοπορίζονται από τίποτε κ*#@ -μπαρα ή από «μαύρη» οικονομία … ],
    * να Μ Η Ν έχουν «το διαβατήριο στο χέρι» ή σταλμένα τα παιδιά (και τα φράγκα) στο εξωτερικό,

    αλλά αντίθετα

    * να έχουν επενδεδυμένα (και περιουσιακά, στην παραγωγική ανασυγκρότηση της πραγματικής οικονομίας) συμφέροντα στη διατήρηση του εθνικού μας Κράτους, με το να παράγουν Ο Ι Ι Δ Ι Ο Ι τον προσωπικό τους Π Λ Ο Υ Τ Ο, όχι όμως ως κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες ή ως (κομφορμιστική και πνευματικά ράθυμη) δημόσια υπαλληλία (στην τελευταία συμπεριλαμβάνονται και οι Ε.Δ. και τα Σ.Α. …),
    * (συνεπώς) να μην εξαρτώνται από την κρατική φιλανθρωπία (και κατ’ επέκταση από τον εξωτερικό δανεισμό και τη φορολογία) για τη μηνιαία καταβολή του προνοιακού επιδόματος ή της συνταξούλας τους,
    * να διατηρούν ταυτόχρονα ένα επίπεδο στοιχειώδους συγκρότησης (για να είναι «υποψιασμένοι», όπως αναφέρεται),
    * συναφώς, να έχουν πραγματοποιήσει (εν μέσω κορωνοϊού ??) ενδοσκόπηση / στροφή / «βουτιά» στην ελληνική ταυτότητα (!) και ιδιοπροσωπία (!!),
    * να αρνούνται να παρακολουθούν τουρκοσήριαλ και να μποϋκοττάρουν τα διαφημιζόμενα προϊόντα , συνάμα δε
    * να ξεπροβοδίζουν Μ Α Ζ Ι Κ Α, με χαρά και συγκίνηση, τα αγόρια τους, για να υπηρετήσουν την προσφάτως αυξημένη (ορθότατα) στρατιωτική θητεία τους στα νησιά ή στον Έβρο, αποτρέποντας κάθε σκέψη (των παιδιών) για λούφα ή απαλλαγή με «τρελλόχαρτο» [ακριβώς διότι υποτίθεται ότι «αντιλαμβάνονται» / αντιλήφθηκαν πια «την επικινδυνότητα της τουρκικής επιθετικότητας», όπως αναφέρεται] και, τέλος,

    * να έχουν πραγματοποιήσει κι ένα πρώτο, εμβρυακό μα εντελώς στοιχειώδες, βήμα στην Πολιτική (αυτήν, με το «Π» Κεφαλαίο ! )
    όσοι από ᾽δαύτους θίγονται (έστω και ιδιοτελώς) από τη διάχυτη εγκατάσταση λαθρομεταναστών δίπλα τους, σε αστικά κέντρα, κωμοπόλεις και χωριά, έχοντας (από προχθές…) συγκροτήσει ένα πανελλαδικό δίκτυο αντιτιθεμένων / αντιδρώντων, που να είναι υπερκομματικό και να θέτει μετ’ επιτάσεως το πρόβλημα σε εθνική βάση, ταρακουνώντας έτσι εκ των πραγμάτων την πολιτική εξουσία καθώς και το μηντιακό establishment και υπερβαίνοντας τον κατακερματισμό, την αποσπασματικότητα, τον υποθαλπόμενο διχασμό («νησιώτες» – «ηπειρωτική χώρα») και τους τοπικισμούς («Not in my backyard! »).

    [Ούτε αυτό, το τελευταίο – ρε γ*@ώ το μου!- δεν το έχουμε κατορθώσει μετά από πέντε ολόκληρα χρόνια μεθοδικού εποικισμού !
    Ενώ, αντίθετα, αν επρόκειτο για κάποιο «αίτημα» της «δικαιωματιστικής» Αριστεράς, του τύπου «Σκέψου πανελλαδικά, δράσε τοπικά! », θα βλέπατε για πότε θα είχαν συγκροτήσει οι αριστεριστές δίκτυα, παραδίκτυα και δικτυάκια.
    Τόσο ωραία και πολλά υποσχόμενη κατάσταση !….]

    Διερωτώμενη, λοιπόν, για το αν υφίστανται κάν τέτοια στρώματα / ομάδες / συλλογικά υποκείμενα, αναμένω την απάντηση. «

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Λάμπρος λέει:

    »Ἡ δὲ μεσαία της τάξη δὲν πιάνει «μία» μπροστὰ στοὺς ἀγροτοποιμενικοὺς πληθυσμοὺς «νοικοκυραίων» ποὺ ἔκτιζαν καὶ συντηροῦσαν σχολεῖα, φρόντιζαν γιὰ τὴν ἀσφάλειά τους»,

    πάνω σε αυτό και σε σχέση με την περιφρόνηση του πρώην Ζακύνθου.
    Τόσο πολύ μεσαία τάξη έγιναν οι Επίσκοποι, μαντάμ Σουσούδες, που άνετα ἐπ᾽ Εκκλησίᾳ διαδυκτίου εκφράζει Επίσκοπος την περιφρόνηση του για το λαό!!!
    Ὁ ὄχλος ὁ μὴ εἰδὼς τὸν νόμον! Και αυτή η δημοσίως ανομία δεν τιμωρείται!!!
    Αλλά θέλω και ένα παραπάνω σχολιασμό σου για τους αγροτοποιμενικούς πληθυσμούς, επειδή και αυτοί έχουν νοοτροπία μεσαίας τάξης ή ᾽αστού᾽᾽, ψευδοαστού μάλλον.
    Τι προτείνεις; συμφωνείς; επιστροφή στα χωριά μας.

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Δὲν συνέκρινα τοὺς τωρινοὺς ἀγρότες μὲ τοὺς τωρινοὺς μικροαστούς.
      Ἂν θὲς τὴ γνώμη μου, ἀνθρωπίνως δυνατὴ λύση δὲν ὑπάρχει. Οὔτε ἡ ἐπιστροφὴ 7 ἑκατομμυρίων στὰ χωριά. «Δὲν ξέρω».

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s