ὅλοι μαζί, στὸ μάθημα

Όσοι νομίζετε ακόμη ότι στο μάθημα της «Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης», οι μαθητές ενημερώνονται μόνο για το ανθρώπινο σώμα ή για τους πιθανούς κινδύνους που μπορούν να προκύψουν μέσω της σεξουαλικής δραστηριότητας, είστε πολύ γελασμένοι. Και για του λόγου το αληθές, να μερικά αποσπάσματα από το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος που είναι ανεβασμένα στο σάιτ του Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. (iep.edu.gr/el/ekpaideftika-programmata-yliko, σημειωτέον ότι το μάθημα απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου ) : «Γράψτε τη λέξη Φύλο στην κορυφή του πίνακα.- Ζητήστε από τους/τις μαθητές/-τριες να απευθυνθούν στον/στην διπλανό/η τους και να συζητήσουν για το τι μπορεί να σημαίνει η λέξη. Αφήστε τους/τις μαθητές/-τριες να μοιραστούν τις απαντήσεις τους. Συνήθως οι μαθητές/-τριες θα πουν ότι το φύλο είναι το αν είσαι αγόρι ή κορίτσι.-Πείτε στους/στις μαθητές/-τριες ότι το φύλο είναι η εσωτερική σου αίσθηση να είσαι κορίτσι, αγόρι, κανένα από τα δύο ή και τα δύο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι που οι άνθρωποι προσδιορίζουν το φύλο τους και υπάρχουν πολλά φύλα.-Επίσης πείτε στους/στις μαθητές/-τριες ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να είσαι κορίτσι, αγόρι, κανένα από τα δύο ή και τα δύο και ότι αυτό θα το συζητήσετε περισσότερο καθώς κάνετε τη δραστηριότητα… -Ένας απλός τρόπος να εξηγήσετε το παραπάνω στους/στις μαθητές/-τριες είναι να πείτε ότι όταν γεννιέται ένα παιδί, ο/η γιατρός κοιτάζει την ανατομία του σώματος και λέει αν είναι κορίτσι, αγόρι ή ίντερσεξ. Ωστόσο επειδή τα μωρά δεν μπορούν να μιλήσουν ακόμα, δεν μπορούν να μας πουν πώς νιώθουν. Όταν αρχίζουν να μιλάνε, μπορεί να πουν αν είναι κορίτσια ή αγόρια ή και τα δύο ή τίποτα.»»Η βασική αρχή είναι ότι ο ι ά ν δ ρ ε ς κ α ι ο ι γ υ ν α ί κ ε ς «γ ί ν ο ν τ α ι, δ ε γ ε ν ν ι ο ύν τ α ι» και άρα, όταν κάποιος/α γεννιέται με κάποια ανατομικά χαρακτηριστικά δεν είναι απαραίτητο αυτά να καθορίζουν την ταυτότητά του. Η αρρενωπότητα και η θηλυκότητα είναι ρόλοι και επιτελούνται. Δικαίωμα αλλά και υποχρέωση, που δημιουργεί καταπίεση. Τα αρσενικά και θηλυκά άτομα γινόμαστε άντρες ή γυναίκες αντιγράφοντας τις συμπεριφορές που βλέπουμε γύρω μας μέσω ανταμοιβής ή τιμωρίας. Γι’ αυτό συμμορφωνόμαστε και μιμούμαστε συμπεριφορές φύλου, δεν τις καθορίζουν τα γονίδιά μας. Η αρρενωπότητα και η θηλυκότητα είναι προϊόντα κοινωνικής εκπαίδευσης, προϊόντα μίμησης και προσαρμογής σε συμπεριφορές και κοινωνικούς ρόλους ή στερεότυπα. Αυτά τα στερεότυπα είναι η «φυλακή» του φύλου μας.»Για να μην κοροϊδευόμαστε : στην Ελλάδα, όπως και στις περισσότερες χώρες της Δύσης, το μάθημα της «Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης» προωθεί μια ξεκάθαρη ιδεολογική και πολιτική ατζέντα. Προωθεί τη λεγόμενη «θεωρία του φύλου» που μας λέει ότι το φύλο δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια κοινωνική κατασκευή, ότι υπάρχουν άπειρα φύλα και ότι ο καθένας μπορεί να διαλέξει αυτό που του ταιριάζει, όπως διαλέγει τυρί στο σούπερ μάρκετ. Προωθεί μια αριστερίστικη παλαβή θεωρία που σκοπό έχει να αποδομήσει όχι μόνο όλες τις σταθερές του Δυτικού πολιτισμού αλλά και την ίδια τη βιολογία, την ίδια την πραγματικότητα. Μάλιστα, μέσα από το μάθημα αυτό, η «θεωρία του φύλου» παρουσιάζεται σαν επιστημονικό θέσφατο, σαν η μοναδική αλήθεια, όταν στην πραγματικότητα δεν έχει τίποτε το επιστημονικό, αφού είναι μια ακόμη κοινωνιολογική θεωρία, μέσα στις χιλιάδες που κυκλοφορούν, η οποία μάλιστα εχει δεχτεί σκληρές επικρίσεις από επιστημονες, διανοούμενους, πολιτικούς και δημοσιογράφους. (φυσικά, οι μαθητές των ελληνικών γυμνασιών δεν πρόκειται ποτέ να διδαχτούν την αντίθετη άποψη). Και το κερασάκι στην τούρτα είναι πως το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος αυτού δεν το ετοιμάζει το Υπουργείο Παιδείας, αλλά μια σκληροπυρηνική ακτιβιστική ΛΟΑΤΚΙ οργάνωση, το «Πολύχρωμο Σχολείο», που υποστηρίζει με φανατισμό όλες αυτές τις αμφισβητούμενες θεωρίες. Το να διδάσκεις στα σχολεία «θεωρία του φύλου» με αυτόν τον τρόπο είναι τόσο εξοργιστικό, τόσο παράλογο όσο και το να διδάσκεις στα σχολεία μαρξισμό, να τον παρουσιάζεις σαν τη μοναδική επιστημονική αλήθεια και μάλιστα τα βιβλία να τα γράφει επιτροπή του ΚΚΕ υπό τον Θανάση Παφίλη! Το μάθημα της «Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης» δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια ξεδιάντροπη αριστερίστικη πολιτική προπαγάνδα σε ανήλικα παιδιά με τις πλάτες της τάχα κεντροδεξιάς κυβέρνησης της «Νέας Δημοκρατίας», η οποία γι’ αλλη μια φορά αποδεικνύεται πρωτοπορός στην εισαγωγή κάθε ορθοπολιτικής παλαβομάρας στην χώρα μας.

Πηγή

Θὰ φέρουν καὶ κατάλληλους καθηγητὲς γιὰ τὸ μάθημα (οἱ κανονικοὶ δὲν θὰ μποροῦν νὰ τὸ ἐσωτερικεύσουν), γιὰ νὰ μὴν γίνει τσίρκο τὸ μάθημα ἀπὸ τὰ γέλια. Ψιλὰ γράμματα γιὰ ὅσους νομίζουν ὅτι Ἀριστερὰ καὶ Δεξιὰ διαφέρουν. Ποῦ νὰ τὰ ποῦν καὶ στὴ μαμά τους ποὺ ψηφίζει ΝΔ, δηλαδή. Πῶς μετὰ θὰ πάει στὴ προεκλογικὴ συγκέντρωση βαστώντας τὴ σημαία (τὴν ἑλληνική);

Ἂν δὲν φύγει αὐτὴ ἡ κυβέρνηση, δὲν θὰ πάρουμε οὔτε μιὰ ἀνάσα.

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

7 Responses to ὅλοι μαζί, στὸ μάθημα

  1. Ο/Η ak19701970@gmail.com λέει:

    Να φύγει. Καμία αντίρρηση. Για να έρθει ποια; Ποια;

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Γιὰ νὰ πάρουμε μιὰ ἀνάσα λέμε, ἐπειδὴ ἡ ΝΔ πατώντας στὴ φοβία τῆς ἐπανόδου τοῦ Τσίπρα περνᾶ ὅλα αὐτά.

      Δὲν ἔχω ἀπάντηση. Ἡ ἐπιδίωξη τοῦ ἐξευτελισμοῦ ὅλων τῶν Ἀριστεροδεξιῶν φιλελέφτ, καὶ συνεπακόλουθα τῆς καταδίκης τῶν ἀντιλήψεών τους, ποὺ κρυφὰ κι ἔμμεσα προωθοῦν (βλ. αὐτὲς ποὺ ἀναφέρονται στὸ ἄρθρο) εἶναι ἐφικτὴ μόνο μὲ μιὰ οἰκουμενικὴ κυβέρνηση ὅσο τὸ δυνατὸν περισσότερων ἀπὸ αὐτοὺς (κινάλ, βαρουφάκης, μαζὶ μὲ ΝΔ καὶ Σύριζα). Ἡ ὁποία φυσικὰ θὰ ἀποτύχει.

      Μου αρέσει!

  2. Ο/Η ΣΩΚΡΑΤΗΣ λέει:

    Η παρακμή βαθαίνει επικίνδυνα…

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η ak19701970@gmail.com λέει:

    Εάν όλοι αυτοί συνασπιστούν σε μια κυβέρνηση, θα πρόκειται για το τέλος της Ελλάδας. Ειλικρινά πιστεύω, σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, η Ακρόπολη κυριολεκτικά θα πουληθεί, το Αιγαίο με τα νησιά θα γίνει τουρκική λίμνη, τα παιδιά μας θα υποχρεώνονται στην ηλικία των 11-12 να δοκιμάζουν αλλά «φύλα» κτλ. Τί να κάνεις τότε τον εξευτελισμό τους;

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

      Ἡ μιὰ πιθανότητα εἶναι αὐτή. Ἡ ἄλλη εἶναι ὅτι θὰ τὰ πᾶνε τόσο χάλια -ὄχι στὸ ξεπούλημα, στὰ ἄλλα- ὥστε γινόμενοι μισητοὶ θὰ μισηθοῦν καὶ οἱ ἰδιαίτερες ἀπόψεις τους.
      Ἐνῶ τώρα παίζουν κρυφτούλι στοὺς πολίτες.

      Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Χρονογραφίες λέει:

    Οἱ φιλελέδες τῆς ΝΔ νομίζουν ὅτι φτιάχνουν τὴν ἐλευθερία τῶν πολιτῶν, σὲ ἕνα βεμπεριανὸ κράτος καὶ κοινωνία, ὅπου ὅλα λειτουργοῦν ρολόι, καὶ τὸ Ἀόρατο Χέρι τὰ ρυθμίζει ὅλα, καὶ ἄλλα τέτοια στὸ Μικρὸ Σπίτι στὸ Λειβάδι.
    Οἱ Ἀριστεροὶ φαντάζονται ὅτι ξεκινᾶ ἡ Ἐπανάσταση ἀπὸ τὰ ζητήματα φύλου, καὶ μετὰ θὰ συνεχιστεῖ καὶ στὰ ἄλλα θέματα (ἐργασία κ.λπ.), βῆμα-βῆμα.
    Στὴν πραγματικότητα, ἁπλῶς ἐπαναφέρουν τὴν ρωμαϊκὴ ἀρχαιότητα τῶν πλουσίων μὲ τὰ ἀγοράκια. Γιατὶ ὁ ἰσχυρὸς καὶ ἰδιοτελὴς ἐκμεταλλεύεται τὸν ἀφελή.

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η ak19701970@gmail.com λέει:

    Η αριστερά χόρτασε. Και για να έχει λόγο ύπαρξης (τρομάρα τους !) ώστε να συνεχίσει να σιτίζεται με το δημόσιο χρήμα, εγκατέλειψε την πάλη των τάξεων για να ασχοληθεί με τον δικαιωματισμο.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s