δυὸ Gay Pride τὴν Ἡμέρα, τὸν καπιταλισμὸ καὶ τὸν παπὰ τὸν κάνουν πέρα.

Ἦταν κάποτε οἱ ἀριστεροὶ καὶ οἱ ΚΚΕδες, οἱ ἀριστεριστὲς καὶ οἱ τροτσκυστές, καὶ ἔκαναν πορεῖες σὲ διαφορετικὰ μέρη ἢ ὧρες. Τὸ ΚΚΕ συγκεντρώνεται ἐδῶ καὶ πορεύεται ἐκεῖ, οἱ Συριζαῖοι πιὸ ἐκεῖ, οἱ Ἀναρχικοὶ παραπέρα. Ἦταν πολὺ ἀστεῖο, καὶ εἶναι. Κι ἂν θέλει κάποιος νὰ χαλάσει τὸ ὁποιοδήποτε «πάρτυ» ἀριστερῆς ὁμόνοιας καὶ συναίνεσης, θέτει -«παρεμπιπτόντως»- ζητήματα φύσεως τοῦ σοσιαλισμοῦ, τῆς ἐξουσίας, τοῦ Στάλιν, τῆς μετάβασης στὴν ἀταξικὴ κοινωνία, τοῦ ρόλου τῆς Ε.Ε. στὴν γένεση τῶν Σοσιαλιστικῶν Ἑνωμένων Πολιτειῶν τῆς Εὐρώπης κ.λπ. κ.λπ. κ.λπ., καὶ ἀμέσως χαλᾶ ἡ ὁμαδικὴ φωτογραφία μὲ τὰ ἀστραφτερὰ χαμόγελα τῆς Κρέστ.

Στὴν φτωχομάνα Θεσσαλονίκη, ὑπῆρχε ἕνα κεντροαριστερὸ πράιντ, ποὺ γινόταν μὲ τὶς εὐλογίες τῆς πεπολιτισμένης, μορφωμένης καὶ ὀρθολογικῆς Ἀριστερᾶς (ἀκούει καὶ τζάζζζζ) τῆς πόλης. Γιὰ νὰ τὴ σπάσουμε στοὺς «φασίστες», στοὺς παπάδες καὶ τοὺς χωριάτες Δεξιούς: ἀφοῦ ἡ ὕπαρξη «διαφορετικῶν» ἀμφισβητεῖ ἀποτελεσματικὰ κι ἔμπρακτα τὴν πίστη τῶν ἑκάστοτε «κανονικῶν / πλειονοτικῶν» ὅτι ἡ κοσμοεικόνα καὶ ζωή τους εἶναι ἀντικειμενικὰ ὀρθή: Ὅταν κι ἄλλοι πιθανοὶ τρόποι ζωῆς ἐμφανίζονται μπροστὰ στὰ μάτια μας, τρίβονται στὰ μοῦτρα μας, πῶς μετὰ νὰ ὑποστηρίξουμε ὅτι μόνος δυνατὸς κι «ἔλλογος» τρόπος ζωῆς εἶναι ὁ δικός μας; Ἄρα, ἐκνευρίζαμε τὸν μέσο πατριαρχικὸ ἀπολίτιστο ἄνθρωπο. Γιὰ νὰ μάθει. Νὰ κάτσει στὰ ἀβγά του. Ἐμεῖς κάνουμε κουμάντο, ἐμεῖς ὁρίζουμε τὸ Κανονικό, ὡς μὴ κανονικό, ὡς ἀποδοχὴ τοῦ μὴ κανονικοῦ ἐν χορδαῖς καὶ ὀργάνοις.

Ἀλλὰ ὑπάρχουν καὶ οἱ ἀσυμβίβαστοι. Καὶ θὰ κάνουν τὸ ἀναρχικὸ καὶ ἀντιεξουσιαστικό τους πράιντ, παράλληλα μὲ τὸ κεντροαριστερό, καὶ τὶς ἴδιες μέρες. Ἐναντίον ΟΛΩΝ. Οἱ ἀσυμβίβαστοι δὲν εἶναι (αὐτὸ ἐννοοῦν) γλάστρες-πιόνια τῆς Κεντροαριστερᾶς στὸν πόλεμό της κατὰ τοῦ παπαδαριοῦ, οὔτε χαζοχαρούμενοι κοσμοπολίτες καταναλωτὲς ἁπλὰ μὲ σεξουαλικὲς ἰδιαιτερότητες. Εἶναι ταξικοὶ μαχητές. Καὶ θὰ ὑπάρχουν δυὸ πράιντ. Μὲ Ρεφόρμες καὶ ρεβιζιονιστὲς δὲν γίνεται προκοπή. Ἀνοιχτοὶ κόλοι ἀνοιχτὰ μυαλά, ὅπως ἔλεγε ἕνα ἀπελευθερωτικὸ τοῦ νοῦ σύνθημα σὲ προγενέστερο gay pride, δείχνοντας τὴν προφανὴ συνάφεια ἐγκεφάλου καὶ κοπράνων. Do not be so open-minded that your brains fall out‘, ἄλλωστε.

Ἡ διάσπαση προχωρᾶ, κι ἐγὼ χαίρομαι. Περιμένω, μάλιστα, τὴν ὥρα ποὺ θὰ κάνουν κι οἱ gay Nazis  ἕνα nazi gay-pride, γιὰ περισσότερο γέλιο. Ἄλλωστε, ἐκεῖ στοὺς ἀντιχριστιανικοὺς ἀρχαιολατρικοὺς ἀκροδεξιοὺς κύκλους θὰ ὑφίστανται καὶ τέτοιοι. Διαβάστε λίγη μυθολογία, λίγη «Ἑλληνικὴ Ἀνθολογία» -γνωστὲς κι οἱ σαδικὲς τάσεις τοῦ Ναζισμοῦ. Γιὰ νὰ φανεῖ ὅτι ἡ Διαφορετικότητα ἔχει ὄψεις καὶ ποικιλίες τὶς ὁποῖες οἱ ἐξυμνητές της ἀποκρύβουν κι οὔτε κἂν θέλουν νὰ ξέρουν ὅτι αὐτὲς ὑπάρχουν (ἀφοῦ σκέφτονται μονοδιάστατα, σὰν καλοὶ φασίστες). Κι ὄτι συνεπῶς ἡ Διαφορετικότητα κι ἡ Ἀνοχὴ δὲν εἶναι τὸ Ὄντως Ὄν, τὸ Ὑψηλὸ καὶ τὸ Ἀγαθό, παρὰ ὅ,τι καὶ οἱ διάφορες μάρκες μπύρας. Χώρια ποὺ ἡ Διαφορετικότητα-Ποικιλία, δηλαδή ἡ ἀνεξαρτήτως τῆς συγκατάθεσής μας ἢ τῆς ἔγκρισής μας ὕπαρξη διαφορετικῶν τρόπων ζωῆς, δὲν συνεπάγεται ἀπαραίτητα τὴν ἀπαίτηση γιὰ Ἀνοχή. Τὸ Εἶναι δὲν εἶναι ὑποχρεωτικὰ ταυτισμένο μὲ κάποιο Δέον (π.χ. τῆς Ἀνοχῆς) οὔτε συνεπάγεται κάποιο Δέον, παρὰ μόνο στὴ φαντασία τῶν ἠθικιστῶν. Ὅ,τι κάνουν λοιπὸν οἱ «Μὴ-Κανονικοὶ» ἀνηθικιστὲς ἐνάντια στοὺς «Κανονικοὺς» τὸ ξεπληρώνουν μὲ τὸ παραπάνω γινόμενοι φανατικοὶ ἠθικολόγοι στὸ ἑπόμενο στάδιο σκέψης καὶ πράξης. Ἐκείνη τὴν ἐποχή, θὰ κάνουν, βέβαια, καὶ Islam-Pride, καὶ φανταστεῖτε ἐσεῖς τὰ ὑπόλοιπα. Ὀρλάντο.

Εὐχόμαστε, λοιπόν, νὰ τὰ κατοστήσουν τὰ ταυτόχρονα πράιντ -μὲ τὸν ἴδιο, σταθερὸ κόσμο ὅμως, σὰν τὰ ἀριστερά.

Θὰ ἔχει πιὸ πολὺ πλάκα κι ἀπὸ τὶς ἀριστερὲς ταυτόχρονες λιτανεῖες συγκεντρώσεις.

Advertisements
This entry was posted in φιλοσοφίες, Αριστερά, Θεσσαλονίκη, κοινωνία and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s